8 Ağu 2008

4-10 Ağustos Haftası Oynanan Maçlar

Cuma:
11. Hülya - Ersel : (2-0) klasman dışı
Setler : (4-3) (4-3) Tie-break'lerle kaybetmek hiç ama hiç hoş değil.. :( Yorumu Hülya'ya bırakıyorum.
[Hülya'nın yorumu] Ersel'in duygularına katılıyorum. Maç başabaş gidince bize ayrılan sürenin oldukca üzerine çıktık. İkinci sette ki tie break'te Ersel önde olduğu halde seti verdi. Bana oyle geliyorki bunu bilerek yaptı. Maç 3. süper tie-break oyunana gitseydi artık biz geceyi 19 mayıs kortlarında gecirirdik.
Perşembe:

10. Faruk - Hülya : (2-1) klasman dışı
  Setler: (0-4) (4-1) S-tiebreak : 11-5 [Faruk dedi ki] Kaybettiğim ilk set de dahil olmak üzere iyi ve cesur bir oyun oynadım ve kazandım. Zaten Hülya'ya karşı kazanmanız için ortalamınızın üzerinde oynamanız gerekiyor
9. Hamdi - Rıfat : (2-0)
  Setler: (4-1) (4-2) [Hamdi'nin yorumu] Rıfat piramidimizin potansiyeli yüksek oyuncularının başında geliyor. Doğru pozisyon aldığında çok etkili olabiliyor ancak ayak hareketlerinin yavaşlığı en çok geliştirmesi gereken yönü. Ayrıca maç dışında yaptığımız serbest vuruşlarda maç içi performansının çok üzerinde. Rıfat'ın gelecekte kurumumuzun takımına girebileceğine inanıyorum. Ozan arkadaşımızın biraz da olsa çabalaması ve eski günlerine dönemsini buradan temenni ettiğimi söylemek istiyorum. Ee ne de olsa bir bilişimciyi en iyi ikame edebilecek yine bir bilişimcidir di mi, Ozan'cım ? :))
8. İlyas - Rıdvan : (2-0)
  Setler: (4-2) (4-0) 
7. Mesut - Özge Y. : (2-0) klasman dışı
  Setler: (4-3) (4-2)
Çarşamba:
6. İlyas - Eyüp: (2-0)
5. Ersel - Eser : (2-0)
 Eser sağolsun Özge ile ikimizin maç isteğini kırmayarak iki gün üst üste bizimle maç yapmayı kabul etti. Kendisine bunun için teşekkür ettiğimde, "isteyen çıksa idi her gün maç yapardım" diye içindeki tenis onama arzusunu bana dile getirdi. Bu sözleri duymak bana büyük sevinç veriyor, çünkü tenis grubumuzun gerçekten işler hale geldiğini görüyor ve piramidimizin uzunca bir süre yıkılmadan ayakta kalacağını hissediyorum..
 Eser'in sakin, huzurlu yapısı korta da yansıyor. Benim yaptığım haince vuruşlara hiç kızmadı. "Seni bir sağa bir sola koşturacağım" dediğimde Ebru'gibi kafama raket geçirmekle tehdit etmedi :) Düzgün gelen toplara o da düzgün vurup oldukça az hata yapıyor ve ralliler uzuyor. Eserden puan alabilmek için topu karşıya geçirmekten öte vuruşlar yapmak gerekiyor. Onun önüme indiriği toplar son dönemde geliştirmeye çalıştığım topspin vuruşlar için gayet uygundu. Setlerin her ikisini de 4-1 aldım. Aralarda sohbet etmemize rağmen maç sonuçlandığında 20 dakikalık süremiz kalmıştı.. Sanırım biraz hızlı oynadım :)
Salı:
4. Özge Y. - Eser : (2-0)
3. Fevki - F.Emre : (2-1)
 [Fevki'nin yorumu] Çok zor giden maçı soğukkanlılığımla kazandım dersem yanlış olmayacak. Yanlız bir sorun var. İlk seti 4-3, ikincisi 4-2 ve süper tie-break oynayınca, oyunun süresi 1 saat 45 dakika sürdü. Yani saat 6'da başladığımız maçı ancak 7:45 te bitirebildik. Bu durumu sayın yönetim komitesi üyelerinin dikkatine sunuyorum.

Pazartesi:

2. Anıl - İlyas : (2-1) klasman dışı
1. Ersel - Berfu : (2-0)
 Maç başında Berfu çekinerek "Maç yapmasak, sadece öylesine oynasak olmaz mı ? " diye teklif etti. Onu ancak bu hafta klasman maçı yapması gerektiğini, maç yapsak bile topları önüne atacağımı onu fazla zorlamayacağımı söyleyerek ikna edebildim. Böylece bu haftanın ilk maçında Berfu ile yeni maç puanlama kuralını uygulayabilik. İlk seti kolayca 4-1 aldım. İkinci sette ben 3-0 öndeyken Berfu'nun eli açıldı, ben ısrarla topları önüne indirirken o bana acımadan topu köşelere indirerek oynadı.. Seti kılpayı 4-3 alabildim... Oyun sonunda Berfu "Bu sayılmaz Ersel Bey, ben emanet raketle oynadım, kendi raketimi bulduğumda tekrar oynamak istiyorum sizinle !!" diyordu :)

Hiç yorum yok: