27 Haz 2008

23-29 Haziran Haftası Oynanan Maçlar

Pazar:
9. Bilal - Rıfat (Klasman Dışı) : (9-7)
Ben yenilirsem işte böyle piramit şampiyonuna yenilirim :) ...
Cuma:
8. İlhan - Eser : (9-8)
İlhan ve Eser'i maç için eşleştirirken bu kadar çetin bir maç geçeceğini düşünmemiştim. Zira Eser'in bir şekilde bu maçı alarak Fırtına İlhan'ı yerinden edeceği aklımdan geçmişti. Hatta kortta fotoğraf çektikten sonra İlhan'ı göstererek Eser'e 3 oyundan fazla oyun kaptırma diye şaka bile yaptım. :) İlhan maç sonucunu telefon ederek bana ulaştırdı; 8-6 tie-break ile 9-8 maçı kazandığını ilettiğinde kulaklarıma inanamadım. Umarım çekişme olduğu kadar iki oyuncu da bu maçtan zevk almıştır.
.

7. Serkan - İlker : (7-9)
.
.
.
.
.
.
.


Perşembe:
6. Celil - Şahbende : (8-6)
Çok sevgili iki arkadaşımı itekleye itekleye korta çıkarttım. Sonra da kortta birbirlerine takılmalarını seyredek kenarada keyifle maçı seyrettim.
.
.
.
.
.
.



  5. Rıdvan - Rıfat : (3-9)
Rıfat yine top-spin'li forhand'lerini konuşturdu ve maçı kazanmasını bildi..
.
.
.
.
.
.
.



Çarşamba:
4. Serkan - Celil : (9-7)
[Ersel] Hiç planda olmayan ve sadece raslantısal olarak karşı karşıya gelen bu iki güleryüzlü arkadaşımızın oynadığı maçtan Serkan galip çıktı gözüküyor. Ama oynanan tenis ve alınan haz daha ön planda bence..:) Çünkü ben kortu terkederken skoru sordum; 7-7 olduğunu öğrenirken yüzler gülüyordu..







  3. Aslı - Yasemin : (6-9)
Aslı; bu sene ATK'da ders almaya başlayamış çiçeği burnunda bir tenisçi.. Piramide girdikten sonra ilk piramit maçına çıkmak için çekingen davranan arkadaşımıza biraz olsun baskı yaptığımı itiraf ediyorum. Gösterdiği cesaret ve çabadan dolayı kendisine ve aldığı ilk galibiyetten dolayı da Yasemin'e tebriklerimizi sunuyoruz..
  2. Ersel - Emre : (7-8)
Emre maça hızlı başlayıp skoru 8-2'ye kadar taşıdı. İlk yarım saatten sonra başka boş kort olmadığı için 5 numaralı kortta yaptığımız maç, korta girip çıkanlar tarafından sık sık bölünmeye başladı. Durum böyle olunca Emre'nin konsantrasyonu kalmadı ve servislerde oldukça fazla çift hata yapmaya başladı. Basit hataları da çoğalınca, ben maç tecrübemin sağladığı avantajlarıdan ve yaptığım hince vuruşlardanda faydalanarak üst üste beş oyun aldım. Durum 8-7 olduğunda zamanımız doldu ve sahamızın içinde bir sonraki kort rezervasyonunu bekleyen 4 kişiye sahamızı devretmek zorunda kaldık. :( Galibiyeti Emre'ye alırken ben de Emreden bir sonraki maçımız için söz aldım. :)
Geçen sezon sonunda Turan Hocanın Atlı Spor Kulübünde verdiği derslere Emre ile beraber başlamıştık. Ancak ben dizimden geçirmiş olduğum sakatlıktan dolayı derslere ara vermek zorunda kaldım. Emre'nin bensiz devam ettiği tenis dersleri işe yaramış... Gördüğüm kadarı ile daha az basit hata yapıyor. Zaman zaman da olsa, sert forehand vuruyor. Kendisini tebrik ediyorum.

Pazartesi:
1. Bilal - Faruk : (9-8)
  [Ersel] Piramidimizin yeni Kralı Bilal arkadaşımız olmuştur. Kendisini tebrik ediyor ve kralımız önünde saygıyla eğiliyorum :) Bilal'in hemen peşinde iki cengâver bayan oyuncumuz bulunmakta. Bir erkek olarak organizasyon komitesini Bilal'e yerini savunması için bilimum redbull yardımı yapma gündemiyle olağanüstü toplantı yapmaya davet ediyorum.. :))

  [Bilal'in yorumu] Maça çok kötü başladım. Korkak vuruşlarım nedeniyle 10 dakika içinde maç 0-4 olmuştu. Yan kortta çalışma yapan Serkan'ın Faruk'un moralini bozma çalışmaları sonrası bir oyun alabildim :)). Ama Serkan'ın çabaları da işe yaramadı ve skor 1-6 oldu. Daha sonra Milli Takımın son dakika mucizelerini feyz alarak korkak vuruşlarımı bıraktım ve skoru 8-7'ye getirdim. Tie-break oyununda ikimiz de çok yorulmuştuk, şans bana güldü ve maçı alabildim. Özellikle skor 1-6 olduktan sonra rallylerle geçen çok iyi bir maç oldu. Faruk'a güzel oyun ve centilmenliği için teşekkür ediyorum.
  [Serkan'ın yorumu] Bilal arkadaşım yorumunda "Serkan'ın Faruk'un moralini bozma çalışmaları demiş. Benim yaptığım sadece arasıra dinlenmek için banka oturup yaptıkları maçı seyretmekti. Faruk da izlenmekten olumsuz etkileniyormuş, hep beraber onu keşfettik :)

Hiç yorum yok: