8 Haz 2008

2-8 Haziran Haftası Oynanan Maçlar

Pazar:
5. Özge Y. - Çağatay : (9-8)
Cumartesi:
4. Hülya - Ersel : (6-1) (7-6)
Hülya ile ODTÜ kortlarında ikinci maçımızı yapmak üzere karşı karşıya geldik. Zaman ve mekan müsait olunca maçı 2 set üzerinden ve avantaj uygulayarak oynama kararını verdik ve tam 2 saat kortu arşınladık. İlk set benim için tam bir kabustu. Karşı tarafa gönderdiğim her top geri dönüyordu. İkinci sette birazcık olsun kendime geldim. Skoru 3-5 yenik durumdan 6-5'e getirsemde RoadRunner Hülya tie-break'i 7-0 gibi bir skorla alarak bana çok güzel bir ders verdi. Aldığım ders şu; basit hatalarımı düzeltmeden Saygılı kardeşleri yenmem hayal !! Çok çalışmam lazım, çoook. Eğlenceli geçen maçımızda göstermiş olduğu nezaket ve güler yüzü için kendisine teşekkür ederim. Yenilen pehlivan misali bir sonraki maçımızı dört gözle bekliyorum :)
[Hülya'nın yorumu] Hafta sonuna böyle güzel bir maç ve tabiki skorla başlamak çok iyi oldu. Maçtan bende oldukca zevk aldım. Özellikle ikinci setin çekişmeli geçmesi işi daha eğlenceli hale getirdi. Bir sonraki maçta görüşmek üzere...
Cuma:
3. Emre - Bilal : (9-8)
Perşembe:
2. Özge Y. - Eser : (9-5)
Salı:
1. Mesut - Ebru : (9-4)

Hiç yorum yok: