2 Nis 2009

29 Mart-4 Nisan Tarihleri Arasında Oynanan Maçlar

2 Nisan Perşembe
4. Ozan - Faruk : (8-5) (klasman dışı)

[Ozan] Filenin çok alçak olması oyunu çok etkiledi, gerçek bir maç oldu denemez. Maçın ortalarına doğru kolum çok halsizleşti sakatlıktan ötürü hala çok güçsüz, ama hücum etmeye devam ettim, bütün temel değişik vuruşları yapmaya çalıştım. Umarım bir sakatlık yaşamam tekrardan çünkü ben bu oyunla yaşıyorum, nefes aldığımı hissediyorum. Tutkuyla vuruyorum. Faruk beye teşekkürler.

3. Özge Y. - Ersel : (9-8) (klasman dışı)
Komitenin iki üyesi kapalı bir havada karşı karşıya geldi. Zaman zaman hızını artıran rüzgarın etkisi altında maça başladık. Maç sonrası ATK'da alacağım derse de gideceğim için hafif tempoda başladım. Çok koşturmadan, sabırla karşıya attığım toplar geri geliyordu. Özge de çok sabırlı ve istkrarlı olmaya başlamış. Zaman zaman beni backhandimde zorlayan toplar atıp puanları kaptı.. Ama ikimiz de daha çok basit hatalardan puan kaybettik. Maç 6-6 olana kadar kimse üstünlük sağlayamadı. Bu aşamadan sonra Özge tempoyu artırınca bir anda 8-6 öne geçti. Son bir gayretle durumu 8-8 yapsam da, tie-break'te maçı Özge bileğinin hakkıyla aldı. Tebrikler Özge. :)

1 Nisan Çarşamba
2. İlyas-Hamdi : (9-8) (klasman dışı)
[İlyas'ın yorumu] Görevliye hangi kort diye sorunca hepsi boş hangisinde isterseniz dedi, piramit kardeşliğinin haberi olsun. İkimizin de yorgun olduğu, Hamdi'nin star gibi 5 dakika geç geldiği maç, benim hatalarımla kısa sürede Hamdi'nin 5-1 gibi bi skoru yakalamasına yol açtı. Ben bu seti vereyim ikinci sete bakarız diye düşünürken aklıma oyunun 9 da biteceği geldi ve yüklendim. İyi servis atıp az hata yaparak oyunu 8-8 e taşıdım. Servis attığım son oyunu da alınca sezona Hamdi için bir yenilgi yazmaktan başka çare kalmadı. İyi servislerime bitirici vuruşlar ekleyemediğim için hucum yaparak sonuç alamıyorum. Hamdi ise tam tersine kendisi puanı zorluyor ve zor toplarla rakibine hata yaptırıyor yada zaten puanı almış oluyor. Ama savunmada bir kaç top çıkardıktan sonra Hamdi sabırsız olduğu için bitirici vuruşu yapmaya çalışırken hata yapıyor, ve puanı rakibinin hanesine yazdırıyor. Artık iyi oyun kurabilen, sabırla ve telaşsız oynayabilenin avantajlı olacağı maçlar göreceğiz diye düşünüyorum. Herkese bol tenisli günler bu galibiyeti Ozan'a hediye ediyorum :-)))
29 Mart Pazar
1. Hamdi - Ersel: (9-1) (2-3) (klasman dışı)
[Ersel] Ozan ve Hamdi'nin, piramidin derbilerinden biri sayılabilecek maçlarından sonra, ben de Hamdi'nin karşısına çıktım. Ve ağzımın payını aldım. Her zamanki hain vuruşları yapan Hamdi'yi daha sakin ve sabırlı gördüm. Geçen sene olduğu gibi bu sene de zirveyi elinden bırakmayacak sanırım. Tabi liderliği Ozan elinden almazsa :)

Hiç yorum yok: