9 Ağu 2010

9-15 Ağustos Haftası

Pazar:
14. İlhan - Gülçin : (4-1)(4-2)(3-3)
13. Erşan - Gülçin : (4-2)(4-0)
Cumartesi:
12. Serkan T. - Özge Y.: (6-4)(7-6) klasman dışı
     [Serkan'ın notu] Zevkli ve çekişmeli geçen maç için Özge'ye teşekkür ediyorum...Oyunların bazılarında gerçekten çok kaliteli puanlar oldu. Kendi adıma servislerimden memnun kaldım. Özge'nin drop shot ı ise maçın en güzel hareketiydi:)
11. Kemal - Pervin : (2-4)(4-0)(1-1) klasman dışı
    [Kemal'in notu] Pervin ile oynamadan bir gün önce çift hata sayımı azaltmak için servis çalışmıştım. Pervin'in servisleri, forehand ve backhand vuruşları oturmuş. Eksikleri slice vuruşlar ve oyununu çeşitlendirme. Yalnız Pervin'le oynayacakların dikkatine forehand vuruşları hem derin hem de kuvvetli ayrıca file önünde yakaladığı yüksek topların hepsini hanesine sayı olarak yazdırdı. Backhand vuruşları benim vuruşlarımdan daha iyi. .Gelelim bana; 3 haftalık tatilimin bitmesinden bugüne 2 hafta hafta geçmiş, çift hata sayım bir önceki maçlara göre oldukça azdı, sanırım bedenim artık hatırlamaya ve alışmaya başladı vuruşlara. 1.Set 2-4 Pervin lehine, 2.Set 4-0 benim lehime ve 3.Set 1-1(süre dolması nedeniyle) sonuçlandı. Pervi'ne güzel maç için teşekkür ederim.
    [Pervin'in yorumu] Kemal Bey'le çok uzun, çok güzel ralliler yaptık maç boyunca. Hatta bir kaç kez ralliler o kadar uzadı ki seti, oyunu, kimin servis attığını bile unuttum. İkinci sette Kemal Bey'in muhteşem returnleri karşısında elim kolum bağlandı. Buna rağmen maçtan o kadar zevk aldım ki Kemal Bey'den rövanşı, rövanşın rövanşını vs vs isteyeceğim kesin.
Cuma:
10. İlyas - Muzaffer: (6-2)(6-4)
    [İlyas'ın notu] Tabii piramidin tepesine(sivri ucuna:-) oynanan bir maç olunca haliylen tatlı bir heyacanı oluyor maç öncesinde insanın. Maça ben başladım ve servis attığım oyunu aldım. Muzaffer ilk servis oyununda zorlanmaya başladı çünkü ilk servisleri oyuna çok çok az girdi. Ama zor da olsa servis oyununu aldı. 2-2 den sonra sanırım ilk servisleri oyuna girmeyen Muzaffer daha da moralsiz oynamaya başladı. Ben 2. servise iyi return yapınca ya sayı aldım ya da sayı almak için oyun kurmuş oldum. Benim ilk servislerim de oyunda kalınca skor bu şekilde oldu. Rallilerin olduğu sayılarda ise sağlam bir forehandi olan muzafferi backhandine attığım derin ve çapraz toplarla hataya zorladım. Eğer Muzafferin ilk servisleri oyuna giriyor olsaydı bambaşka bir oyun ve skor görülebilirdi. Teşekkürler bu güzel maç için Muzaffer.
    [Muzaffer'in yorumu] Aslında daha çekişmeli bir maç olur diye düşünmüştüm fakat ilk servislerimin neredeyse hiç içeri düşmediği bir maç olunca ne moral ne de etkili bir servis oyunu ortaya çıkıyor. Yani nadiren yakalandığım servis sendromu yaşandı  bu maçta :) Forehand ve backhand’lerim için de pek tatmin olmadım. İlyas’ın servisleri etkiliydi hatta ilk servis yüzdesi de 50%’nin  üstündeydi.  Forehand ve backhand’leri de neredeyse hatasızdı diyebilirim. İlyas geçen seneye göre oyununu bir çıta daha yükseltmiş ve kendinden daha emindi. Her ikimiz de çok fazla fileye gelmedik ama hatırladığım kadarıyla maçta aldığım en iyi sayı voleyle topu filenin tam önüne düşürüp Nadal’ın bile koşup da yetişmeye tereddüt etmeyeceği sayıydı. Güzel maç için İlyas’a teşekkürler ve tebrikler tekrar.
Perşembe :
9. Bilal - Serkan T.: (4-6)(6-0)(4-1) klasman dışı

8. Ersel - Kemal : (3-6)(6-4)(6-3) klasman dışı
    [Ersel'in notu] İtiraf ediyorum; Kemal benden daha iyi oynadı. İlk sette resmen kendimi aciz hissettim. Vuruşları eskisine nazaran daha etkili geliyor. İkinci ve üçüncü sette Kamal'in hata oranı artıp derine gönderdiği toplar out'a düşüp çift hataları da çoğalınca maçı alenen kendisi kaybetti. Winner'larım var olmasınına vardı ama maçı kazanacak kadar değildi. Çoğunlukla savunmadaydım. Maçı aldığıma sevinemedim zira kendi oyunumu beğenmedim. Bir de Anıl ile önceki gün yaptığım maçın yorgunluğu da eklenince toplara vurmak bana zul geldi. Neyse ki sonunda şeytanın bacağını kırdım ve Kemal'den ilk galibiyeti kaptım. :) Teşekkürler Kemal.
    [Kemal'in yorumu] İki genç ihtiyar kortlara çıktığımızda çocuklar gibi şendik. Ersel hata yapınca kendine kızması, iki ayağını yerden keserek yaptığı forehand vuruşlar maçın güzel yanlarıydı. Ersel tutarlı oynadı,savunma yaptı ancak atak vuruşları oyununu güzelleştirdi. Ersel'in bir smacı vardı ki topu göremedim. Ersel oyununu 2. ve 3. setlerde doğru şekilde kurdu. File önüne atılan topları winner olarak değerlendirdi, her topa koştu, çift hatası çok azdı ve emeğinin karşılığını aldı yani şeytanın bacağını kırdı. Keyifli maç için teşekkürler Ersel.

Çarşamba:
7. Ersel - Anıl : (6-2)(6-2)(2-3)
    [Ersel'in notu] Anıl hakkında söylenecek çok söz var. Tenisi çok seven, hayatında önemli bir yer ayıran mükemmel bir tenis arkadaşı olmasının yanı sıra bu oyuna zerafet kattığını da eklemeliyim. Kişiliğindeki inceliği, her puanda görebiliyorsunuz. İncelikten bahsetmişken o incecik kolları ile bu kadar derin ve sert topları nasıl atıyor açıkcası çok merak etmekteyim. Bir gün özellikle kameraya kayedip, yavaş oynatımda analinizi yapacağıma emin olabilirsiniz :)
Zevkli, tenise doyuran, sınırları zorlayan bir maç mı istiyorsunuz ? Aradığınız rakip kesinlikle Anıl. Teşekkürler Anıl, rövanşın rövanşında görüşmek üzere...:)
     [Anıl'ın yorumu] Bir önceki haftanın rövanşını almak amacıyla Ersel'le yine ATK'daydık. Neyse ki yine yenildim ve rövanşın rövanşı için bana bahane çıktı :))
İlk oyunun ikinci sayısında attığım servise, Ersel öyle bir return'le karşılık verdi ki dizlerimin bağı çözüldü ve servis atamaz oldum...Yaptığım çift hatalar dışında, derin forehandlerim fena değildi. Tam arka çizgiye düşen forehand lerimi hayranlıkla izlerken, Ersel'in de bu derin toplara verdiği muhteşem savunmayı da hayranlıkla izlemeye devam ettim. İşte bu izleme anlarında, izlemekten oynamaya fırsat bulamadığımı fark ettim :)
Ben önümüzdeki hafta az oksijenli ortamda kondisyonumu pekiştirerek rövanşın rövanşına hazırlanıyor olacağım haberin olsun :) Maç, sohbet ve yazdıkların için teşekkürler...

Salı:
6. Ersel - Serkan T. : (6-2)(6-2)
    [Ersel'in notu] Maç öncesi Serkan'la birbirimize gözdaği verecek sözlerle karşılıklı atıştığımız için ilk sette işi sıkı tuttum :) İkinci sete iyi başlayan Serken'ın durumu 2-2'ye kadar dengeli götürse de benim direnişim sanıyorum onun oynunu negatif yönde etkiledi. Sonrasında benim için çok rahat bir maç oldu. Serkan kendini oldukça geliştirmiş. Vuruşları düzgün, her topa koşma azmi de var.Pişmiş, tam kıvamına gelmiş :).. Sadece tuzu baharatı eksik. Bundan sonra o da bizim gibi aldığı yenilgileri hanesine deneyim olarak kaydedip neyi düzeltmesi gerektiğini görecek ve yoluna öyle devam edecek.
.
5. Mehmet - İlhan : (6-4)(6-2)
    [Mehmet'in notu] Maca psikolojik olarak geride basladim cunku yenildigim Bengi'yi yenen bir rakip ile oynayacaktim :) Uzun rallilerin oldugu macta toplar cogunlukla onume dustu. Backhand'ime gelen toplarda zor anlar yasadigim zamanlar oldu. Ancak ben de cogunlukla backhand'e calistim :)
3-4 geride oldugun ilk sette kritik zamanlarda sans benimleydi:
    * 2 kere 30 - 0'dan game'i dondurdum.
    * Birkac top filede kaldi. Fileyi gecseler o toplari cikarabilecegimi sanmiyorum.
Ikinci sette risk aldim ve fileye cok ciktim. 2 tane super passing shot ve kendi vurus hatalarim disinda puanlari aldim.
.
4. Bilal - Pervin : (4-1)(4-1)
.
3. Onur - Özge Y. : (0-4)(4-2) tie-break (7-5)
                                             Onur   Özge Y.
Setler         1 2 tb  1  2 tb
Winner;
    Forehand : - 3  1  5  9 -
    Backhand : - 1  -  1  3 -
Basit Hata;
    Forehand : 7 6  3  5 16 6
    Backhand : 3 3  -  3  2 -
Çift Hata....: 2 3  -  -  2 -
File önü puan: - -  -  -  3 -
Ace .........: - 1  -  -  - -

2. İlyas - Kemal : (6-2)(6-2) klasman dışı
    [Kemal'in notu] Geçen Cuma 2 saatlik ayırdığımız kortta yağmur nedeniyle 1. seti bitirmiş ve 2. setin 1. oyununu oynabilmiştik. Maça kaldığımız yerden devam ettik ve sonuç 6-2, 6-2 İlyas lehine ve kalan sürede sıkıştırdığız oyunlar sonucu 3.set niyetine 4-3(süre bittiği için sayı 6'ya tamamlanamadı) benim lehime bitti. Ancak İlyas'ın benimle oynamadan önce maç yaptığı rakibi kendisini yormuş olması nedeni ile 3.set bu şekilde sonuçlandı. İlyas ile oynarken beni en mutlu eden taraf backhand tarafıma attığı toplarda başarılı olmam ne yazık ki forehand için aynı şeyi söylemeyeceğim. İlyas zorlu bir rakip maçı hiç bırakmıyor, oyun kuruyor ve vuruşlar tutarlı. Güzel maç için teşekkür ve tebrik ederim İlyas.
    [İlyas'ın yorumu] Kemal Bey ile yaklaşık 2 yıldır tanışıyor ve arada maç yapıyoruz. Bu süre boyunca Kemal Bey sürekli vuıruşlarına odaklandı ve yeni şeyler deniyor. O yüzden oyun içinde vuruşlarına odaklanıp, maç yaptığını unutuyor sanırım. Ben hücum oynadığımda çözüm üretmeye dönük bişeyler düşünmek yerine ya da ben savunma yaptığımda oyunu yönlendirip winner yapmak yerine vuruşlarında yaşadığı probleme takılıyor. Buradan sana sesleniyorum Kemal Bey:-))) vuruşların gayet iyi, sen maç sırasında maçı almaya bak, boşver, nasıl vurduğunu düşünme! Teşekkürler bu güzel maç için Kemal Bey.
.
1. Anıl - Kemal : (4-2)(3-3) klasman dışı
    [Kemal'in notu] Piramite katıldığım süre içinde Anıl ile 2. maçımı yaptım. Şu ana kadar oynadığım oyuncular içinde en derin forehand vuruşu Anıl yapıyor ayrıca vuruşlara spinde eklemiş. Ben hala forehand vuruşumu oturtmakla boğuşuyorum. Anıl maçı 4-2 ve 3-3 'lük oyun serisiyle aldı. Güzel maç oldu 2.set oyunu dengeler gibi oldum ama nafile benden iyi oynayan Anıl zaferini süre sonunda pekiştirdi. Tebrikler Anıl

Hiç yorum yok: