4 Tem 2010

28 Haziran - 4 Temmuz Haftası

Pazar:
12. Ersel - Hülya : (6-4)(6-3)
    [Ersel'in notu] Yine ODTÜ kortlarında çocuklar gibi şendik. Birinci sette ilk servisi ben kullandım. Onu aldıktan sonra, tüm servisleri karşılıklı olarak kırdık. İkinci sette güneş iyice kendini hissettirince oyundan biraz düştük. Hülya'nın dengesini değişik vuruşlarla bozmaya çalıştım. Çünkü Hülya'nın benden daha hızlı ayaklara ve tutarlı vuruşlara sahip olduğunu biliyordum. Drop shot'larım Speedy Hülya tarafından avlanınca, daha değişik bir taktiğe geçtim;  Derine attığım toplar sonrasında voleye çıktım. Bu Hülya'yı biraz telaşlandırıyor, hata yapmasına sebep oluyor ya da gönerdiğim top zayıf biçimde geri geliyordu. Birkaç passing-shot yesem de sonuçta voleye çıkarak oldukça fazla puan aldım. Hülya da benim zayıf dönen toplarımı, file önünden ulaşamayacağım noktalara bırakarak çok sayı almayı başardı..
Hülye ile yaptığım maçların sonucu ne olursa olsun büyük bir keyif alıyorum. O da kardeşi Mesut gibi bir süreliğine yurtdışına göreve gidiyor.. Kortlarda eksikliğini hissedip, kendisini çok özleyeceğimizi belirtmeden geçemeyeceğim..
11. Anıl - Serkan T. : (6-2)(6-1) klasman dışı
Cumartesi:

10.Özge Y. - Kamil : (6-4)(1-6)(3-1)
9. Anıl -Hülya : (6-4) klasman dışı
8. Kemal - Bilal : (6-3)(6-4)
7. Ersel - Faruk : (6-2)(6-3)
    [Ersel'in notu] Faruk 3 haftadır eline raket almamış.. Bu sonuç dolayısı ile normal... Malesef Faruk üçüncü setin başında bileğini burkarak oyunu bırakmak zorunda kaldı.. Geçmiş olsun dileklerimle...

Cuma:
6. Bengi - Mehmet : (6-1)(7-5)
   [Mehmet'in notu] 2934929241194 sıralamalı Mehmet, kendi evinde -Bilkentte- 1 numaralı seri başı Bengi'yle karşı karşıya geldi. Organizatörün (Mehmet'in) öngörüsüzlüğü sebebiyle hamama dönen :)) kapalı kortta oynanan maçta oyuncular ellerinden geleni gösterdiler. Ilk seti Bengi rahat bir oyunla 6-1 gibi bir skorla aldı. İkinci set büyük çekişmeye sahne oldu. Yer yer Mehmet, oyunlarda öne geçti. Mehmet "acaba seti alabilir miyim :)" diye düşünemedi bile. Bengi "aca" da birakti :) 7-5.
* Bengi isabetli servisler attı ve bu durum Mehmet'i zorladı. Maç boyunca Bengi 2, Mehmet 8 kere çift hata yaptı.
* Bengi'nin solak olmasıyla Mehmet'in forehand'ine alçak ve hızlı toplar atması, Mehmet'in spinli killer forehand atmasina manî oldu.
* Mehmet fileye gelebildiği durumlarda basariliydi. Etkisiz servislerinden kendi bile utandı.
* Bengi capraz koselere atilan yuksek toplarda zorluk yasadi.
* Mehmet birkaç topa yetişememesi dışında kondisyon problemi yaşamadı (O topları feriştahı gelse çıkartamazdı :) )
* "Asil kazanan kaybedendir" lafinı düstur edinen Mehmet hatalarından dersler cikartarak sonraki maçlar için "Eye of Tiger" eşliğinde çalişmalara başladı :))
Güzel oyundu. Bengi'ye ve Tenis Piramidi Organizasyonuna tesekkur ederim :)
    [Bengi'nin yorumu] Her seyden önce maç icin ben de çok teşekkür ederim, çok keyifliydi. Kortun kapali, havasız ve sıcak olması bir yana :) zemine döşenmiş muşambamsı şeyden ötürü, toplar sanki biraz daha hızlı gidip geliyordu. Maçın başlarında zemine alişmakta güclük çektim, birkac kez kaydım ama düşmedim :) Mehmet, kondisyonlu olmakla birlikte tenis antrenmansizligindan dolayı sorun yaşadı diye düşünüyorum, söylediği gibi servisleri de oyununu sabote etti. Benim servis atış sitilim - kendime özgu ve biraz garip oldugu icin :) topun hızı ve inişi de biraz farklı oluyor galiba ben de çözemedim doğrusunu soylemek gerekirse, Mehmet nasil attığımı keşfedene kadar da maç bitmişti zaten :) Voleye çıkıp çıkmama kararsızlığı yaşadığım anlarda, backhand vuruşlarımda ve çizgiye yakın ve yuksek duşen toplarda ben de sorunlar yaşadım. 2. sette bir ara hata uzerine hata yaptim ve Mehmet bu durumu iyi değerlendirdi, son dakikalarda toplarlamasaydım, muhtemelen sonuç farklı olabilirdi. Mehmet'e bundan sonraki maclarında başarılar diliyorum.

5 . Bilal -Ersel : (4-3)(4-1)
4. Ozan -  Kemal : (7-5)(6-7) süper tie-break (10-8) klasman dışı
Perşembe:

3. Ersel - İlhan : (9-4)
Çarşamba:

2. Muzaffer - Kamil : (6-1)(6-2)
Salı:
1. Ersel - Kamil : (4-3)(4-1)(2-4) klasman dışı
    [Ersel'in notu] Rezervasyon yaptıramadığımız Keçiören Belediyesinin tesislerinde boş kort bulamayınca bir de Ankara Üniversitesinde boş kort bulmak için şansımızı denedik. Malesef daha iyi yüzeyi olan kortlar doluydu. Neyseki çatlakları olsada oynanabilecek durumdaki kortlarda yer bulabildik. Kısa bir ısınmadan sonra çok asılmadan başladığım maçta birden bire 3-0 geriye düştüm. Oyuna asılıp zar zor olsa da ilk seti alabildim..İkinci sette biraz daha dikkatli oynayıp uygun pozisyonlarda atak yaparak seti alıp maçı garantiledim. Zaman ve mekan uygun olduğu için üçüncü seti de oynadık. Daha rahat oynayan Kamil üçüncü seti almayı başardı.
    Kamil'den puanları öyle kolay almayı başaramıyor insan. Puan'ı hak etmek gerekiyor. Maçta ne zaman gevşesem Kamil puan ve oyunları almayı başarıdı. Son sette maç stresini üzerinden atınca çok güzel winner vuruşlar yapmaya da başladı. Seviyesi piramidimiz oyuncularının ortalamasının üzerinde olan Kamil ile maç yapmayı herkese tavsiye ediyorum.
    [Kamil'in yorumu] Zor da olsa azim ile kort bulduktan sonra sonunda oynamaya başladık. Herşeyden önce çok eğlenceli maç oldu. Önde başladığım maçı Ersel Bey tecrübesi ve hakimiyeti ile almayı bildi. Özellikle köşeye vuruşları ve file önü oyunu çok başarılı. Bana da artık ders çıkarmak düştü:) hala bazı şeyleri oyuna yansıtamadığım belli ama durmak yok yola devam diyorum. Ersel Bey' i tekrar tebrik ederim. İnşallah ileride beraber daha da güzel maçlar yapmak dileği ile.

Hiç yorum yok: