4 May 2008

28 Nisan - 4 Mayıs Haftasında Oynanan Maçlar

Cuma:
9. Anıl - Emre : (9-4)
Perşembe:
8. Ebru - Metin : (9-5)
7. Erşan - Berfu : (9-3)
6. Ersel - Bilal : (9-3) klasman dışı
Çarşamba:
  5. Hamdi - Anıl : (10-8) klasman dışı
Güzel rallilerin olduğu bir maçtı. Ozan, Hamdi'nin dikkatini dağıtmak için epey uğraştı, ben de ne yalan söyleyeyim, Anıl'ın aldığı puanları Ozan'la beraber alkışladım. Eee, ne yapalım Hamdi !! en üst basamakta olmak kolay değil :)
[Hamdi'nin yorumu] Anıl Hanımı kutlamak isterim; gerek maç esnasında gösterdiği gayret gerekse maç öncesi ve sonrasındaki nezaketinden dolayı. Kendisiyle ilk kez oynama fırsatı buldum ve oyundan müthiş keyif aldım, fırsat buldukça kendisiyle antreman yapmak isterim. (Bu kelimelerim Ozan arkadaşımı incitirse üzülürüm çünkü kendisi yani "Elektro - akım" kardeşim, benimle başa çıkmak için Rocky'deki Ivan Dragan gibi testlere tabii tutuluyor "kobay fare ya da klonlanan dolly misali" kendisinin tenise dönüşü her geçen gün uzuyor... Yaazzzııııkkkkkk....) komitenin yorumları kendimi meyve veren ağaç gibi hissettiriyor. Yaşasın AKOP :) Tüm bu kargaşadan sıyrılan Değerli rakibem Anıl Hanıma çok teşşekkür ediyorum. Tekrar oynamak dileğiyle :))
[Anıl'ın Yorumu] Hamdi'nin yaptığı bu güzel yorumların altından nasıl kalkacağım, bilemiyorum :) En kötü senaryolara hazırlanmışken, Hamdi'nin güler yüzü, tatlı dili ve eğitmenliğiyle, kendimi çok iyi vakit geçirirken buluverdim. Kendisine çok teşekkür eder, birlikte antreman yapmanın benim için bir şeref olacağını belirtmek isterim.
  4. Hülya - Mesut : (8-9)
Kelimenin tam anlamıyla kardeş-kardeş oynanan bir maçtı.. Yok, yok kesinlikle değil !! Gayet çekişmeli, dişe diş oynanan ve uzun rallilerin olduğu bir maçtı. Hamdi ve Anılın maç 5-3 devam ederken bu maçta skor ancak 2-1 olmuştu.
  3. Aykut - Rıdvan : (9-3)
[Rıdvan'ın yorumu] Aykut iyi bir oyuncu. Özellikle ilk servisleri çok etkili. Kondüsyonunu da iyileştirirse piramitte üst sıraları zorlayacağını düşünüyorum.
[Ersel'in yorumu] Aykut'un oyun sitili beni gerçekten şaşırttı. Ben biraz daha tectübesiz bir oyuncu olarak düşünmüştüm.Biraz kilo verip, kondisyonu düzelirse, Rıdvan hocam gibi üst basamakları zorlayacak oyuncular arsına girecektir. Köşelere indirdiği alçak toplarla Rıdvan'ı epey zorladı.
  2. İlhan - Ertuğrul : (5-3)
Bu maçı bizzat seyretmek için kortlara geldim. Ozan da sağolsun beni seyirci olarak yanlız bırakmadı. Ancak kortlarda sadece ikimiz vardık..İki oyuncu da gecikince komite olarak ne yaptırım uygulayacağımızı düşünmeye başladık. Derken Ertuğrul damladı. Ardınan Rıfat geldi ama İlhan hala ortada yoktu.. Onun gelmesi 18:35'i buldu. İlhan'a "Neyse iki gün sonra evleniyorsun, cezan kesilmiş senin, bir de biz ceza vermeyelim artık" dedik :) Kalan sürede ancak 5-3'lük bir skor yapabildiler. Bize de "Fırtına İlhan"ı kutlamak düştü.
Salı:
1. Özge Y. - İlker : (8-10)
Özge elinden İlker'i kılpayı kaçırmışa benziyor. Normalde skor 8-8 olduğunda son oyuda tie-break uygulanır ama oyuncularımızın oyunu bitirmek için zamanı varmış ve böyle bitirmeyi tercih etmişler :)

Hiç yorum yok: