2 Eyl 2009

31 Ağustos - 6 Eylül Haftası

Pazar:
  10. Özge Y. - Özgür : (6-1)(6-4)
  9. Ersel - Metin : (6-2)(6-2)
Cumartesi:
  8. Ersel - Özgür : (6-0) (6-2)
  7. Serkan T. - Metin : (6-4)(6-0)
  6. Mazhar - Özge Y : (6-7)(6-2)(6-2) klasman dışı
  5. Hülya - Kemal : (6-4)(6-7) tiebreak (10-8)
[Kemal'in yorumu] Hülya Hanım ile ODTÜ kortlarında çok çekişmeli bir tenis maçı yaptık. Maç ısınma harici yaklaşık iki saat sürdü. Maçın birinci setinde skor 4-4 dengeli bir şekilde devam ederken Hülya Hanımın yapmış olduğu bir vuruşu çıkarmak için yapmış olduğum bir hamle ile kendimi yerde buldum. Neyseki ufak tefek sıyrıklarla atlattım. Sonuç olarak ilk seti 6-4 kaybettim, ikinci seti 7-6 aldım ve süper tie-break sonucu 10-8 kaybettim.Maçın skoru 2-1 Hülya Hanımın lehine oldu. Bana göre, Hülya Hanım teniste temel vuruşları oturtarak, kendi stilini oluştumuş.. Kendisine güzel ve çekişmeli maç için teşekkür ederim. Bol tenisli günler dilerim.

Perşembe:
  4. Ersel - Mazhar : (6-3)(6-2) klasman dışı
[Ersel'in yorumu] Mazhar Bey piramitteki ilk maçını benimle yaptı.. Bu maç Mazhar beyin ilk maçı olurken, piramidin 101. maçı oluyordu... Güzel bir maç oldu. Mazhar Bey daha önce spor yaptığı için tenise çok çabuk ısınmış. Temel vuruşlarında bazı aksaklıklar olsa da topu oyunda tutup sizi çok kolay avlıyabiliyor. Fileye çıktığım üç sefer üzerimden aşırdığı topları görmeliydiniz. Almış olduğu oyunları gerçekten hak ederek aldı. Bir süre sonra daha başarılı vw skora yansıyan oyunlar çıkarabileceğini düşünüyorum..

Çarşamba:
  3. Bilal - Pervin : (7-5)
Salı:
  2. İlyas - Bilal : (6-2)(5-5)
  1. Anıl - Hamdi : (7-3) klasman dışı

Hiç yorum yok: