23 Eyl 2007

17 - 23 Eylül Haftası Maç Sonuçları;

~~ Pazar ~~
8. Ozan TD - Çağatay : (9-8)
~~ Cuma ~~
7. Bilal - Emre : (9-6)
[Ersel'in yorumu] Oldukça denk geçen maçta dikkatimi ilk çeken şey, Bilal'in filenin çok üzerinden garanti toplar atması ve Emre'nin vuruşlarının ise fileye çok yakın geçmesi idi. Doğal olarak iki oyuncu'nun da basit hataları çok yaptı. Bilal çok sakin oynarken, daha önceki maçlarımızda oldukça sakin gördüğüm Emre'nin bu maçta yapmış olduğu basit hatalara karşı kendi kendine sinirlendiğini gördüm. Bu da oynunu etkiledi sanırım..
~~ Perşembe ~~
Piramit oyuncularının dötte biri yine kortlardaydı...
Anıl, Ozan TD, Bilal, İlyas, Erşan, İlker, İlhan, Ersel, Özge A., Özge Y.
*
6. İlyas - Bilal : (9-7)
[Ersel yorumluyor] Günün en çekişmeli iki maçından birini İlyas ile Bilal yaptılar. İlyas piramide girdiği günden beri aşama kaydetmeye devam ediyor. Forehand vuruşları servisleri oldukça iyi. Maçı seyretmek için korta girdiğime durum 7-2 İlyas lehineydi. Dikkatimi ilk çeken şey iki oyuncunun da file önüne çıkmak yerine geride kalıp topu oyunda tutmak için ellerinden gelen herşeyi yaptıkları oldu. Korta girmem sonrasında Bilal oyunları birer birer almaya başladı. Korttan çıkıp Ozan ile Anıl arasındaki maçı seyretmek için diğer korta geçerken durum 7-5 olmuştu. Döndüğümde ise skor 8-7 İlyas lehineydi. Hava oldukça kararmış top nerdeyse gözükmez duruma gelmişti. Son bir gayretle İlyas maçı alarak piramite girdikten sonra ilk maçta yenildiği Bilal'den rövanşı almış oldu. Böylece pazartesi Hamdi ile yapacağı maç öncesi moral depoladı.
5. Anıl - Ozan TD : (6-5)
[Anıl yorumluyor] Ozan benim attığım ilk servisi kırarak maça çok iyi bir başlangıç yaptı. Özellikle kortun sağ ve sol köşelerine attığı kısa toplar benim için öldürücüydü. Ben de çareyi Ozan'ın biraz daha zayıf olan backhandine yüklenmekte buldum. Bu sayade skoru 6 -1 e kadar yükseltmeyi başardım. Ancak, bu sırada kortun bir sağına ve bir de soluna koşmaktan zaten çok yüksek olmayan kondisyonum iyice düşmüştü. Buna havanın kararması ve Ersel Beyin korta girerek dikkatimi dağıtması da eklenince (bahanelerimi sıralıyorum :)) Ozana 4 sayı üstüste kaptırdım. Sanırım ısınmayı uzun tutmak ve havanın kararmasından dolayı maçı erken bitirmek benim lehime oldu. Çünkü Ozan geriye kalan 4 sayıyı da alacak gibiydi. Bundan sonra kendsiyle bitirebileceğimiz bir maç yapmayı umuyorum.
[Ozan'ın yorumu] Piramitteki ilk maçımda Anıl gibi tecrübeli bi oyuncuyla oynamak gerçekten zordu.Anıl'ın vuruşları çok sağlam ve etkili. Maç boyunca verdiğim açıkları hiç affetmeden değerlendirdi, özellikle backhandime geri çizgiye çok yakın sert toplar atarak beni gerçekten zorladı.Anıl'ın biraz da yorulmasından faydalanıp maçı 6-1 den 6-5'e getirmeyi başarsam da hava muhalefeti nedeniyle geri kalan oyunları tamamlayamadık.Benim için çok keyifli ve eğlenceli bir maç oldu kendilerine teşekkür ediyorum bir sonrakini tamamlarız inşallah:)))
[Ersel'in yorumu] Ozan ve Anıl'ın maçlarının bir bölümünü seyretmek üzere korta girdim. Oynanan oyuna baktığımda iki oyuncunun da bütün toplara koşarak kıran kırana bir maç çıkardıklarını gördüm. Ozan'a durum kaç kaç diye sorduğumda 6-1 yanıtını aldım. Derken oyun Ozan lehine sonuçlandı. Anıl'a maç kaç kaç diye sorarak skoru teyit etmek istedim. Ben Tam 7-1 yanıtını duymayı beklerken Anıl, "6-2" demez mi !! İçimden "Walla tebrik ederim" dedim. Neyse maçı seyretmeye başladım ama anlaşılan o ki; İlyas'a kötü şans getirdiğim gibi Anıl'a da şansızlık getirmiştim. Ya da bu iki oyuncumuzda seyirci önünde heyecanlanıyorlar :) Ben korttan çıkarken saat 19, skor da 6-3 olmuştu bile. Hava gittikçe kararıyordu ve maç bitecek gibi değildi. Arkadaşlar malesef maçı bitiremediler.
4. Özge Y. - Özge A. : (9-2)
[Ersel yorumlayamıyor] Ayak üstü tanışma fırsatını bulduğum Özge &
Özge arkadaşların maçlarını malesef seyredemedim. Maçı Özge Y. arkadaşımız almış yorumları kendilerinden bekliyoruz.
3. Ersel - İlhan : (9-1)
[Ersel yorumluyor] İlhan'cığım sen Emre'den ödünç aldığım emanet rakete ve dizimin sakatlığına dua et !!. Yoksa maçı sıfıra karşı almayı planlamıştım. Ufak tefek sakatlıklarla çıktığımız maçı kısa kestik.
2. İlker - Erşan : (9-0)
İlker maçı alarak bugün yapılan beş maç içerisinde en karlı çıkan oyuncu oldu. Maç yorumunu oyunuculardan bekliyoruz.
~~ Salı ~~
1. Anıl - Erşan : (9-1)
[Erşan yorumluyor] Önceki maçlara oranla daha etkili servisler atsam da, Anıl Hn. sabırlı, disiplinli ve etkili oyunuyla beni sürekli hataya zorladı. Celil Bey'in daha önce söylediği gibi 9-1 yoruma fazla yer bırakmıyor; sonucun kendisi zaten oldukça açıklayıcı. Anıl Hn.'ı tebrik ediyorum.
[Hamdi'nin yorumu] Erşan'a tenis kortlarının tozunu ilk yutturan ve raket tutmayı öğreten kişi olarak, kendisine verdiğim emekler haram zıkkım olsun diyorum. Bu hezimetten sonra kendisinin bir süre raket bırakması gerektiğini düşünüyorum. Ben de kendi payıma iyi bir öğretmen olmadığımı anlamış bulunuyorum :( Anıl Hanım'ı tebrik ediyorum.
[Anıl'ın yorumu] Bence Erşan'a haksızlık ediyorsun Hamdi. Çünkü Erşan gayet gelecek vaadeden bir oyuncu, vuruşları çok düzgün. Özellikle, attığı kısa topla önce beni fileye koşturup, sonra da topu kortun arka cizgisine göndererek aldığı sayı izlenmeğe değerdi. Benim Erşan karşısındaki avantajım, tenis tecrübemin biraz daha fazla olmasından kaynaklanmaktadır. Erşan'la oynamak benim için zevkti. Ona benimle oynadığı için teşekkür ediyorum.
[Emre'nin yorumu] Anıl'a yenilmek ayıp olsaydı ben çoktan bırakırdım raketi :) Zira kendisi üst sıralarda kendisine yer edecek bir bayan tenisçidir, gurur duyuyoruz onunla.

Hiç yorum yok: