29 Ağu 2007

27 Ağustos - 2 Eylül Haftası Maç Sonuçları

Cuma;
6. İlhan - Mehtap : (9-0)
Mehtap yaptığı ilk piramit maçında; İlhan'na neden "fırtına" lakabını taktığımızı öğrenmişe benziyor.
Çarşamba;
5. Bilal - Özgür : (9-4)
[Özgür yorumluyor] Başlangıçta başa baş bir oyunun sergilendiği karşılaşma, ilerleyen oyunlarda rakibini iyi analiz ederek akıllı vuruşlarıyla tecrübesini konuşturan rakibimin üstünlüğüyle sonuçlandı. Kendi adıma oldukça zevk aldığım bir maç oldu.

4. Ertuğrul - Şahbende : (9-0) Hükmen
3. kez maç iptal eden Şahbende'yi affetmedik :) hükmen mağlup saydık.
Salı;
3. İrfan - Rıdvan : (9-8)

[Ersel yorumlayamıyor :)] Yorumlayamıyorum çünkü maçın tamamını seyretmedim. İrfan'ın "Maç 8-8 oldu ne yapıcaz ?" diye sorması ile korta gidip oynanan tie-break'e hakemlik edebildim. Rallileri uzun bir tie-break oldu. İrfan 6-3 öne geçti üç defa maç puanı kullandı son hakkında tie-break'i 7-5 alarak maçı kazandı. Yandaki resimde İrfan ve kendisine destek olan oğlu gözükmektedir.
[İrfan'ın Yorumu] Rıdvan çok sakin ve kararlı oynuyor. Beni çok zorladı. Bir ara 6-3 öndeydim. sonra yakaladı ve 4 kere maç sayısı attı. Maçtan çok keyif aldım, kılpayı olsa da galibiyeti alıp üçüncü basamağa tırmanmak bu keyfimi katlayan ikinci bir faktör oldu...
[Rıdvan'ın yorumu] İrfan'la çok uzun ve zevkli bir maç yaptık. Maçın son bölümünü karanlıkta oynamak zorunda kaldık. Sonuçta gözleri daha iyi gören İrfan maçı kazandı.
*
2. Faruk - Celil: (9-1)
[Celil yorumluyor] Abi 9-1'in ne yorumunu yapayım ki ? US Open turnuvasını seyredip en yakın zamanda Faruk'a maç teklifi yapacağım. Yenilen tenisci maça doymazmış :)
[Faruk yorumluyor] Tabi ilk etapta maçın başlarında rakibinizin güçlü ve zayıf yönlerini araştırıyorsunuz. Benim gözlemlediğim Celil beyin biraz önde durmasından dolayı derin toplarda sorun yaşadığıydı. Mümkün olduğunca backhand tarafına derin ve yüksek toplar atarak hata yapmasını bekledim. Ayrıca servisleri çok riske etmeden kullandım. Genellikle savunma yaptığım fazla atak oynamadığım bir maçtı. Şans da yanımdaydı kazandım (özellikle iki karar puanında riskli bir şekilde çizgiye attığım toplar dışarı gidebilirdi). Rakibim maçta 2 ace atmasına rağmen (ki ben ace yapamadım) 5 veya 6 tane çift hata yaparak kazanmama yardımcı olduğunu da belirtmek durumundayım.
*
1. Ersel - Ebru : (9-6)
[Ebru yorumluyor] Çok koştuğum, çok konuştuğum ve çok eğlendiğim bir maç oldu. Yenileceğini bilmenin rahatlığı gibisi yokmuş. Ersel' in normalde attığı servislerden daha yumuşak servisler attığını farketsem de bozuntuya vermedim. Kendisi, beni bir sağa bir sola bir fileye koşturmaktan hiiiiiiç çekinmedi. Bu cesareti nerden bulduğunu bilemiyorum. Şaka bir yana , "Neler yapabilirim" testi gibi bir maç oldu aslında. Gene olsa gene yaparım.
[Ersel'in yorumu] Maç başlamadan Ebru'nun ayarladığı taşkın bir taraftar moralimi bozsa da korta "zafer" parolasıyla çıktım. Ebrunun tehditlerine, kafama vuracak gibi kaldırdığı rakete aldırmadan, ben de onun dikkatini ve moralini dağıtmak için çeşitli pislikler yaptım; ısınmak için koşarken ayaklarının altına 8-10 top serdim. Atabileceğim en sert servisler ile moral seviyesini sıfırın altına indirdim. Oyuna başladığımızda Ebru'nun yüzünde gülümseme olsada omuzlarının düştüğünü görmem oyunu alacağımı anlamama yetti :) Bu aşamadan sonra Ebru'yu bir sağa bir sola koşturmaktan başka bir taktik uygulamama gerek kalmadı. Sert servisleri, düzgün vuruşları, koştuğu zaman yaptığı "winner" vuruşları benden alkış aldı ve Ebru'nun piramitteki yere çıkmasının tesadüf olmadığını kanıtladı. Benim de çok eğlendiğim, çok güldüğüm bir maç oldu. Bu maç ve piramidimize kattığı renk için kendisine teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok: