19 Tem 2010

19-25 Temmuz Haftası

Pazar :
8. Kamil - İlhan : (7-6)(7-5)
7. Muzaffer - Mithat :  (6-3)(6-2)
    [Mithat'ın notu] Muzaffer Bey'in yaptığı basit hata sayısı, bir elin parmaklarını geçmez sanırım. Bu şartlar altında çok doğal sonuç. Bana da bir tecrübe daha kazanmak düştü :)
Cumartesi :
6. Ersel - Anıl : (6-1)(6-3)
    [Ersel'in notu] Anıl ile uzun süredir planlaığımız maçımızı tamamlamanın mutluluğunu yaşıyorum. Sabrederek , derin oynamayı ve uzun ralliler yaparak kondisyonumu test etmeyi amaçlamıştım. Yüzdeyüz istediklerimi yapamasam da benim için çok verimli bir maç olduğunu söyleyebilirim.. Anıl mükemmel bir baseline oyuncusu. Bu oynuna çeşitlilik katmak için son dönemde çaba gösterdiğini biliyorum. Maçımızda da bu yönde pırıltılar vardı. Benim haince attığım dropshut'lar dışında da Anıl daha önce hiç görmediğim kadar fileye yaklaştı. Volelerinin çoğunluğu fileye takılsa da güzel puanlar almayı başararak doğru yolda ilerlediğini kanıtladı. Backhandime derin toplar attıktan sonra benim zayıf dönen toplarımı servis kutuları içerisinden "drive vole" ile ters köşeye gönderdi ve dilimi dışarı çıkarttıracak kadar beni koşturdu.. Her zamanki gibi kibarlığı ve sevimli hareketleri ile oyuna renk katmayı da ihmal etmedi. Anıl'cım bu güzel tenis sabahı için tekrar teşekkürler..
Cuma:
5. Anıl - Kamil : (9-3) klasman dışı
Perşembe:
4. İlyas - Ersel : (4-1)(4-3)
   [Ersel'in notu] Yenilen pehlivan gibi ben de maça doyamadım..
Salı :
3. Gülçin - Bengi : (9-6)  klasman dışı
2. Bilal - Ersel : (4-1)(4-2)
    [Ersel'in notu] 10 günlük aradan sonra korta çıktım. Tenisi çok özlemişim. Bu maçın biraz daha uzun sürmesini isterdim ama sadece bir saatlik kort bulabildik. Bilal bileğinin hakkı ile ikinci kez beni al-aşağı ederken maçta güzel puanlar oldu..Yanlız ikimiz de file önü puanlarını kibarca birbirimize hediye ettik :)

Pazartesi :
1. Aziz - Mehmet : (6-1)(6-1) klasman dışı

Hiç yorum yok: