29 Ağu 2010

30 Ağustos - 5 Eylül Haftası

Pazar:
7. Kemal - Kamil : (6-1)(6-4) klasman dışı
    [Kemal'in notu] ODTÜ kortlarında Kamil ile 2. maçımı oynadım. Zemin sert olunca ve vuruşlarım artık çıkmaya başlayınca Kamil'e ilk set oynama şansı vermedim. Kamil oyuna ısınamadan 1.set 6-1 lehime sonuçlandı. 2. set ısınan Kamil fırtına gibi esti ve 3-0 öne geçti ancak toparlanmamla birlikte seti 6-4 önde bitirmeyi becerdim. Kamil eğer servislerini toparlarsa Ersel'in çok çok dikkate almaya değer oyuncular listesine yazılacaktır.:) Çift hatam 4 ya da 5 oldu, file önü iki topu puana çevirdim ayrıca 2.set 5-3 önde iken ve puan olarak maç sayısı oynar iken kaçırdığım 2 winner için çıkardığım 120 dB ses için Kamil den özür dilerim ama yinede kaçmaması gereken sayılardı diyorum. Maç için teşekkürler Kamil.
   [Kamil'in yorumu] Sanırım ODTÜ'nün arka kortları bana yaramıyor. Kemal Bey gerçekten çok iyi oynadı harika vuruşlar yaptı. Ben oynamaktan zevk aldım ama bir o kadar da tutuktum. Tekrar oynamak dileğiyle Kemal Bey tebrikler, teşekkürler.
.
6. Aziz - İlhan : (6-1)(6-0) klasman dışı
Cumartesi:
5. Kamil - Faruk : (6-1)(7-6)
4. Muzaffer - Aziz : (3-6)(6-2) klasman dışı
Perşembe:
2. Ersel - Kamil : (3-6)(6-1)(3-1)
    [Ersel'in notu] Kamil ile karşılaşmamız ilk maçımızı gibiydi. İlk seti göz açıp kapayana kadar alan Kamil, ikinci sette hata oranını artırdı. Kort değişikliği ile birlikte ben de maça ısınınca, ikinci set benim için kolay geçti. 3. sette hava kararmaya başladı. Son oyunda resmen sezgilerimle oynadım. Topu göremez olunca üzülerek kortu terk etmek zorunda kaldık.
    [Kamil'in yorumu] Maçın sonlarında havada topa benzer birşeyler uçuyordu. Biz de bitirme vakti olduğunu anladık. Güzel oyundu Ersel Bey, yeniden oynamak umuduyla...
.
1. Serkan T. - Anıl : (6-1)(6-3)
    [Serkan'ın notu] Tatil dönüşü vuruşlarımın bozulmuş olabileceğini düşünürken tam tersi oldu. Daha önce atamadığım kadar yüzdeli servis attım ve temel vuruşlarımda çok az basit hata yaptım. Ben bu şekilde oynarken Anıl'ın basit hata sayısı normale göre fazlaydı. Maçta çok güzel puanlar oldu ve en yakın zamanda tekrar KARŞILAŞALIM :) diyorum. Teşekkürler Anıl...
    [Anıl'ın yorumu] Geçen yıl bu zamanlar, henüz Serkan tenis sporuna yeni yeni ısınırken, İlyas'la birlikte Serkan'a tatlı tatlı takılırdık. "Bize yetişmen için daha bir yıl çalışman lazım, bu iş hemen olmuyor." derdim ben. Görüyorum ki aradan geçen bu yılda, Serkan yetişmenin yanında beni geçmiş bile. Kendisini tebrik ediyorum. KARŞILAŞANların olmadığı bir gün yine karşılaşalım, olur mu Serkan'cığım? ;)

Hiç yorum yok: