18 Nis 2009

Merkez Bankası Tenis Turnuvası (cumartesi)

Bankamız tenis turnuvasında, cumartesi günü yine çok çekişmeli ve güzel maçlar seyrettik.
Bayanlar grubunda 2.seri başı olan Anıl, Ebru ile yapmış olduğı yarıf final maçından galip çıkarak, finale adını yazdırdı. Diğer kortta mücadele veren "Speedy" Hülya malesef tecrübeli oyuncu Lale Hanım'a yenilmekten kurtulamadı.
Bayanlar grubunda yarı final maçları oynanırken erkekler grubunda çeyrek final maçları başladı.. İlk süpriz Salim Bey'den geldi; çok akıllı bir oyun sergileyerek 1 numaralı seri başı olan Remzi Bey'i turnuvadan elemeyi başardı... Diğer taraftan 2. Seri başı olan İbrahim Bey zorlanmadan yarı finale çıktı.
Erkekler çeyrek finalinin kalan iki maçı piramitçiler arasındaydı... Yani bankamız tenis takımına iki oyuncumuzun gireceği daha o anda kesinleşmişti. İlk olarak Bilal ve ben korta çıktık. Bilal bizim maçtan önce Fikret Bey'le yaptığı maçtan bir miktar yorularak karşıma geldi. Dengeli bir oyunla 6-1 öne geçtim. Sonrasında Bilal'in atağı geldi ve skoru 6-5'e kadar getirmeyi başardı.. Son bir gayretle maçı 9-6 kazanım. Maç boyu göstermiş oluğu tavrı ve centilmenliğinden dolayı kendisine buradan tekrar teşekkür ediyorum.

Biz Bilal ile maçımıza devam ederken yan kortta piramidin iki genç yeteneği Hamdi ve Ozan kılıçlarını.. pardon raketlerini kuşanarak karşı karşıya geldiler. Maç arasında dinlenirken bir ara dönüp bakma fırsatım oldu. Çok güzel bir maç olduğu belliydi. Maç sonucunu öğrendiğimde (9-7) hiç şaşırmadım. Zaten her zaman bu ikilinin maçlarının çekişmeli ve seyri güzel olacağını rahatlıkla söyleyebilirim ! Bu seferki maçı Hamdi hakederek aldı. Bu zaferde son zamanlarda vermiş olduğu emeklerinin çalışmanın etkisi büyük. Çünkü biliyorum ki bizler sezonu kapattıktan sonra, o çalışmaya devam etti. Yine biliyorumki kış döneminde şartları zorlayarak tenis oynamaya devam eden bir elin parmaklarını geçmeyecek sayıda oyuncudan birisidir Hamdi. Ozan'ı da ayrıca tebrik etmek istiyorum. Çünkü sakatlığı yüzünden büyük bir aşkla-tutkuyla sevdiği tenise bir sene ara vermesinin ardından çeyrek finale kadar çıkmayı başardı. Eminim ki; çok yakında piramidimizin ilk sıralarına demir atacak ve seneye (kendini hırpalayıp tekrar tenisten uzaklaşmaz ise-burada taktaya iki kere vurulacak :) ) Bankamız takımında benden ziyade Hamdi ile birlikte boy gösterecek...
Bu maçın ardından terimiz soğumadan Hamdi ve ben yarı finalde İbrahim Bey ve Salim Bey'in karşısına çıktık. Ben elimden geleni yaptım ancak yılların tecrübesi Salim Bey'in karşısında pek varlık gösteremeyerek çabucak havluyu attım. Diğer tarafttan Hamdi, İbrahim Bey'in karşısında çok akıllı ve sabırlı bir oyun çıkararak günün ikinci büyük süprizini yaptı !! ve finale (büyük bir gurur ve takdirle söylüyorum) ismini yazdırarak ve Anıl gibi piramizin yüzakı oldu.. Finallerde sonuç ne olursa olsun oyuncularımızı CANIGÖNÜLDEN KUTLUYOR ve başarılar diliyoruz...

Günün ardından yorgun ama sevinçle gülen iki yüz :)

2 yorum:

Erşan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Erşan dedi ki...

Gurur duydum kardesimle!

Ben de turnuvaya katilan tum piramit oyuncularini kutluyorum...

Unutmadiniz umarim beni :)))