24 Eyl 2009

21-27 Eylül Haftası



Pazar:
     8. İlyas - Hülya : (6-2)(7-5)
     7. Ersel - Özge : (9-3)
Cumartesi:
     6. Anıl - Özgür : (6-0) klasman dışı
Özgürle tek setlik yaptığımız bir maçın öncesi ve sonrasında bol bol antreman yaptık. Set sonucu 6-0 benim lehimeydi. Kendisine cumartesi günümü renklendirdiği için teşekkür ederim.
     5. Mazhar - Metin : (6-1)(6-0)
Cuma:
     4. Kemal - Anıl : (4-6)(6-4)(3-0)
Anıl Hanımla DSİ kapalı kortlarında karşılaştık. Maç ısınma dahil 1,5 saat sürdü. Maç süresince ilk sette Anıl Hanımın derin düz vuruşlarını çözene kadar ilk seti 6-4 kaybettim. Anıl Hanımın vuruşlarını çözdüm ancak forehand vuruşlarımı oturtmam zaman aldı. İkinci seti 6-4 aldım. Zaman sıkışması nedeniyle üçüncü seti 3 oyun üzerinden oynadık ve seti 3-0 dan aldım. Anıl Hanımın kontrollü, derin ve kısa tutarlı vuruşlarını raket kullanımını örnek alarak maç esnasında denedim. Raketi Anıl'ın yaptığı gibi geri çekince söz konusu vuruşları becerebildim. Oyunuma kattığı artı değerden ve güzel oyunundan dolayı kendisine teşekkür ederim.

     3. Muzaffer - İlyas: (7-5)(6-3)
Perşembe:
     2. Anıl - Hülya : (7-6) tie-break (9-7)
Salı:
     1. İlyas - Anıl : (6-1)(6-4)

Hiç yorum yok: