30 Haz 2008

1-4 Temmuz Haftası Oynanan Maçlar

Cuma:
5. Hülya - Bilal: (9 - 6)
[Hülya'nın yorumu]: Bilal'in zaten yenileceğim düşüncesiye sahaya çıkmış olması, bana daha maçın başında 1-0'lık avans vermişti. Oyunumuz esnasında aslında maçlarına daha rahat çıkabileciği birikime sahip olduğunu hissetttim. Nitekim, her iki tarafın da topu topu 10 puanlık sayı peşinde deli danalar gibi sahanın her tarafında koşuşturduğu çok anlar oldu. Neyse ki bu ilk karşılaşmamızda kazanan taraf ben oldum.

4. Serkan - Aslı: (9 - 4)


Çarşamba:
3. Emre - Anıl: (9 - 8)
[Emre'nin yorumu]:
Anıl'a maç teklif ederken yenmek gibi kötü bir niyetim yoktu :), hatta maç içerisinde bile yenebilecekmişim gibi gelmedi. Ama çok çekişmeli bir maç geçti, 8-7'de servisini kırmayı başarıp 8-8 ve sonunda tie-break'te de yine heyecan ve çekişmeyle maçı aldım. Maç sonunda Hırvatistan'ı tarih yazarak 122'de geçen milli takım sevincini yaşamış olmam, sanırım Anıl'ın oynadığı tenisin gücünü ve kalitesini gösteriyor :) Bu güzel maç için teşekkürler Anılcım :) (tarzım da Ersel Bey'e mi benzedi ne??)

2. Serkan - Özge Y.: (3 - 9)

Salı:
1. Serkan - Fevki: (9 - 0)

Hiç yorum yok: