16 Ağu 2010

16-22 Ağustos Haftası


Cumartesi:
7. Gülçin - Erşan : (4-3)(3-1)
Cuma:
6. Kamil - İlyas : (4-3) klasman dışı
5. Serkan T. - Pervin : (4-1)(4-3) 
    [Serkan'ın notu] Pervin şimdiye kadar oynadığım bayan oyuncular arasındaki en cesur oyuncuydu. Bu da açıkcası oyunu daha zevkli hale getirdi. Topu zar zor çıkaracağı pozisyonlarda bile hücum düşünüyordu ve özellikle 2. sette çok şık winner ları oldu. Zevkli mücadele için teşekkür ediyorum ve en yakın zamanda tekrar karşılaşalım diyorum.
    [Pervin'in yorumu] Serkan'a önce psikolojik baskı yaptım, bak burası benim uğurlu kortum, ben burda "Ersel abiyi bile yendim !" dedim, gözü korksun diye agresif agresif vuruşlar yaptım, hiç biri kar etmedi...Serkan'ın çok başarılı file önü topları var, o kadar hızlı koşmama rağmen bir tanesine bile yetişemedim. Çok güzel, çok eğlenceli maç için Serkan'a tekrar teşekkürler.
Perşembe:
4. İlyas - Kemal : (6-4)(6-2) klasman dışı
Çarşamba:
3. Firuz - Kamil : (6-1)(6-0) klasman dışı
2. Serkan T. - Kemal : (6-1)(0-6)(6-2)
    [Serkan'ın notu] Skoru biraz tuhaf gözüksede Kemal Abiyle yaptığımız maç uzun rallilerin olduğu zevkli bir mücadeleydi. İlk setin verdiği güvenle 2. sette hücum oynamaya karar verince haneme halka yazdırmakta zorlanmadım:). 3. set ikimiz de daha kontrollüydük ve neticede maç lehime sonuçlandı. Kalan 15 dakikada oynamaya devam ettik ve bu sette Kemal Abi yine kontrolü ele aldı ve eğer vakit kalsa belki bi halka daha olurdu diyorum:).
    [Kemal'in yorumu] Serkan ile ATK kortlarında kıyasıya bir maç yaptık. 1. Set Serkan'ın sıfır çift, benim beş çift hatam ile sona erdi ve set sonucu 6-1 Serkan lehine oldu. Bu sette Serkan'ın yer vuruşlarının % 70'i backhand tarafıma idi. 2. Set çift hatam bir Serkan'ın ise üç oldu. Set sonucu 6-0 benim lehime sonuçlandı. Bu sette Serka'nın vuruşlardaki hata sayısı oldukça fazlaydı. Servislerimi topspin yüksek top olarak attığımda Serkan returnlerde zorlandı. 3. Set Serkan kontrolü ele aldı ve sonucu 6-2 lehine yazdırdı ve maçı aldı.
    Maçın iki güzel sayısı vardı. 1'incisi Sekan'nın forehandine yetişemez diye bıraktığım topa inanılmaz bir şekilde yaptığı passing shot, 2'incisi ise Serkan'ın backhandime attığı bir topa yapmış olduğum drop shot vuruşu idi. Ersel'in dediği gibi Serkan pişiyor. Kalan zamanda maç stresi olamadan oynağımız oyunlarda lehime 3-1 lehime sonuçlandı. Tüm süre sonunda Serkan bana uzun rallilerde zayıfladığımı gösterdi, yapmış olduğum sert vuruşlardan sayı beklerken Serkan'ın gibi her topa koşan, kondisyonu iyi olan bir oyuncuda sert vuruşun kendisine sökmediğini güzel oyunu ile bana anlattı. Maç için teşekkürler Serkan.:)
Pazartesi:
1. İlyas - Serkan T. : (6-2) (6-0)

Hiç yorum yok: