11 May 2008

5-11 Mayıs Haftası Oynanan Maçlar

Pazar:
8. Emre - Özgür : (9-1)
7. Çağatay - F.Emre : (9-7)
6. Ersel - Rıfat : (7-7) klasman dışı
Diğer genç arkadaşlar gibi Rıfat da kendini geliştiriyor. Backhand slice'ları öldürücü olmaya başladı. Forehand topspinleri her zamanki gibi harika. Benim oyun stilim iyiye gideceğine, her geçen gün kötüleşiyor. :( Klasman dışı maç olduğundan oyunlarda averaj uyguladık. Durum böyle olunca maçımızı bitiremedik. Maçta kendi kendime aferim dediğim iki hareket oldu; "Her topa koşun" tüyosunu uyguladım ve Rıfat'ın filenin dibine indirdiği 2 dropshot'ı 8-9 metre geriden koşup kurtararak puan aldım. Normaldea bu toplara koşmazdım. Üçüncü dropshot'ta kurbağa zıplayamadı tabii :))
Cumartesi:
5. Hülya - Anıl : (9-6) klasman dışı
[Hülya yorumluyor] Benim için güzel bir C.tesi sabahı oldu. 9-6 yine ben aldım. Ama sanırım Anıl'la olacak olan sonraki maçlarımızda tedbiri elimden düşürmemem gerekiyor.
[Anıl'ın yorumu] Hülya ile yaptığım maç sonunda, piramitteki hızlı yükselişim nedeniyle bulutların üzerinde gezmeye başlayan ayaklarım yeniden yere basmaya başladı.:) Hülya'ya teşekkür ediyor, daha nice oyunlara diyorum.
Perşembe:
4. Anıl - İlyas : (9-5)
[İlyas yorumluyor] Haftabaşından beri "Acaba yağmur yağacak mı, haftanın derbisi hangi koşullarda oynanacak ?" derken, kortların tadilata girdiğini öğrenince heyecanla beklediğim maçı oynayacakmıyım kaygısı arttı. Atlı sporu arayıp orada toprak kortta yer ayırtmıştık ve öğleden sonra biraz yağmur ve rüzgar maçı yapamayacağımıza inandırdı bizi ama korta gittiğimizde yağmur durmuş rüzgar dinmişti. Bahanesi yok ben çok güzel oynadım günündeydim ama Anıl'a yenildim, tebrik ediyorum ve bu güzel maç için teşekkür ediyorum. Bu arada Anıl backhand'ime oynayıp beni hataya zorladığında özür dileyerek, hata yaptığımda kendime kızmak için bağırdığımda pardon diyerek bu güzel maçı daha da ince bir oyun haline getirdi.
[Anıl Yorumluyor] Yağmur sonrası, bol oksijenli ve dingin bir havada oynanan zevkli bir maçtı. Birlikte oynadığımız bu üçüncü maçta, en sonunda İlyas'ı yenmeyi başardım. Kendisine dünkü maç ve özellikle güzel yorumları için çok teşekkür ederim.
Çarşamba:
3. Bilal - Faruk : (7-9)
[Bilal yorumluyor] maçı 6-4'e kadar iyi götürdüm ancak daha sonra Faruk'un atak oyununa karşılık veremeyince maçı kaybettim. Faruk'u tebrik ediyorum..
Salı:
  2. Mesut - Ersel : (9-4)
Son hız piramitte basamakları çıkarken, Mesut güzel bir çelme taktı bana. Öyle ki istikrarlı oynamadığımı ve ne kadar çok basit hata yaptığımı gözümün içine içine soktu. Ne yapalım teniste bu sonuçlar da var. Eline sağlık Mesut. Yenilsem de benim için öğretici ve zevkli bir maçtı.
[Mesut'un yorumu] Açıkcası Ersel'in basit hatalarından fazla puan almadım desem yalan olur. Her tenisçinin kötü günü/maçı oluyor.. Ama yine de güzel vuruşların ve puanların olduğu bir maçtı.
1. Faruk - Hamdi : (5-9)
[Hamdi yorumluyor] Haftada bire kadar düşen maç trafiğine paralel olarak düşen kondüsyonumun cezasını çekmek üzereydim ki, durum 4-3 aleyhimeyken Faruk Bey'in "Ne oldu sana, sen böyle değildin?" sözleriyle biraz olsun toparlandım. Faruk Bey'e teşekkürlerimi iletmek isterim. Güzel ama bu sabah itibariyle "acılı" bir maç oldu :)) Henüz yeni raketime alışma evresindeyim, doğrusunu söylemek gerekirse, Ozan yokken motive olamıyorum. "Ozan olmadan asla.." demek geliyor içimden.. "eye of the tiger"ın linkini gönderiyorum sana çalışmalarında yardımcı olması dileğiyle .

1 yorum:

Ozan Deniz dedi ki...

Hamdi, gülüm çok duygulandırdın beni.. Seni o çıktığını sandığın zirveden, benden gayrısı indirirse çok zoruma gidecek..