22 May 2008

19-25 Mayıs Haftası Oynanan Maçlar

Cumartesi:
6. Hülya - Metin : (9-0)
[Hülya'nın yorumu] Metin'in tenisle çok yakın bir zamanda tanışmış olmasına rağmen fırsatını bulduğunda çok iyi forhand vuruşlarının olduğunu söylemeliyim. Maç için teşekkürler.
Cuma:
5. Erşan - Berfu : (9-3)
Erşan pazar günü karşıma çıkmadan önce son bir alıştırma olsun diye bu maçı ayarladığını söyleyerek espiri yaptığında benim söylediğim şu oldu; "Berfu'yu turnuvada kısa bir süre seyrettim. Aman dikkat et seni yerinden etmesin sonra !!" :)) Maçın ilk anlarında kamera çekimi yüzünden bocalayan Berfu, maçın devamında beni yanıltmadı ve Erşan'ı zaman zaman zor duruma düşürmeyi başardı. Geçen sezondan bu yana almış olduğu tenis derslerinin vuruş stiline yansıdığını tek eksiğinin maç deneyimi olduğunu kendisine söyledim. Zaman içerisinde daha iyi sonuçlar alacağına da eminim. Bu arada Erşan'ın her zamanki beyefendiğinin yine üzerinde olduğunu belirtmeden geçemeyeceğim. Güler yüzlü oyuncularımızı kortlarda görmek bizlere mutluluk kaynağı...

4. Ebru - Anıl : (9-7)
İki oyuncu da ellerinden geleni ardlarına koymadılar. Nadir olarak karşıdaki oyuncunun dropshot'ını ya da kısa düşen topunu karşılamak için file önüne kadar geldiler. Bunun dışında maç tam bir baseline çarpışmasıydı. Oyunlar birer, birer paylaşıldı. Ta ki durum 7-7 olana kadar... Bu aşamada Ebru'nun nefes nefese kaldığını görünce biraz olsun ibrenin Anıl tarafına döndüğünü düşündüm. Ama Ebru bu düşüncede yanıldığımı son iki oyunu alarak kanıtladı. Sonuçsa benim bu maça neden "derby" dediğimi kanıtlıyordu. Eline sağlık Anıl ! Tebrikler Ebru ! Bulunduğunuz basamağı anlınızın teri ile hak ediyorsunuz. Birbirinizin güzel vuruşlarını takdir edip alkışladığınız, sportmenliğiniz ve nezaketiniz için ayrıca tebrik ederim.
Perşembe:
3. Hamdi - Mesut : (9-5)
Hamdi ile Mesut ayın maçını, 30 derecenin üzerinde bir sıcaklıkta güneş altında yaptılar. Erşan, ben, Anıl ve eşi kenarda, Özgür ve Metin de yan sahada merakla maçı seyretmeye başladık. İlk oyunlar oldukça çekişmelidi. Hamdi olağanca gücüyle puan almak için çabalarken Mesut iyi odaklanmıştı ve bütün topları karşılama çabasındaydı. İlk oyunlarda skorda bir denge vardı. Mesut oldukça iyi mücaele etti. Sıcağın etkisi ile olabilir sanırım daha çok hata yapan taraf oldu. Hamdi'nin güzel vuruşlarını alkışlaması centilmenliğinin göstergesiydi. Ancak zaman geçtikçe Hamdi'nin kurumumuz tenis takımında bulunan oyuncularla yapmış olduğu antremanların olumlu etkisinin vuruşlarına yansıdığını fark ettim. Saat 19'a doğru "Biz birazdan ayrııyoruz skor nedir ?" diye sorduğumda; maçı alacağına kendini inandırmış Hamdi'nin cevabı "6-4... Maçın sonucunu 9-4 olarak yazabilirsin" oldu. Ancak oynanan oyunu Mesut alınca skor 6-5 oldu ve ben ayrırken Hamdiye bir ağabey nasihatı verdim; "Büyük raket kullan ama kullan büyük laf söyleme !!" :)... Sonuçta Hamdi maçı alarak bulunduğu yeri korudu. Her iki oyuncuyu da göstermiş oldukları mücadele ve güzel oyunları için tebrik ediyoruz..

.

Salı:

2. Ebru - Erşan : (9-5) klasman dışı

[Erşan yorumluyor] Yenildim ama harika maç oldu benim için. Ebru Hn.'ın istikrarlı oyunu ile benim ısrarlı hatalarım üst üste gelince 6-1 geriye düşmem kaçınılmaz oldu. Ama bu noktadan sonra Ebru Hn.'ın biraz yorulmasından faydalanarak durumu 7-5'e kadar getirebildim. Oldukça çekişmeli geçen son iki oyunda Ebru Hn.'ın teknik üstünlüğüyle benim basit hatalarım bir araya gelerek maçın sonucunu belirledi. Ebru Hn.'a teşekkür ederim.

.
1. Hülya - Ersel : (9-8) klasman dışı

[Ersel yorumluyor] Maç öncesi ısınırken Hülya'nın sert forehand vuruşları bende hafif bir ürperti yarattı. Elimden geldiğince renk vermemeye çalıştım ama nafile.. Isınma sırasında yaptığım hatalar oyun sırasında ne kadar basit hata yapacağımın bir göstergesiydi sanki. İlk iki oyunu Hülya aldı. Dört oyun alarak 4-2 öne geçsem de Hülya peşimi bırakmadı. Skor 7-7 olduğunda artık nefesim tükenmişti benim, artan basit hatalarımı bir nebze azaltmak için Hülya ile aynı taktiği uygulayayım dedim. Ancak bu sefer de beni en az üç kere, kortun dışına koşturarak ters köşede bıraktı. Sonuçta maç, tie-break'i 7-5 kazanan Hülya'nın oldu. Kaybetsem de oyunda çok eğlendim.

Hülya'nın oyun stilini; ısrarla topu takip edip sabırla karşıya geçirmek ve fırsat bulduğunda rakibini zor pozisyona düşürerek hataya zorlamak diye özetleyebilirim. Oyundan sonra, eğer bu sabrına ve istikrarlı vuruşlarına, Anıl'ın backhandlerini ve Ebru'nun etkili servislerini ekleyebilirse, Hülya'nın önünde çok az oyuncu durabilir diye düşünmekten kendimi alamadım. Tekrar teşekkürler Hülya. Saygıyla önünde eğiliyorum...

[Hülya'nın yorumu] Çok teşekkür ederim. Kabul ediyorum, son sayı tam da düşündüğüm gibi olmasada, haince alınmış bir sayıydı. Uzun bir tembellik süresinden sonra bu maç iyi geldi. Bol bol koşup ter attık. Hatta artık koşmayacağım dediğim anlar oldu. Neyse ki daha fazla hata yapan taraf Ersel oldu. Maçın rövanşının yakın bir zamanda olacağına eminim. :)

Hiç yorum yok: