5 Tem 2010

5-11 Temmuz Haftası

Cumartesi:
10. Aziz - İlhan : (6-1)(6-1)
9. Onur - Serkan Y. : (7-5)(3-6)(6-4)
    [Ersel'in notu] kıran kırana bir maç olmuş anlaşılan :)
Cuma:
8. Bilal - Pervin : (4-2)(4-1) klasman dışı

7. Mithat - Mehmet : (4-0)(4-0)(4-2)
    [Mehmet'in notu] Bir daha servisi mermi gibi atan biriyle, Bilkent'in kapalı kortunda maç yaparsam 2 olsun :) Mümkünse bu tür oyuncularla toprak sahada oynamak isterim :)) Bu maç benim için hüsranla bitti ama baya ders çıkarttığımı söyleyebilirim. Mithat'ın piramitte üst basamaklara çıkmasının yakın olduğunu düşünüyor, Mithat'a kondisyon yapmasını ve backhand'ine yoğunlasmasını tavsiye ediyorum. Haddime düşmez ama Mithat'ta cidden potansiyeli gördüm :)))
Çarşamba:
6. Bilal - Hülya : (4-2)(4-2)
5. Ersel - Ebru : (4-1)(3-2) klasman dışı
    [Ersel'in notu] Uzun süredir Ebru ile planlaığımız ama bir türlü fırsatını bulupta oynayamadığımız maçımızı sonunda yapabildik. Uzun süredir eline raket almadığını bildiğim için, Ebru'nun vuruşlarının biraz dengesiz olabileceğini maçtan önce düşünmüştüm. Ama ısınırken sanki hiç ara vermemiş gibi oldukça dengeli kaliteli vuruşlar yaptığını görünce şaşırdım. Maç sırasında da düzgün vuruşlar devam etti ve güzel çekişmeli ralliler oldu. Kendisine de söyleiğim gibi; Ebru tenise birazcık zaman ayırabilse grubumuzun bayanları arasında başa güreşecek bir yeteneğe sahip. Komitede yer alan biri olarak, bu yeteneği voleybola kaptırmamak için elimden geleni yapacağım. :)

Salı:
4. Mehmet - Murat : (6-1)(4-4) klasman dışı
    [Mehmet'in destanı :)] Karşılaşmanın ilk seti 6-1 üstünlüğümle bitti. İlk sete dair unutulmayacak birkaç pozisyon varsa onlar fileye geldiğim zamanlarda Murat Bey'in süper passing shot'ı ve birkac aşırtma atarak haddimi bildirmesiydi :) Bir daha destur çekmeden fileye gitmem dedim :)))
İkinci sette 3-0 öne geçtim. Sahayı bekleyenlerin sıkıştırmasıyla çok hızlı oynamaya başladık. Ne olduysa iste tam bu andan sonra oldu. Üst üste büyük hatalar yaptım. Murat Bey Türkiye’nin 2008 Avrupa Futbol Şampiyonası’ndaki gibi iyi ve akıl dolu oynayarak geriden geldi ve durumu 3-4’e taşıdı. Hatta 8. game’de öne de geçti. İsviçre ve Hırvatistan milli takımlarının yaşadıkları trajedi bir an için gözümün önüne geldi, dejavu oldu :)) Son game'i aldim ve 4-4 ile maçın ikinci setini dostça bitirdik.
-- Murat Bey’in ilk sette farklı servis atması, kendi oynunu oynayamamasına neden oldu. İkinci sette farkı yaratan eski servislerine dönmesiydi.
-- Murat Bey önüne düşen toplar için iyi pozisyon alıyordu ancak önde durduğu için gerisine atılan toplarda geriye koşma sorunu yaşadı.
-- Verdiğim ara sonrası toplara daha güçsüz vurduğum bu maçta kesinlik kazandı. Murat Bey de bu durumu “önceden daha sert vuruyordun” diyerek teyit etti. Duvar çalışması yapmam lazım.
Murat Bey’i huzurunuzda kutlamak istiyorum. Geçen sene oynadığımıza göre baya büyük aşama kaydetmiş. İkinci sette süperdi. Çalışmalarına böyle devam ederse başarılı sonuçlar alacağına inanıyorum.
    [Murat'ın yorumu] Mehmet yorumların için sağol, beni fazla övmüşsün (Ersel sen piramide yazarken bu kısımları sansürle bence :)) İlk sette servisleri dağa-taşa atmama "farklı servis" diye nitelendirmişsin, bu ince yorumun için de sağol :) Güzel maç oldu, teşekkürler.

3. Ersel - Mithat : (1-4)(4-1)(9-4) klasman dışı
    [Ersel'in notu] Kamil ile oynarken başıma gelenler kankası Mithat ile oynarken de başıma geldi. Bir baktım 3-0 geriye düşmüşüm. Bir oyun aldım derken set gitti.. İkinci seti aldım ama köşelere attığım topları Mithat'ın hızlı koşuları sonucunda slice ile, benim sahaya filenin dibine dönürmesi beni iyice abandone etti. Son seti de kalan süre bitene kadar uzattıkça uzattık. Süremiz dolduğunda biz de bitmiştik.. Bu cümleleri yazarken kolumu zar zor kaldırıyorum şu anda.
    [Mithat'ın yorumu] Piramitteki ikinci maçımdan da yüzümün akıyla çıktığıma inanıyorum :) Ersel Bey ile sıcak bir havada başladığımız maçı, hava kararıncaya dek devam ettirdik. Zaten çeyrek depo olan kondüsyon göstergem ilk setin ardından ışığını yaktı. Üstüne Ersel Bey'in, beni sahanın muhtelif köşelerine koşturması da eklenince işin rengi belli oldu. Kondüsyon ve pozisyon alma konusunda gelişme gösterip, bachand vuruşlarda da topa yön verdiğim takdirde iyi maçlar yapabileceğim sanırım. Zevkli ve yorucu maç için kendisine teşekkür ederim
Pazartesi:
2. Hülya - İlhan : (4-6)(6-0) tie-break (9-7)
1. Ozan - Ersel : (5-4) klasman dışı
[Ersel'in notu] Özge'nin istatistiklerine göre skoru yapmış olduğumuz basit hatalar belirlemiş;
                 Ozan Ersel
Basit hata:
   Forehand       16    18
   Backhand        4    11
Winner:
   Forehand        7     9
   Backhand        2     5
File önünden puan: 4     2
Ace:               1     2
Çift Hata:         7     2
Ozanın tek "ace"i tartışmalı çünkü dizime çarpmasına rağmen ace olduğunu iddia ediyor :) Ozan'cım aramıza tekrar hoşgeldin. Seninle tenis onamayı özlemişim. Bu ara iyice duygusal mı takılıyorum ne ? :)

Hiç yorum yok: