16 Eyl 2007

10-16 Eylül Haftası Maç Sonuçları;

~~ Cumartesi ~~
11. Ozan - Ertuğrul : (9-4)
[Ertuğrul yorumluyor] Ozan'ı elimden kaçırdım. Şöyle ki: Ben maça başlamayı beklerken, Ozan'ın "bu son oyun" demesiyle aklım başıma geldi. Ben ısındığımızı zannederken Ozan skoru saymış ve durum 8-1'e gelmis. Ozan'ın organizasyon komitesinde olması sebebiyle duruma itiraz da edemedim. "Tamam, ben şimdi başlıyorum" diyerek durumu kurtarmaya çalıştım ancak arka arkaya aldığım oyunlardan sonra üst üste yaptığım basit hatalarla maçı kaybettim. Ozan şimdi farklı açıklamalarda bulunabilir. Raket tutuşumdan, vuruşlara kadar her şeyi ondan öğrendiğimi, hatta maçtan önce "backhand" çalıştığımızı söyleyebilir. Bunları, komitenin oyunları olarak gördüğümü belirtirim. Takdir piramidimizin değerli üyelerinindir.
~~ Cuma ~~
10. Özge - Eser : (9-0)

~~ Perşembe ~~
9. Anıl - Pervin : (9-0)
Pervin hanım işlerden kurtulup sahaya çıkamadığı için hükmen yenik sayılmıştır.
~~ Çarşamba ~~
8. İlyas - Emre : (9-4)
7. Faruk - Ersel : (9-7)
[Ersel'in yorumu] Maça hızlı başlayıp 4-1 öne geçtim ancak bu farkı koruyamadım. Faruk temkinli oynu ile durumu 4-4'e getirdi. Gerek yüksek toplar atarak, gerekse backhand'ime oynayarak skoru 6-5 yapıp ilk kez öne geçti. Bu aşamadan sonra file önüne çıkarak atak oynamaya çalıştım. Doğal olarak basit hatalarım çoğaldı. Sert vurduğum toplar saha dışına düşmeye başladı. Bir o kadar da Faruk'un yüksek toplarının kurbanı oldum. Sabırlı oynunu, file önüne çıktığımda üzerimden aşırdığı ve köşelere derinlemesine atmış olduğu topları alkışlamak durmundayım.
Piramidin üst seviyesi giderek çekişmeli hale geliyor. Bunun sonucu olarak maçlar daha zevkli geçiyor. Yenilsemde, çok güzel geçen bu maç için Faruk'u tebrik ediyor ve teşekkürlerimi sunuyorum. Eline sağlık Faruk.
~~ Salı ~~
6. Mehtap - Öznur : (9-0)
5. Özgür - Yasemin : (9-2)
[Yasemin'in yorumu] Bile bile lades : (9-2). Maç boyunca nezlem ve kırgınlığımla başa çıkmaya çalışırken, Özgür de belindeki krampla çok koşamadı. Her zamanki gibi eğlenceli geçen maçımızda Özgür yine vuruşlarıyla üstünlüğünü gösterdi. Ben de yenilen pehlivan güreşe doymazmış misali düştüğüm sıradaki arkadaşlarımla oynamaya bakıyorum artık.
[Özgür'ün yorumu] Her ikimizin de sahip olduğu rahatsızlıklar, bu karşılaşmayı gerçekleştirmemize engel teşkil etmedi. Karşılaşmanın skoru biraz yanıltıcı. Yaseminin vuruşlarının daha istikrarlı olduğunu söyleyebilirim. Ancak ben sinsice kurguladığım planımı hayata geçirip, sert vuruşlarla sonuca gitmeye çalıştım.
4. Hamdi - Rıdvan : (9-2)
[Rıdvan yorumluyor] Hamdi beni fazla yormadı. Topları erişemeyeceğim yerlere attığı için pek fazla koşmak zorunda kalmadım. Hamdi'den iki oyun aldım demek iyimserlik olur. İki oyun almama izin verdi dersek daha doğru olacak. Çok çalışıp kondüsyonumu da yükseltirsem belki gerçekten iki oyun alabilirim. Hamdi bence bulunduğu yeri hakeden bir oyuncu.
[Hamdi'nin yorumu] Maç yoğun baskı altında ve organizasyon komitesinin benim aleyhime dolduruşa getirdiği taraftar grubunun tezahuratlarıyla başladı. Yaptığım her hatadan sonra yan kortta maç yapmakta olan Ersel Abi, maçını bırakıp Rıdvan'a destek oldu. Benim açımdan tam anlamıyla bir deplasman maçı oldu diyebilirim.
Maça gelince, basit hataların sayısı ve kondüsyon sonucu belirledi. Rıdvan Bey'i tebrik ediyorum, Ramazan nedeniyle vereceği aradan sonra tekrar oynamak dileğiyle diyorum.
[Ersel'in yorumu] Ülen nişanlanmak senin iflahını kesmemiş aksine çenene vurmuş. Bu vesileyle Allah tamamına erdirsin, bir yastıkta (ama seni hemen) kocatsın dileklerimi yolluyorum.

3. Rıfat - Metin: (9-3
[Metin yorumluyor] Karşılaşma sonrasında Rıfat'ın bir de futbol maçı olması nedeniyle mücadelenin biraz aceleye geleceğini düşünüyordum. Ancak Rıfat kısa sürede maçı alarak bu endişemi haksız cıkardı :) Maça servis problemiyle baslayan Rıfat, 2-3 çift hata yaparak ilk oyunu adeta hediye etti. Devamında keyifli bir maç oldu benim açımdan. Avantaj puanından oyunlar kazanıldiği gibi, nadir de olsa sıfıra karşı oyunlar alındı. Rıfat gerçekten vurus tekniği düzgün olan, aldığı derslerle kendini daha da geliştirip piramitin tepesine aday olacak oyunculardan birisi. Kendisini kutluyorum.
2. Ersel - Celil : (9-5)
İlk karşılaşmamızda topu sadece oyunda tutarak maçı kazanmıştım. Bu oyunda oyunları almam için koşmam ve çabalamam gerekti. Celil'in uzanamayacağı yerlere topu yolluyarak ya da sert derin toplar atarak sayıları aldım. İlk maçtakinden daha az basit hata yaptı daha çok koştu. Forehand vuruşları düzelmiş. Nadirende olsa ilk servisleri sert ve isabetli ama hala çift hataları fazla. Celil tam anlamıyla eski formuna dönmüş diyemesem de iyiye doğru bir gidiş var kesinlikle.
[Celil'in yorumu] Güzel bir maçtı. Maç başında Ersel kendisini çok kasmadı fakat 4 oyun kaybedince, o bildiğim oyununa döndü doğal olarakta birdaha oyun alamadım. Yan sahadan Hamdi'nin sözlü sataşmaları Ersel'i kötü etkilemesi gerekirken daha da keyiflendirdi. Eh ne diyelim bir daha ki maça :)
*
~~ Pazartesi ~~

1. Rıfat - İlhan : (9-3)

Maçtan önce İlhan'a biraz forehand ve backhand vuruşları ile servis nasıl atılır göstermeye çalıştım. Ancak bildiklerini, benden öğrendikleri ile harmanlayınca İlhan'ın kafası iyice çorbaya döndü. Maç içerisinde "Yaw hocam ne yaptın bana" diye diye maçı kaybetti. :) Hadi benim öğrettiklerim işe yaramadı diyelim ama Rıfat galibiyeti hak etmedi mi be İlhan ?

1 yorum:

Merhaba dedi ki...

güzel bir maçtı. maç başında Ersel kendisini çok kasmadı fakat 4 oyun kaybedince, o bildiğim oyununa döndü doğal olarakta birdaha oyun alamadım. Yan sahadan Hamdi'nin sözlü sataşmaları Erseli kötü etkilemesi gerekirken dahada keyiflendirdi. eh ne diyelim bir daha ki maça :)
celil