22 Haz 2008

16-22 Haziran Haftası Oynanan Maçlar

Pazar:
9. Metin - Özgür : (9-7)
[Metin yorumluyor] Özgürle ODTÜ kortlarındaki maçımız oldukça çekişmeli başladı ve bu çekişme maç sonuna kadar devam etti. Birkaç oyunun 40-40'dan sonra sonuçlanması, diğerlerinin de 40-30dan önce bitmemesi nedeniyle 1.5 saata yakın bir maç oynandı. Oyun içerisinde çok güzel ralliler ve puanlar vardı. Özgür'ün adımlamaları ve vuruşları oldukça oturmuş durumda. Bütün toplara koşuyor ve çok büyük kısmını da çıkarıyor. Özellikle bir oyunda, oldukça alçaktan gelen ve uzağına düşmüş bir topa yetişip, kortun boş tarafına göndererek aldığı puan takdire şayandı. Maç boyunca oyunu önde götüren Özgür, 7-5 önde götürdüğü maçın son oyunlarında heyecanlanınca, maçı da 9-7 kaybetmiş oldu. Servislerini biraz daha oturttuğunda daha üst sıralara rahatlıkla çıkacağını düşünüyorum. Çok keyifli geçen bu maç için kendisine teşekkür ediyorum.
[Özgür'ün yorumu] Metin'le gerçekleştirdiğimiz oldukça eğlenceli ve çekişmeli karşılaşmanın sonlarına doğru Metin, oyununu bir üst seviyeye taşıdı ve haklı bir galibiyet aldı. Tebrikler (ve teşekkürler) Metin.
Cuma:
8. Eser - Yasemin : (9-3)
[Yasemin yorumluyor] Bizim maçımız da çok zevkli bir maçtı. Ama yine 3 sayıdan fazlasını alamadım :) yine de ezilmedim ama..
7. Hülya - Anıl : (9-7)
[Anıl Yorumluyor] Maçı 9-7 Hülya aldı ve ben bir kere daha yenilmiş oldum Hülya'ya... Durum 8-3 benim aleyhime geliştikten sonra biraz daha cesur ve sert oynamaya başladım ve üst üste dört oyun alarak neyseki skoru daha iyi bir duruma getirdim. Bir sonraki maçta da 9-8 yenildikten sonra Hülya'yı yenmeyi planlıyorum. :)
Perşembe:
6: İlyas - Anıl : (8-8)(klasman dışı)
5. Rıfat - Serkan : (9-4)
4. Ersel - Özge Y. : (9-5)
Çarşamba:
3. Özge Y. - İlhan : (9-2)
Salı:
2. Rıfat - Fevki : (9-3)
Pazartesi:
  1. Ersel - İlyas : (8-9)
İlyas şeytanın bacağını kırdıktan sonra benim de kolumu kanadımı kırdı :( 5-4'e kadar yenik götürdüğüm maçın skorunu 8-6 lehime çevirmeme rağmen maçı sonuçlandıramadım ve tie-break ile kaybettim. İlyas'ı tebrik ediyor ve ismini hedef listeme yazıyorum. Malesef liste giderek uzuyor bu aralar :(

Hiç yorum yok: