18 Eyl 2009

14-20 Eylül Haftası


Pazar:
    6. İlyas - Kemal : (6-1)(6-3)
[Kemal'in yorumu] İlyas Bey ile bayramın birinci günü saat 13:00 de ODTÜ kortlarının yeni zeminli sahalarında karşılaştık. İyi bir ısınma sonucu maça başladık. maçın çok da çekişmeli geçtiğini söyleyemiyorum. Isınmadaki performansımı maça yansıtamadım ve yaptığım çift servis hataları sonucu kaçınılmaz kıldı. İlyas Bey güzel oyun stili ile setleri 6-1 ve 6-3 aldı. Aynı kortlarda tenis oynadığım iki arkadaşla karşılamak ve bayramlaşmak da günün süprizi idi benim için.
Cumartesi:
    5. Hülya - Metin : (6-0)(6-1)
Cuma:
    4. Muzaffer - Ersel : (6-3)(6-3) klasman dışı
Perşembe:
    3. Mesut - Mazhar : (6-2) (4-4)
Çarşamba:
    2. Kemal - Mazhar : (6-4)(6-2)(4-6) klasman dışı
[Kemal'in yorumu] Mazhar Bey ile 1,5 saat süren maç yaptık. Birinci set 6-4 ve ikinci set 6-2 lehime sonuçlandı. Üçüncü bir set daha oynadık ve Mazhar Bey seti 6-4 aldı. Mazhar Bey'in temel vuruşlarda sorunu var ancak inanılmaz bir kontrolü ve maça tutunma arzusu rakipleri için büyük engel. Eğer tenis konusunda eğitim alırsa çok çabuk ilerleyeceği düşncesindeyim. Maç esnasında kendi vuruşlarında oluşturduğu durgun toplara vurmakta zorlandım ve bu durumda kendi eksikliğimin farkına vardım. Maç için teşekkür ederim Mazhar Bey.
[Mazhar'ın yorumu] Denk başlayan birinci set esnasında verilen bir aradan sonra (o sırada 4-3 öndeydim) neden bilmiyorum konsantrasyonumu yitirdim ve Kemal Bey'in de iyi oyunuyla seti 6-4 kaybettim. Benim dağınıklığım ve Kemal Bey'in güzel oyunu 2. setin başlarında da devam etti ve ne olduğunu anlayamadan 3-0 geriye düştüm. Bir ara toparlanır gibi oldum ve seti 2-4'e getirdim. Ancak Kemal Bey'in etkili oyunu devam edince bu seti de 6-2 kaybetmekten kurtulamadım... Daha çok vaktimiz vardı ve kalan süremiz ölçüsünde yeni bir oyun daha oynamaya karar verdik. Bu oyunda tüm dikkatimi toparlamaya çalıştım ve açıkçası biraz da hırs yaptım. Çok sayıda ve oldukça uzun ralliler yaşadık. Sayıların gidip-gidip geldiği ve karşılıklı olarak "kaliteli" olarak niteleyeceğim sayıların alındığı bu oyunu zor da olsa 6-4 alabildim.Oldukça keyifli ve sıkı geçen bu oyunlar için Kemal Bey'e çok teşekkür ediyorum

Salı:
    1. Ersel - İlyas : (6-3)(6-5) klasman dışı
.

Hiç yorum yok: