29 Ağu 2009

24-30 Ağustos Haftası

Pazar:
  8. Kemal - Mesut : (6-4)(6-7) tie-break (11-9)
[Kemal'in yorumu] Mesut Bey'le yaptığım maçın yorumu: ODTÜ kortlarında sabah 7:40 civarı maça başladık. İlk sette 5-1 önde oynarken Mesut Bey'in inanılmaz bir şekilde oyunda tutunup durumu 5-4 'e getirmesi beni şaşkına çevirdi, neyse ilk seti 6-4 aldım. İkinci sete moral değeri yüksek olarak başladım ve yine 5-1 önde iken yine Mesut Bey'in inanılmaz kontrollü oyunu ve oyunda tutunma azmi ile seti 6-7 kaybettim. Şoka uğradım çünkü karşımda benden daha dirençli bir rakip vardı. Son set süper tie-break oynadık. Bu final setinde 5-2 Mesut Bey önde götürürken artık slice vuruşlara geçmem gerekiyor ve kontrollü bir şekilde ele almam gerekiyor diye kendimi motive ettim ve 11-9 set skoru olarak oyunu aldım. Mesut Bey maç içinde yapılması gereken kontrol, maçta tutunma ve son puana kadar oynama işlemlerini yerine getiren bir maç ortaya koymuş olduğundan kendisine teşekkür ederim. Eğer tenis çalışmalarına devam ederse önümüzdeki aylarda fırtına gibi esecek gibi görünüyor. Bu arada yanımızdaki iki kortta piramit oyuncularının oynaması güzel bir manzara oluşturdu ve bir ara sevimli bir köpek de kortlarımızı ziyaret etti. Neyseki laftan anlayan sevimli köpek kort dışına çıkması için yaptığımız nazik komutlara uyarak bizi fazla uğraştırmadı.
Tenisli bol günler dilerim.
  7. Özge Y. - Metin : (6-1)(6-2)
[Metin'in yorumu] Haftasonunu tamamen doldurmak adına Özge ile ODTÜ kortlarında piramitin diğer üyeleriyle paralel olarak bir maç yaptık. Özge de geri çizgide gerçekten sağlam duran bir tenisçi. İsabetli vuruşlarıyla, ben hata yapmadıkça, güzel rallilere imza atmamızı sağladı. Maçtan sonra Özgür ve Ozan'ı da yanımıza alarak tenis hakkında kısa ama keyifli bir sohbet yaptık. Teşekkürler Özge.

  6. Ozan - Özgür : (6-0)(6-2)

Cumartesi:
  5. Anıl - Metin : (6-1)(6-0) klasman dışı
[Metin'in yorumu] Anil ile yaptigim mac icin: Bir süredir Özgür ile aldığımız derslerin pratiğini yapmak adına maç yapmaya başlayalım dedim. Piramidin iyi oyuncularından birşeyler kapmak adına Anıl'dan benimle bir maç oynamasını rica ettim. Sağolsun beni kırmadı ve Bilkent'e kadar geldi. Maçla ilgili yorumlanacak çok birşey olduğunu sanmıyorum. Anıl, geri çizgide gerçekten oldukça iyi. Adımlamaları, neredeyse her topu çıkarması sizi puan kazanma adına ekstra şeyler yapmaya itiyor. Eğer bu konuda çok birşey yapamazsanız rallilerde hatayı yapan genelde siz oluyorsunuz.
  4. Ozan - Muzaffer : (3-6)(6-2) klasman dışı
[Ozan'ın yorumu] Sakatlık sonrası henüz tam bir maçı çıkaracak duruma gelemediğimi gördüm, kolumun enerjisi ikinci setin sonlarına doğru tükendi. Öyle bir bitkinlik durumu dirsekte. Muzaffer de cok yorgun olunca son seti yapmadık. Neyse iyiye doğru gidiyorum umarım tamamen toparlarım bir gün; tenis hayat tenis nefes.

Cuma:
  3. Hamdi - Muzaffer : (6-0) (7-5)
Çarşamba:
  2. Özgür - Serpil : (8-2)
  1. Ozan - Özge Y. : (7-5) (5-3)

Hiç yorum yok: