3 Ağu 2010

2-8 Ağustos Haftası

Pazar:
14.  Firuz - Ersel : (6-1)(6-4)
    [Ersel'in notu] Atak otunu seven Firuz köşelere gönderdiği derin toplarla beni zor durumlara düşürdü. Her yönü ile benden daha iyi bir oyun çıkardı ve haklı bir galibiyet aldı. Firuz'un ilk seti çok rahat alması sonucunda ikinci sette 3-0 öndeyken vitesi boşa atması ile ancak 4 oyun alabildim. Odaklanarak oynadığında  topu yönlendirerek çok kuvvetli bir şekilde rakip sahaya gönderiyor. Açık konuşayım Firuz'un bu tarz  oyunu karşısında durabilecek çok az oyuncu var. Bunun yanında düzeyi ne olrsa olsun her oyuncu ile de oynamaya açık olduğunu ifade edecek kadar ince düşünceli. Grubumuza yeni bir soluk getirip tenis düzeyini artıracak güleryüzlü bir oyuncuya daha kavuştuk. İyi ki aramıza katıldın Firuz; galibiyet için de tekrar tebrikler..
Cumartesi:
13. Bilal - Serkan T. : (6-1)(6-2) klasman dışı

12. Ersel - Özge Y. : (6-2)(6-1) klasman dışı
      [Ersel'in notu] Pazar sabah 7:15'te ATK'nin 5-6-7 ve 8. kortlarında oynayan 8 oyuncudan 7'si  Merkez Bankalıydı. Diğer toprak kortlardan ancak bir tanesinde tenisciler vardı. Resmen ATK'yı parselledik. Bu ne tenis aşkıdır !!:)) Her neyse, üst üste aldığım iki yenilgiden sonra benim gibi tenis dersleri ile kafası biraz karışmış olan Özge'nin karşısına geçtim. Önceki maçımızdan farklı olarak bu sefer derin oynamaya dönük bir taktik ile oynadım. Topu yönlendirip Özge'yi bir sağa bir sola koşturarak, uygun durumlarda köşelere sert winner vuruşlar denedim. Backhandim yine zayıftı. Döndürdüğüm toplar çoğunlukla saha ortasına düştü. Özge'ye güzel atak topları oldu bunlar. Ancak bunların bir kısmını fileye takan bir kısmınıda out'a atan Özge'nin morali bozuldu. Şaklabanlıklar yaparak moralini yerine getirmeye çalışsam da pek başarılı olamadım. Bir dahaki sefere Özge'cim...Sabır gösterip çalışmalarımıza devam edeceğiz ve sevdiğimiz bu spordan daha çok zevk alacağımız oyunlar çıkaracağız; sen hiç moralini bozma lütfen..
   [Özge'nin yorumu] Aaa, çok mu moralim bozuk görünüyordum? :)) Benim açımdan şöyle oldu: Kafamda yapmam gerekenleri ve yeni öğrendiklerimi düşünerek oynamaya çalışınca, vuruşlarım bozuldu, konsantrasyonum kayboldu. Ersel'e daha çekişmeli bir maç yaşatmayı isterdim. Oyunumdan memnun kalmadım bugün, ama oynamaya ve öğrenmeye devam, çünkü oynarken çok eğleniyorum :)) Maç için teşekkürler. Ve tebrikler!!
 11 Anıl - Faruk : (7-6)(6-1)

10 Onur - Erşan : (4-0)(4-1)
Perşembe:
9. Bilal - Ersel : (3-6)(6-2)(6-1) klasman dışı
    [Ersel'in notu] Dün hava kapalı ne güzel oynayacağız derken, önce rüzgar ile toz toprak yedik, sonra görevliler ışıkları açmakta gecikti, ışıklar açıldı derken yağmur başladı.. Neyseki bizde devam etme azmi vardı.. Ancak güzel başladığım maçın devamını getiremedim. Korkak vuruşlar, hatalar gırla gidiyor.Sonuca giden oynumu oynayamıyorum uzun süredir. Böyle olunca da Bilal karşısında oyun almak için şansım olmuyor malesef. :(  Bilal'in dediği gibi "çalışmak lazım çalışmak". Herşeyden öte neyse ki tenisi seviyorum, yenilsemde yensemde...
.
8. Serkan T. - Kemal : (7-5)(6-0)(6-3)
    [Kemal'in notu] Bir mağlubiyet daha alarak seriyi kesintisiz devam ettiriyorum. Serkan tenisini inanılmaz ilerletmiş özellikle servisleri tutarlı idi. Ayrıca savunma konusunda enerjisi bitmiyor. Sonuç 7-5, ve (halka yedim)6-0. Kalan zamanda 6-3 bir yenilgi daha aldım. Tenis oynarken keyif aldım ancak yaptığım çift hatalar umarım Serkan'ın keyfini kaçırmamıştır. Serkan ile maç sonucu oyunlar içinde yaptığı ancak fark edemediği istemeden yaptığı faul durumunu değerlendirdik. Maç için teşekkür eder azimle gittiğin tenisli yolda başarılarının devamını dilerim Serkan.
     [Ersel'in yorumu] Çok ayıp Serkan; Düşene bir raket te sen mi vuruyosun ? :)
     [Serkan'ın yorumu] Kemal Abinin yaptığı çift hatalar konsantrasyonunu bozdu ve oyununu olumsuz yönde etkiledi. Ben de aksine iyi bir ilk servis performansı sergileyip her zamanki gibi her topa koştum. Bu sefer sonuç verdi. Kemail Abinin de söylediği gibi backhand imde bir bozukluk var ve bu yüzden backhand vuruşlarımda bir kaç kez top raketimde ikiledi.. Son sette buna dikkat edip daha düzgün backhand ler çıkardım. Oyun için ve vuruşlarımdaki hataları samimiyetle belirterek oyunuma olumlu yönde katkıda bulunduğun için çok teşekkürler.

Çarşamba:
7. Muzaffer - Kemal : (6-3)(6-4)  (Ayın maçı)
    [Ersel'in notu] Çok güzel maç oluyordu ama sadece ilk setini seyredebildik. Muzo'nun servis-vole oynunu beğenirken, Kemal'in ise gölge tenisine bayıldık.
     [Kemal'in yorumu] Maç sonucu 6-3 ve 6-4 Muzaffer'in galibiyeti ile sonuçlandı. Arta kalan sürede 2-1 'lik set Muzaffer'in oldu. Maç öncesi şaka yollu Ersel ve Özge arkadaşlara ümidim olmadığını söylediğimde daha önce yaptığım 4 maçın sonucuna dayanarak konuşmuştum. Raket sapını çekerek vurduğum forehand vuruşlardan raket başını çekerek vurduğum forehand vuruşlara geçtiğim içim oturmayan bir forehand ile oynadım. Ancak diğer maçlara kıyasla daha kontrollü hem de winner sayısı daha yüksek bir forehand çıkardım. Tabi arada bir eski stil vurarak forehandimi çeşitlendirmeye çalıştım. Ayrıca seyirlerin o güzel alkışları da bizi motive edince çekişmeli ve bana göre güzel bir maç ortaya koyduk. Seyircilere destekleri için Muzaffer'rede maç için teşekkür ederim.
    [Muzo'nun yorumu] Ersel Abi ve Özge’nin de ilk setini izlediği çok keyifli bir maç yaptık. Genel olarak iyi bir oyun çıkardım fakat ilk servis yüzdem 40%’larda kalınca servis yönünden pek memnun kalmadım. 2 haftada bir oynayınca böyle olması gayet doğal olsa gerek :). Bir önceki maça göre yeni raketime biraz daha alıştığım bu maçtan sonra daha güzel maçlar çıkartacağımı düşünüyorum. Her ikimizin de fena vuruşlar yapmadığı ortalama 7-8 vuruşlu ralliler olan güzel bir maç oldu. Çok keyif aldığım maç için Kemal Abiye teşekkür ederim.

6. İlyas - Bilal : (4-6)(6-0) super tie-break (10-4)
   
                İlyas    Bilal
Winner;
    Forehand :  11       3
    Backhand :   2       -
Basit Hata;
    Forehand :  24      31
    Backhand :  14      22
Çift Hata....:   9       1
File önü puan:   6       2
Ace .........:   -       -
   [Ersel'in notu] Komite iş başındaydı yine. Sporcularımıza hizmet Tenis İlahlarına hizmettir parolasıyla elimizde kağıt/kalem istatistik tuttuk. Bu konudaki acemiliğimizi de görmüş olduk böylece. Puan sayamadığımız için ikidebir oyunculara skor sormak zorunda kaldık. İlk setin bitip, ikinci setin başladığını da kaçırdığımız için setlere göre istatistikleri ayıramadık. :( 

5. Ozan - Aziz : (4-2)(4-2)








Salı:
4. Aziz - İlhan : (6-4)(2-0)

3. Pervin - Ersel : (4-1)(2-4)(4-2)
    [Ersel'in notu] "Büyük lokma ye, büyük laf etme" demişler. Faruk'la Pervin'in hafta sonunda yaptıkları maç sonrasında Pervin'e "Nasıl elinden kaçırdın Faruk'u" diye espiri yapmıştım. Bugünkü hezimetten sonra, söylemiş oluğum bu söz geldi aklıma... Acep Faruk, Pervin'e teşvik pirimi mi verdi? diye düşünüyorum... Kesin !! Kesin öööle !! :) Şaka bir yana Pervin bu maçta, geçen maçımızdan daha az hata yaptı, benim korkak vuruşlarım ve backhand tarafıma gelen derin toplardaki hata oranımın yüksekliği de eklenince haklı bir galibiyet aldı.. Eline sağlık Pervin, tekrar tebrikler...
    [Pervin'in yorumu] Ben hiçbir maçımda bu kadar yorulduğumu hatırlamıyorum. Ersel abi beni bir o yana bir bu yana bir fileye bir baseline'a o kadar çok koşturdu ki, Hülya'nın yokluğunu aratmadı. Yaptığımız n maçın hiçbirini kazanamamışken dünkü maçın galibi olmak benim iyi oynamamdan değil Ersel abinin hata oranının yüksekliğindendi. Sıcaktan bayılmış olmamıza rağmen çok güzel bir maç oldu, tekrar teşekkürler.
.
2. Özge Y. - Bengi : (3-4)(3-1) (klasman dışı)
Pazartesi:

1. Ozan - Kemal : (6-2)(6-3)(2-4) klasman dışı
    [Kemal'in notu] Tatil dönüşü ikinci maçımı ATK'da Ozan ile yaptım. Setlerin ilk dört oyunu başabaş geçti ancak yeni tarz ile yapmaya çalıştığım winner sayıları topun file üzeri beyaz şerite çarparak sahamda kalması yenilginin kaçınılmazlığını ortaya koydu. Backhand vuruşları hissediyorum ancak forehand vuruşlar sıkıntılı. Bu arada servisde çift hata yapmamı winner ların gerçekleşmemesine bağlıyorum. Sonuç 6-2, 6-3, fazladan bir set daha oynayalım dedik(yenilen pehlivan misali ben ısrar ettim) oda lehime 2-4 olarak gerçekleşti. Ozan seni kutluyorum aynen turnuva maçında olması gereken soğukkanlılık ve sabır ile oynadın. Nice maçlara dilerim.
    [Ozan'ın yorumu] Kendi vuruşlarımdan çok Kemal abinin vuruşlarını beğendim. Ama Tenis %60 mental güce dayalı bir oyun. Son puan ne şekilde biterse bitsin, ister kazanılsın ister kaybedilsin, önemli olan pozitif duygu içinde olmaya devam etmek. Teşekkürler, tebrikler Kemal agabey

Hiç yorum yok: