20 Tem 2008

Efe Güray Eğitim ve Spor Vakfı Tenis Kortları

Pazar sabahı saat 10 civarı Hamdi ile yollara düşüp Hasan Hoca'nın tavsiye ettiği Kıbrıs Köyü yakınlarında Efe Güray Eğitim ve Spor Vakfı Tenis Kortlarını ziyaret ettik. Kortlara ulaştığımızda tesiste sadece bir görevli vardı.

Üstü açık 3 adet, üstü kapalı 3 adet toplam 6 kort mevcut. Hamdi ufak tefek pürüzler bulsa da ben kortları derli toplu buldum. Özellikle kort aralarında yüksek ağların çekili olması güzel..


Maç seyri için kapalı kortların arkasındaki balkonda, sandalyelerle düşük kapasiteli bir tribün oluşturulmuş. Tribünün arkasında bir büfe var ancak bu bölüm henüz tam anlamı ile faal değil. Turnuva zamanlarında aktif oluyormuş. Bu sebeple şu ara gidenlere su vs. ihtiyaçlarını yanlarında götürmelerini tavsiye ediyoruz.
Giriş katında bulunan soyunma odaları havadar ve temiz...
Bu güzel tesis şehir içinde olsa gittiğimiz saatte bütün kortlarda maç oynanıyor ve kenarda sıralarını bekleyen tenis severler olurdu diye düşünmekten kendimi alamadım. Kortların bulunduğu yer Kıbrıs Köyüne çok yakın. Çevreyolu üzerinden Atakule'ye yaklaşık 17 km mesafede... Ancak yol oldukça sakin ve 15-20 dakika zaman alıyor. Biraz uzak olsa da ulaşım zamanının azlığı, sakinliği, boş kort bulunabilmesi ve güzel kort koşulları ile Ahlatlıbel Tenis Kortları yerine tercih edilebilir. Kalabalıktan kaçıp sakin bir ortamda saatlerce raket sallamak isteyen tenis severlere tavsiye ediyoruz.
...
İrtibat telefonu: 372 98 28
...
Not: Ücret ve hizmet saatlerini öğrenir öğremez web sayfalarımızda yayınlayacağız.

Hiç yorum yok: