12 Tem 2010

12-18 Temmuz Haftası

Cumartesi;
6. Aziz - Onur : (6:1)(6-4)
Cuma;
5. İlhan - Ebru : (6:3)(5-6)
Çarşamba:
4. Onur - Mehmet: (4-2) (4-3) (3-4)
    [Mehmet'in notu] Onur çok centilmendi, teşekkür ediyorum. Maça ait kayda dair en büyük not, fileye gelenin kaybetmesiydi :) İlk sette Onur'un öne kısa top atıp beni öne çekmesi sonrası kuvvetli topla geriye yollaması veya lob'ları beni dumura uğrattı. Taktiğini anladiğimda durum 2-0 olmuştu bile. Daha sonra maç başa baş gitti diyebilirim. Bu maçtan kendime 3 ders çıkarttım:
    i) Rakibin backhand'ine zayıf top attığım için rakip rahatlıkla topu forehand'ine alacak zamanı buluyor.
    ii) Backhand'ime gelen toplara top-spinli vurabilecek bile olsam slice vurma eğilimi içindeyim. Bu macta da öyle yaptım. Bu yüzden minimum hata yaptım lakin bu stil nedeniyle savunmaya dayalı bir oyun oynuyorum. Oyuna yön vermeyi rakibe bırakıyorum.
    iii) Risk alınacak yer var, alınmayacak yer var ve ben bunu tam bilmiyorum. Bu da tecrübeyle oturacak herhalde.

3. Özge Y.- Ebru : (4-1) (4-2) klasman dışı
Salı:
2. Pervin - Hülya : (1-4) (4-1) tie-break (6-4) klasman dışı
Pazartesi:
1. İlyas - Anıl : (6-2) (6-4) (3-2)
Epik karşılaşma sonrasında Anıl, ""Amman dikkat! İlyas tatilden dönmüş, hem de ne dönüş :))" diyerek duygularını aktarırken, İlyas, "Anıl'ın da tatili gelmiş :-)))" sözleriyle rakibine takılıyordu.

Hiç yorum yok: