24 Ağu 2007

20-26 Ağustos Haftası Maç Sonuçları;

Cuma;

12. Emre - Turgut : (9-1)
Çarşamba günü İlker karşısında aldığı galibiyetle hem moral depolayan hemde piramitteki yerini koruyan Emre, artık yükselme zamanıdır diyerek iki gün sonrasında kendine kurban olarak Turgut'u seçti. Maçı seyredemedim ancak sanıyorum Emre için rahat bir galibiyet oldu...
11. Ersel - Ozan : (9-4)
Ozan ile yapmış olduğumuz daha önceki piramit maçlarının birinde kılpayı (9-8) birinde de net (9-6) bir malübiyet almıştım. Bu maçların negatif düşünceleri ile çıktım sahaya. Ne de olsa gelişimini devam ettiren, azimli, zafere odaklanmış genç bir tenisçi vardı karşımda. Maçın başında 3-1 öne geçmesine engel olamadım. Ozan atak ve oldukça da etkili maça başlamıştı. Hem servisleri, hem de fileye çıkışları oynumu bozmaya yetiyordu. Ozan'ın servislerini daha dikkatli karşılayarak, file önüne çıkışlarını da loop ya da sert vuruşlarla berteraf etmeye çalıştım. 3-3 eşitliği sağladıktan sonra atak oynayarak Ozan'ın baskısını daha da azalttım. Kâh file önüne çıkarak, kâh sert servislerle oyunları birer birer almaya başladım. Ozan'ın oyun başındaki güzel servisleri bozulmaya başladı... İlk servisler fileye takıldıkça Ozan'dan puan almak kolaylaştı. Derken çift hatalar gelmeye başladı. Sonuç olarak maçı 9-4 kazandım ve Rıdvan'ın Rıfat tarafından indirilmesi sonrasında gençlere karşı "deneyimli delikanlıların" bayrağını dalgalandırmaya 2. basamakta devam ediyorum :)
Perşembe;
10. Ebru - Metin : (9-1)
[Rıfat yorumluyor] Maç serisine namağlup devam eden Ebru, Perşembe günkü maçına hem bu ünvanını hem de piramitteki yerini korumak için çıkmıştı. Tenisten bir süre uzak kalan Metin'in ısrarlı oyununa karşılık vermeyi başararak maçı rahat kazanmasını bildi.
[Ebru'nun yorumu] Metin, ısınırken sahanın erişemeyeceğim köşelerine yaptığı vuruşları maç içinde yapamaması ve zayıf backhand' i nedeniyle sayı kaybetti. Servislerinin yumuşak gelmesi, oyunu kontrolümde tutmama neden oldu. Bir ara, benim ikinci servislerimi karşılarken, topu fileye yakın atabileceğini ve sayıları çatır çatır alabileceğini gösterdi. Sonra bereket, tutuk davrandı. Servis ve backhand sorununu aştığında, sakin ve kontrollü oynaması, onu epey zorlu bir rakip yapacak.
[Metin'in yorumu] Mac boyunca yaptığım en önemli hata pozisyon alma oldu sanınım. düzgün vuruş yapabilecek şekilde doğru yerde, zamanında bulunamadığım için özellikle backhand'ime gelen toplarla sayıları vermiş oldum. Arada eğlenceli bir kac rally de oldu. Ebru ise ilk servisleri sert ve etkili kullanmasına rağmen genelde dışarı attı, ancak ikinci servislerde güvenli vuruslar yaparak cift hatadan puan kaybına izin vermedi. Ancak maçın ortasında ve son puanında gelen iki "ace" ile, aslında isabetli servis attiği zaman daha zorlu bir rakip olacağını göstermiş oldu.
9. Ertuğrul - Öznur : (9-0)
[Rıfat Yorumluyor] Tenis ordusuna yeni katılan lejyonerlerimiz Öznur ve Ertuğrul rüzgarlı havada karşı karşıya geldiler. Öznur'un servis konusundaki eksikliği maça damgasını vurdu. Temel vuruşların fena olmadığı maçta servis atışındaki eksiklikler nedeniyle Öznur hem maçı hem de piramitteki pozisyonunu kaybetti.


8. Rıfat - Rıdvan : (9-6)

[Rıfat Yorumluyor] Rıdvan Abi ile maçımız gerçekten çok uzun rallylere tanık oldu. Sanırsam ikimizin de amacı topu mümkün olduğunca oyunda tutmaktı. Bu taktik işime yarayıp 7-3 öne geçince biraz da kazandırıcı vuruşlar yapmak istedim. Rıdvan Abi bunu değerlendirerek cezamı kesip durumu 7-6 yaptı. Maçın elden gittiğini görünce tekrar garanti vuruşlara dönerek maçı kazanabildim. Bu güzel maç için Rıdvan Abi'ye teşekkür ederim.

7. İrfan - Naci : (9-1)

[Rıfat Yorumluyor] Piramidimize girdikten sonra başladığı hızlı çıkışına devam eden İrfan Abi, tenisin yazılı olmayan estetik kurallarını harfiyen uygulayan Naci Bey engelini de zorlanmadan aşmayı başardı ve gözünü şimdiden 3. seviyeye dikti...
Çarşamba;


Yasemin, Ömer, Erşan, Ersel, İlker ve Emre
6. Emre - İlker: (9-6)
İrfan'la yaptığı maçı kaybederek 6. basamaktaki yerini kaptıran Emre, İlker karşısında maçı kazanarak moral depoladı.


5. Yasemin - Ömer : (9-7)
[Yasemin bildiriyor] Çavdar Ömer'in ilk klasman maçına çıkması toplarını arabada unutmasından belliydi. Maç öncesi duvarda çalışarak biraz ısınmıştım. Ömer maçın başlarında zorlanmasına karşın 5-2 den skoru 8-5'e çıkarmayı başardı. İsabetli servisler, yumuşak vuruşlar ikimizin de denk olduğunu gösteriyordu. Tam maç bitiyor, artık yorulduk derken, rehavete kapıldım.Skorda 8-7 yi görünce kendimi topladım ve 9-7 ile maçı kazanmayı başardım. Zorunlu olarak alt basamakla yapmam gereken maçı tamamladığıma göre, bundan sonra yönümü yukarıya çevirebilirim.


4. Ersel - Erşan : (9-2)
Erşan'ı çıkacağı izin öncesi biraz terlettim. Servis atma sorununu çözümledikten sonra Erşan'ın daha rahat maçlar çıkaracağını düşünüyorum.
Salı;

Salı günü raket sallayanlar; (soldan sağa) Darbükator Baryam pardonn.. Organizatör Ersel, Bersa, Bilal, Pervin, Anıl, İlyas, Zeynep.

3. Bersa - Bilal : (1-9)
Bersa, benim ve Ebru'nun ısrarlarını kırmayıp piramide katıldı. Ne rakipler, ne mühendisler maç teklif etti ama kimse onu korta çıkmaya ikna edemedi. Sonunda "Madem ısrar ediyorsunuz çıkayım bari !" deyip tozlanmış raketini eline aldı. Rıfat'la beraber Bersa'yı (istememesine rağmen) kortlarda yanlız bırakmadık. Oyunun başında ürkek ürkek toplara vurmaya başladı. Biz "Bravo !" diye bağırdıkça Bersa utanıp sıkılıyordu :) Ebru bize Bersa'nın vuruşlarının oldukça iyi olduğunu söylemişti. Oynunu seyrettikçe Ebru'nun sözlerine hak verdik; tenissiz geçen üç seneye rağmen Bersa'nın temel vuruşlarının hala yerli yerinde olduğuna, oyun içerisinde güzel vuruşlarla pırıltılar saçtığına şahit olduk. Maç çok uzun sürmedi ama Bersa'nın korktuğu gibi de bitmedi. Bilal ise bu oyunda belki gerçek performansını sergilemedi ama, gerçek bir beyefendi olduğunu gördük. İki oyuncumuzu da tebrik ediyoruz.

2. Pervin - Anıl : (2-9)
Anıl ve Pervin yaptığı maç oldukça denk, çekişmeli bir maç oldu. Skor kesinlikle maçın yansıması değil. Ralliler alabildiğine uzundu. Görebildiğim kadarıyla oyuncuların ilginçtir backhand'leri, forehand'lerine nazaran daha iyiydi. İkisi de kenarlara giden topların peşinden ısrarla koşup, zor topları karşı tarafa döndürmek konusunda gerçekten başarılı oldular. Piramitte ilk maçlarını güle oynaya eğlenerek tamamladılar. O kadar iyi anlaştılar ki, bir ara "bundan sonra bizi bırakıp artık kendi aralarıda oynamaya devam ederler mi?" diye çekindim :) Arkadaşlarımız grubumuza güzel oyunları ve güleryüzleri ile renk kattılar, kendilerine teşekkür ederiz...

1. Zeynep - İlyas : (3-9)
İlyas ne der bilemeyeceğim ama Zeynep gerçekten dişli bir rakip. Erşan'cığım, senin piramitteki yerini Zeynep'e vermeyi ciddi ciddi düşünüyoruz haberin olsun !:) Sahaya fotoğraf çekmek için girdiğimde skor 4-3 idi. Muhtemelen ben fotoğraf çekerken istemeden bir parça Zeynep'in dikkatini dağıtmış olabilirim. Maçın sonucu bu olmamalıydı.. İki oyuncunun da çok kısa sürede birkaç basamak yukarı çıkabileceğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok: