29 Tem 2008

28 Temmuz-3 Ağustos Haftası Oynanan Maçlar

Cumartesi:
11. Özgür - Serkan : (2-9)
Cuma:
10.Ersel - Aslı : (9-3)
 Aslı sezon başladığında maç yapmak için henüz hazır olmadığını söylemişti. O dönemde ATK'da tenis kursu alıyoru. Dün gördüğüm kadarı ile temel vuruş teknikleri aldığı dersler sayesinde yerleşmiş. Gerçi sert veya yüksek gelen ya da kenar çizgilere yakın inen toplarda zorlanıyor ama yine de maç sonuna kadar bıkmadan topların peşine koşuyor. Bir ara o kadar hırslandı ki vurduğu sert top havalanarak saha dışına çıktı. Dışarıdakiler içeri atarlar desemde, "Ben alırım !" diye saha dışına yöneldi. Ben de "Tamam sen dur, ben alayım !" dedim ama beni dinlemedi. "Ben alacağım" / "Hayır ben alacağım" diye diye, önce hızlı adımlarla sonra koşarak ikimiz de kort kapısına kadar gittik. İnatçılık hamurunda var keçinin.. :) Dönüş yolunda Hülya'nın ne olduğunu soran gözlerle baktığını gören Aslı, hiç bozuntuya vermeden "biraz sıkıldık, dolaşmaya çıktık" diye açıkladı.
9. Hülya - İlyas : (9-6) klasman dışı

Perşembe:
8. Rıdvan - İlyas : (9-0) hükmen
7. Anıl - Mesut : (5-9)
Solda: Rakipleri sahaya çıkamayan ama neyseki birbirini bulan iki tenisçi; Hamdi ve Rıvan...Sağda: tenis dersi öncesi; Özgür, Hasan Hoca ve Metin
Salı:
6. Şahbende - Ömer : (7-6) klasman dışı
 Şahbende kampta dişine göre bir rakip buldu anlaşılan..
5. Şahbende - Ömer : (1-9) klasman dışı
 Yanlız anlamadım bu sonucu.. Şah ilk maçta nasıl olup ta bu kadar fark yemiş ??
4. İhan - Naci : (9-1) klasman dışı
 Arkadaşlarımız buldukları kortları değerlendirip piramit maçlarına kamp ortamında devam ediyorlar..
3. Ersel - Fevki : (9-4)
2. Hamdi - Hülya : (9-7) klasman dışı
 [Hamdi yorumluyor] Hülya ile yaptığımız maç esnasında, yan kortun tacizkar bakışlarına maruz kalmama rağmen, maç konsantrasyonundan kopmamaya çalıştım. Zorunlu istirahatimden sonra ilk kez kendimi oyun içinde forse ettim. Genel anlamda benim için başarılı bir maç oldu diyebilirim, her ne kadar basit hata sayım normalin çok üstünde olsa da! Hülya'nın oyun kapasitesinin üst düzeyde olduğunu ve her geçen gün oyununa birşeyler eklediğini görüyorum. İnatla her topun altına girmeye çalışıyor ve üzerimden attığı toplar (Ozan'cım sen anla diye "lob" olarak belirtmek isterim) daha önce üstümden geçmesine izin vermediğim kadar çok sayıdaydı. Hele bir de forehand paralelden bir top geçirdi ki Hülya, bence maçın en güzel hareketiydi. Aramızdaki siklet farkını ve servis avantajımı bir kenara koyarsam, dün benim için iyi bir antreman maçı oldu, ancak maçın asıl galibi Hülya'ydı. Kendisini yürekli oyunundan dolayı tebrik ediyorum.
1. Serkan - Mesut : (4-9) klasman dışı
 [Mesut dedi ki] Serkan yaptığı sıkı diyetin faydalarını artık görmeye başladığını bu maçta gözlemledim. Serkanın Nadal misali her topu geri döndürmeyi başarması takdiri hakediyor. Hatta birkaç defa ben artık bu topu Nadalın kendisi gelse çeviremez diyerek yerime geri dönmeye başlamışken sayı kaybettiğim oldu. Ve sanırım benden daha fazla ace attı..Serkancım maç için teşekkürler..

Hiç yorum yok: