20 Ağu 2008

18 - 24 Ağustos Haftası Oynanan Maçlar

Cumartesi:
9. Serkan - Özge Y.: (4-3)(4-2)

Perşembe:
8. Serkan - Rıdvan : (4-3)(3-4) tie-break (7-3)
7. Ozan TD - Eser : (4-1)(4-2)
  
Çarşamba:
6. Eser - Metin : (4-2)(3-3)
5. Mesut - Ersel : (1-4)(4-3) tie-break (7-5)
 [Ersel'in yorumu] Omzumdaki problem düzelmek üzere.. Bunu fırsat bilip Mesut ile yapacağımız maçta kendimi test edeyim dedim. İlk set beklediğimden iyi sonuçlandı. Hâla hatalar yapıyorum ama forehand vuruşlarım daha isabetli olmaya başladı sanırım. İlk seti aldıktan sonra ikinci settede 3-1 öne geçtim ama maçı sonuçlandıramadım. Mesut beni yakalayıp seti ve maçı almayı başardı... Mesut'la ilk maçımızda hiç bir varlık gösterememiştim. Bu maçta da yenilmeme rağmen çıkardığım oynumdan memnunum. :))

4. İlyas - Bilal : (6-4)(6-2)
Salı:
3. Hülya - Hamdi : (4-0)(2-4) tie-break (6-8) klasman dışı
 [Hülya'nın Yorumu] 7. gün içindeki 7. maçta Hamdi'nin maçı kısa bir süre içinde bitirmesini beklerken gerek Hamdi'nin yaptıgı basit hatalar gerekse benim kendimin bile inanmakta güçlük çektiğim direnişim maçı tie-breake götürdü. Neyseki haftanın geri kalanında Ankara dışında olacağım. Biraz dinlenme fırsatım olur diye düşünüyorum..
2. Serkan - F.Emre
: (4-3)(4-2)
 [F.Emre'nin yorumu] Serkan'ın oyunu doğrusu bana çok ters geldi. Kısa düşen kesme vuruşlarına uzun süre ne yapacağımı kestiremedim. Son setin son oyununda üst üste yaptığım çift hatalar setin Serkan'a gitmesinde en büyük etkendi sanırım.
Pazartesi:
1. İlyas - Hülya : (4-0) (1-4) tie-break (10-8) ** ayın maçı **
 [Ersel "Yıldırak Daş" kortlarından bildiriyor] Maç yoğun sıcak altında başladı. İlk sette fırtına gibi esen İlyas, sert servisler ve kenar çizgilere indirdiği toplarla Hüyla'yı şaşkına çevirdi ve farklı bir skorla (4-0) seti aldı. İkinci setin başında oyuncular yorulmaya başlayınca İlyas'ın hata sayısı artmaya başladı buna karşın her topa koşan, dengeli ve sağlam oynayan "Road Runner" seti 4-1 almayı başardı. Oyuncular tie-break'te son çizgiden "garanti" oynamayı tercih edince birbirlerine üstünlük sağlayamadılar. Sıkıştıklarında topu yükselterek karşı sahaya gönderdiler. Bir ara Hülya'nın "sanki veleybol oynuyoruz !" dediğini duyar gibi oldum :) Skor 9-8 olduğunda 13 dakika bitmişti ki fileye çarpıp sahasına düşen top Hülya'nın kolunu kanadını kırdı ve onu 5. basamağa yolladı. Çekişmeli geçen maç için iki arkadaşımızı da tebrik ediyor, bu sonuçla piramitte oluşacak devinimi merakla bekliyoruz.
 [İlyas'ın yorumu] Çok sıcak bir havada ve güneş altında başlayan maçın ilk setinde tamamen maça odaklanıp, vuruş yaparken de düşünmeden oynadım ve olumlu sonuç almayı başardım. Tenis hakkaten müthiş konsantrasyon gerektiren ve hani Son Samuray da söylendiği gibi "SIFIR DÜŞÜNCE" ile oynandığında iyi sonuç alınabilen bi oyun. İkinci sette hem daha kontrollü oynama çabası ve hemde avantajımı kaybetmeme "düşüncesi" bana kaybettirirken, Hülya düşüncelerinden sıyrılmış bir oyun oynayarak seti almayı başardı. Tie-break için söylenebilecek çok bişey yok ama o da oyuna dahil sonuç olarak, zaten son sayı "maç sayısı" filmini anımsatan bir maç sayısıydı. Güzel oyundu...Teşekkürler Hülya.
 [Hülya'nın notu] Bu yenilgi iyi bir yenilgiydi. Bence Ilyas maçı ve dolayısıyla piramidin tepesini haketti. Özellikle ilk setteki performansı müthişti.


Hülya-İlyas maçı sonrasında sessis sedasız kortlara süzülen iki piramit oyuncusu kameralarımıza poz verdiler; Eser ve Özge Y.

Hiç yorum yok: