14 Ağu 2008

11-17 Ağustos Haftası Oynanan Maçlar

Cuma:

11. İlyas - Hamdi : (2-4) (4-3) tie-break (7-5) klasman dışı
10. Hülya - Bilal : (4-1) (4-3)
9. Ersel - Anıl : (2-4) (4-0) tie-break (7-5)
 Anıl ile ilk kez karşı karşıya geldik. İtiraf ediyorum biraz haince oynadım :) Hainceden kastım onun oyun stilini bozmak için yapmış olduğum şeyler... Biliyordum ki onun oynuna ayak uydurmaya çalıştığımda yenilecektim. İlk sette onu koşmaya zorladım. Yaptığım bütün numaralara rağmen ilk seti kaybettim. Neyseki ikinci sette yorgunluk sebebi ile onun hata sayısı çoğaldı. İkinci seti rahat bir skorla almanın morali ile tie-break'e çıktım ve 7-5 aldım.
 Anıl kesinlikle hafife alınmaması gereken bir oyuncu. Gardını indiren rakibini kuvvetli backhand'leri ve isabetli forehand'leri ile derin toplar atarak avlayabiliyor. Bunun yanında nezaketi ve sempatisi ile oyuna ayrı bir hava katıyor. Teşekkürler Anıl...
Perşembe:

8. Mesut - Faruk : (4-1) (4-1) klasman dışı

7. Hülya - Özge Y. : (4-1) (2-4) tie-break (7-4) klasman dışı

Çarşamba:

Hamdi fırsattan istifade piramidimizin kraliçesini safdışı bırakmak isterken kameramıza yakalandı...

6. Hülya - Rıfat : (4-2) (4-2) klasman dışı
5. Ersel - İlyas : (2-4) (4-1) tie-break (7-5)

 İlyas ile yaptığımız bir önceki maçı tie-break ile kaybetmiştim. Bu maçı şans eseri ben aldım. Şans diyorum çünkü maçta belirgin bir üstünlük sağlayıp maçı yönlendiremedim. Sağlam oynayıp topu oyunda tuttuğumda, İlyas'ın yaptığı düzgün vuruşları ile ralliler uzatıyor. Bu da benim basit hata yapma ihtimalimi artıyor. Maçta İlyas'tan puan almak için sert oynamaya çalıştım ama ilk bölümde bunu başaramadım. İkinci sette neyse ki kontrolü bir şekilde bir miktar kenar çizgilere düşen, bir miktar baseline'a inen, bir miktar da fileye çıkıp voleyle indirdiğim toplarla puan aldım. İkinci seti kazanmamda tabii ki İlyas'ın hata sayısının artmasının ve çift hata yaptığı servislerinin de etkisi var. Önceki maçımızdan farklı olarak ilk servislerinin daha sert geldiğini gördüm. Bir de İlyas'ın backhand vuruşları düzgün geliyor olmasına rağmen forehand'ine alma eğilimi sürüyor.

4. Hamdi - Özge Y. : (4-0) (4-0)

Salı:

3. Rıfat - Faruk : (4-2) (3-4) tie-break (7-5)
 [Faruk'un yorumu] Rıfat benden daha iyi oynadı, daha az hata yaptı, maça daha iyi konsantre oldu ve maçı daha fazla haketti. Ben de berbat ötesi servis ve backhandler attım. Rıfat'ın ilk oynadığımız benim rahat kazandığım maça göre epey merhale katettiğini söylemeliyim. Kendisini kutlarım. Artık Ersel hocam beni herhalde gözüne kestirmiştir :)))
 3-3 iken tie break yapılmaması servis karşılayan oyuncu için haksızlık bence sonuçta seti kazanmak için servis kırması gerekiyor. Rıfatla olan maçımda ikinci sette 3-3 iken servis sırası bendeydi ve servislerle seti aldım.

2. F.Emre - Eser : (4-2) (4-2)
 [F.Emre'nin yorumu] Oldukça zevkli bir karşılaşmaydı. Özellikle ikinci sette uzun ralliler oyunları oldukça keyifli hale getirdi. Genelde yan çizgilere fazla oynayamadığım halde dün bir hayli çizgi üstü yan top yaparak Eser'i zor durumda bıraktım. O'nun da file önü çapraz atışları beni bir hayli zora soktu. Sonuç olarak iki tarafında keyif aldığı bir maç oldu.

  
Pazartesi;

1. Hamdi - İlyas : (4-1) (4-1)

Hiç yorum yok: