26 Tem 2010

26 Temmuz - 1 Ağustos Haftası

Cumartesi:
9. Faruk - Pervin : (4-2)(4-1)
8. Mehmet - Erşan :  (4-0)(4-2)(2-3)
Cuma:
7. Bilal - Serkan T. : (7-5)(6-2)
Perşembe:
6. Gülçin - Özge A. : (4-0)(4-1)
5. Aziz - Murat: (4-1)(4-0)
Çarşamba:
4. Mustafa - Mehmet : (2-4)(4-1)
Salı:
3. Ersel - Mithat : (6-2)(2-6)(1-1) süper tie-break (10-2) klasman dışı
    [Ersel'in notu] 18:45'te maç için ısınmaya başlayınca güneş bizi epey ısıttı. Hatta eridik diyebilirim. Neyse ki ağaçların ardına inen güneş ile biz de maça başladık..Geçen maçtan edindiğim tecrübe ile az çok nasıl oynadığını bildiğim Mithat'a karşı daha dikkatli oynayarak ilk seti çok rahat bir şekilde aldım. İkinci sette durum 2-2 iken bu sette üç aşağı beş yukarı aynı sonuçlanır diye umuyorken Mithat gençliğinden faydalanıp her topuma koşarak, file önüne attığı kısa toplarla beni yordu. Üstüne üstlük sert servisleri ile bana zor anlar yaşattı. Setin elimin ucundan kaydığını hissedince oyunlara asıldım ancak Mithat zorlaya zorlaya seti almayı başardı.. Sonrasında oynadığımız iki oyunda da eşitlik olunca süper tie-break ile maçı sonuçlandıralım dedik.

Mithat' ile maç yapacaklara bir uyarı; işiniz hiç kolay değil. Çünkü attığınız topların nasıl size geri döneceği belli değil. Her an bir kısa topla sizi file önüne çekebilir.. Topa yetişip onu zorlayıcı bir şekilde dönüremezseniz puanı kesin kaybediyorsunuz. Attığınız dropshut'lara hızlı ayakları ile hemen yetişiyor. Servisleri de sert atmaya başlamış. Yalnız benim gibi sabırsız oynuyor. Bir an önce puan alıcı vuruş yapmak istiyor. Dolayısı ile basit hatası çok.. Mithat tenis derslerine devam ediyormuş. Walla kendi adıma seviniyorum çünkü o da bizim gibi nizami vurmaya başladığında sahama dönen toplar daha düzgün ve tahmin edilebilir gelecek ve bizim seviyemizdeki oyuncular için demir leblebi olmayacaktır diye düşünüyorum.
Pazartesi:
2. Ebru - Gülçin : (4-0)(2-4)
1. Serkan T. - Aziz : (3-6)(6-4) tie-break (7-4) klasman dışı
    [Serkan'ın notu] Aziz'e 12 mağlubiyetten sonra bana ilk galibiyetimi tattırdığı için teşekkür ediyorum:). Bu arada Aziz'in servisleri oyununun çok çok ilerisinde...

Hiç yorum yok: