26 Eyl 2007

24-30 Eylül Haftası Maç Sonuçları;

~~ Pazar ~~
11. Hamdi - Ozan : (6-4)(1-1 (3. oyun 15-15))
[Ozan yorumluyor] Odtu kortlarında oynadığımız için 1 saat sonra çıkarıldık haliyle 3 set oynama hayallerim suya düştü, (hamdi de kurtuldu tabi :) tam iyi oynamaya başlamıştım). Özellikle oyunun başlarında kendi oyunumundan pek zevk alamadım, hamdinin iyi oyunundan olsa gerek. Kendisini tebrik ediyorum, benden kurtulamayacağı bir vakitte oynamanın hayallerini kuruyorum.

10. Çağatay - Bengü: (6-4)
~~ Cumartesi ~~
9. Ozan - Ertuğrul : (9-2)
~~ Cuma ~~
8. Emre - Ozan TD : (6-4)
7. İlhan - Özgür : (6-2)
~~ Perşembe ~~
6. İlyas - İrfan : (6-5)
[Ersel yorumluyor] Korta doğru yürürken İlyas "Nasıl oynar?" diye sorduğunda, sevgili tenis arkadaşım İrfan hakkında "Çok inatçıdır !" dedim. Alaylı tenisçi İrfan ile mektepli İlyas arasındaki maç oldukça çekişmeli geçti. İkisi de fileye uzak, baseline üzerinden oynamayı tercih etti. Tek set oynamalarına rağmen kesinlikle ikiside çok koşup, çok yoruldular. İlk olarak 3-1 İrfan öne geçsede, İlyas üst üste 3 oyun alarak 4-3 öne geçmeyi başardı. Durum 5-5 olduğunda oynanan tie-break'i İlyas 7-2 kazanınca maçı alarak, zirvedeki yerini korumuş oldu.
5. Faruk - Ebru : (9-1)
[Ebru'nun yorumu] 9-1 nasıl oldu anlayamadım bile. Hep 30-30 lardaydık. Sonra bir baktım, 6-1 olmuş. Hava aydınlıktı, devam edelim dedik. İyi ettik :) zevkli bir maçtı. Bana çekişmeli gibi de geldi. 7 de 7 yapan ve piramidin en iyilerinden olan biriyle çekişmeli bir maç yaptığımı düşünmek biraz abesle iştigal de olabilir. Bütünüyle kuşkudayım.
Isınırken, bir ara, hep yukardan geldi topları. O an yıkıldım. Çünkü yukardan gelen toplarla baş edemem ve bana haksız bir yenilgi gelir. Ama oyun esnasında olmadı bunlar, çok şükür.
Faruk, gıcık vuruşlarla (buna tenis literatüründe winner falan deniyor sanırım. uzanamayacağım yerlere, basline'a pat diye atmak manasında) çaresiz hissettirdi. Bu da benim için ilkti. Bu toplara koşmaya bile çalışmadım. Çaresizlik diz boyu. Centilmen oyunu (çok alkış aldım kendisinden), maçın başında yaptığımız konuşmada, karşısında bir erkek varmış gibi oynamazsa bana haksızlık yapmış olacağını söylemesi, maçın güzel taraflarıydı. Teşekkürler.
[Faruk'un yorumu] Ebru Hanımın maç hakkındaki yorumlarının altına imzamı atarım. Ayrıca benim için yazdıkları şeyler için teşekkür edip bilmukabele diyorum. Maça gelince benim için de tenis sporundan zevk aldığım bir maç oldu. Maçta hatırladığım kadarıyla zero-game olmadı hep 40-30 lardan yada karar puanlarından oyunları kazandım. Eğer puanlar 1, 2, 3 diye sayılsaydı fark 9-1 kadar olmazdı. Aldığım puanları ancak çizgiye doğru riskli vuruşlar atarak kazanabiliyorsam bu durum rakibimin iyi olduğunu gösterir. Ersel hocam alınmasın ama Ebru hanım karşılaştığım rakipler arasında forehand köşesine en sert vuruşlara sahip rakipti. Bu arada kendisine yaptığım alkışlar centilmen oyunumdan değil yaptığı güzel vuruşlardan dolayı hakkettiğinden kaynaklanmıştır:) Teşekkürler
[Ersel yorumluyor] Yan sahada İlyas ile İrfan'ın maçını seyrederken Ebru'nun zaman zaman Faruk'u nasıl ters köşeye yatırdığını, bir sağa bir sola koşturduğunu gördüğümde kendimi alkışlamaktan alamadım. Eee ne de olsa bende Farukzedelerden birisiyim :) Şunu söylemeliyim ki Ebru bir oyun aldıysa bunu kesinlikle hak etti. Zaten Faruk'un kitabında da oyun hediye etmek diye birşey yazmıyor :)
4. Anıl - Fevki : (6-1)
[Ersel yorumluyor] Fevki Bey ilk maçında farkında olmadan piramidin en iyi tenisçilerinden birine çattı :)
~~ Çarşamba ~~
3. Bilal - Metin : (9-2)
[Ersel'in yorumu] Bilal tecrübesini konuşturarak rahat bir galibiyet aldı. Metin'in forehand vuruşları eskiye nazaran daha iyi. Backhand'de çiftel vuruşlara alışma devresinde. Aldığı tenis derslerinin etkilerini şimdiden görüyorum.
~~ Salı ~~
2. Ersel - Faruk : (7-8)
Faruk maçın başında iki oyun öne geçerek skoru 2-0 yaptı. Bu aşamadan sonra ikimizde birbirimizin servislerini kırarak maça tutunduk. Durum 8-7 Faruk lehine olduğunda hava kararmış ve artık topu göremez olmuştuk. 17:45'te korta çıkmış olmamıza rağmen malesef oyunu bitiremedik.
~~ Pazartesi ~~
1. İlyas - Hamdi : (9-0)
İki haftadır ertelenen bu maça sağlık sorunları ile çıkamayacağını bildiren Hamdi hükmen yenik sayılmıştır. Dolayısı ile piramidin yeni Kralı İlyas arkadaşımız olmuştur. Bakalım bu saltanat ne kadar sürecek. :)

Hiç yorum yok: