7 Nis 2009

6-12 Nisan Haftası

~~ Sonuçlanan Maçlar ~~
Perşembe:
3. İlyas - Ersel : (9-8)
[Ersel] Bu sezon üçüncü maçımı yaparak üçüncü yenilgimi almış bulunmakatayım. Ne mutlu bana :) Neyseki kış aylarında oluşan paslarım yavaş yavaş açılmakta. Gün be gün oynumdan daha memnun kalmaktayım. İlyas'la geçen sezon yapmış olduğumuz maçları hep tie-break ile kazanmış ya da kaybetmiştim. Bu gün de gelenek bozulmadı, çok çekişmeli geçen bir tie-break'i 10-8 İlyas kazandı.. İlyas bu kadar sert servis atmaya devam ederse karşısındakilerin vay haline !!
2. Özge Y. - Ebru : (9-5) (klasman dışı)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Salı:
1. Bilal - Ersel : (6-2)(5-7)(2-1) (klasman dışı)
[Ersel] Sezona yenilgilerle başlamak hiç hoş değilmiş :.( Ama hiç önemli değil. Çünkü tenis oynuyor ve yaptığım maçlardan zevk alıyorum. Bilal kış boyu yapmış olduğu tenis faaliyetlerinin semeresini aldı. Geçen sezon ona karşı oynarken sıkışınca backhand'ine attığım toplarla puanlar alabiliyordum. Turan Hoca bu açığını kapatmış. :) Gözüken o ki artık farklı bir taktik geliştirmem gerekecek. Bilal ilk seti çok rahat 6-2 aldı. İkinci sette ben 5-2 öne geçsemde bir oyun daha alıp seti tamamlayamadım. Skor 5-5 oldu.. Son bir gayretle maça asılarak zar-zor seti 7-5 aldım. Kalan sürenin bir seti daha bitiremeyecek kadar kısa olduğunu görünce, 3 oyunluk kısa bir set daha yaptık. Hamdi'nin anti tezahuratları karşısında kaybettim tabii.. :) Güzel bir maçtı. Yenilen bir oyuncu olarak bir Bilal'in karşısına (üstelik klasman maçı yapmak üzere) bir daha çıkmak istiyorum !!

Hiç yorum yok: