31 Ağu 2009

Kampta Tenis

  Herkese selam. Geçen hafta kamptaydım, kampta yapılan tenis turnuvasına katıldım ve birinci oldum:-) ama Aziz Bey'le yaptığımız iki maçta da yenildim.
  Fotoğraf da çekmiştim ama yanımda değil yakında siteye konması için gönderirim. Kampa giderseniz mutlaka Aziz Beyle maç yapın hem güzel hem eğlenceli bir maç yapmış olursunuz. Aziz Bey ninesinin Malatya Tenis Kulübü kurucularından olduğunu ve ninesinin daha 3 yaşındayken kendisine hediye ettiği raket sayesinde tenise başladığını söylüyor. Hakkaten çok kontrollü vuruşları var. Topu oyunda tutup karşı tarafa hata yaptırmak üzerine kurulu bir oyun anlayışı var. Maç içindeki yorumları da ayrı bir eğlence oluyor. Aziz Beye tekrar teşekkür ediyorum.
  Tenis açısından da bir kamp oldu benim için. iyi bir tatil yaptım, iyi tenis oynadım. tenis mataradaki su, tenis torbada ekmek...
İlyas D.

İlyas Bey,
  Beni onurlandırdın, çok çok teşekkür ederim, ilk fırsatta tekrar görüşürüz inşaallah.. Sizi tanımaktan çok mutlu oldum.. İzmir'e yolunuz düştüğünde mutlaka görüşelim,
  Tüm arkadaşlara selamlar, sevgiyle kalın...
Aziz Y.

Hiç yorum yok: