11 Ağu 2007

6-12 Ağustos Haftası Maç Sonuçları;

Cumartesi;
11. Ozan - Rifat : (2-6)
[Ozan bildiriyor] Rifat harika bir oyunla rakibini ( yani beni :) ) oyun dışı bırakarak haklı bir galibiyet aldı.

10. Metin - Ersel : (2-9)
ODTÜ tenis kortlarında oynanan bu maç umarım Metin'e bir şeyler katmıştır. Metin'i de, Özgür gibi tenis oynamaya istekli görüyorum. Beraberce alacakları tenis dersi ve gösterecekleri sabırlı çalışma ile başarılı olacaklarını düşünüyorum.
Cuma;
9. Celil - İlhan : (9-6)
İlhan fırtınası dindi... Son bir haftadır elinden raket düşmeyen Celil, İlhan karşısında bir önceki yenilginin rövanşını almak için yemin etmiş gibiydi. Bununla birlikte İlhan da maç süresince pes etmedi. Tenis kortlarında pek görmediğimiz kendine özgü vuruş stili ile Celil'i terletmeyi başardı. Seyircileri hayretler içinde bıraktığı vuruşlara rağmen oyunların teker teker gittiğini gören İlhan maç sonuna doğru toplara koşmaya bile başladı, ancak maçı kurtaramadı. Celil etkili forehand vuruşları ile sonuca gitmeyi başararak piramitteki ve (kendisinin değimiyle son 5 senedeki) ilk galibiyetini aldı.
Perşembe;
8. Ertuğrul - Faruk : (0-9)


Ertuğrul, yedinci sırayı açtığım için bana çok kızgınsın biliyorum. Bu yenilgi seni sakın tenisten soğutmasın. Seni aramıza görmeye devam etmek istiyoruz. Ders almadan önce seni İlhan'ın karşısına çıkartacağız. Zira İlhan'da bir tek senden çekiniyor.

.

.


7. Hamdi - Ersel : (9-4)

Naci ile ben rahat bir maç çıkarırken, yan sahada Celil'in yormaya çalıştığı Hamdi karşıma zıpkın gibi çıktı. İzne çıkmadan önce zirveyi kimseye kaptırmamayı kafasına koymuştu açıkçası. Haklı bir galibiyet alan Hamdi, bana nicelikten ziyade niteliğin, çok maç yapmaktan ziyade dişe dokunur maçlar yapmanın önemini gösterdi. Eline sağlık Hamdi, tebrik ediyorum.

.



6. Erşan - Öznur : (9-1)
Öznur tenis eğitimine devam ediyor... Maç öncesi çok stresli olan Öznur'a her karşılaşmayı tecrübe edinmek için bir fırsat olarak görmesini tavsiye etmiştim. Erşan'ın gerçekten bir beyefendi olduğunu tenis öğrenmesine yardımcı olabileceğini söylemiştim. Maç sonunda Öznur'un gülen ve rahatlamış yüzü sanıyorum sözlerimin doğruluğunu kanıtlıyor.

.
.


5. Ersel - Naci : (9-0)

Naci'ciğim kusura bakma. Tatilden döner dönmez seni maça çekerek Celil'in demiş olduğu gibi bir parça şike yaptım. Ancak bu kadar bekledikten sonra ikinci sıraya çıkmak gerçekten güzelmiş ne diyeyim :) Bu arada seni 4. sıradaki kurtların ellerine teslim ediyorum. Kendine dikkat et lütfen...

Çarşamba;

4. Rıfat - Melis : (9-6)

Melis ile Rıfat'ın maçını kamera ile kaydetmekten maç içerisindeki çekişmeye çok odaklanamadım malesef. Ara ara oyuncuların, gerçekten güzel stillerinin olduğunu görüp kıskançlıkla seyre dalarak, kameraya yapılan kaydı rezil etmekten de geri durmadım. Birbirlerini daha çok baseline'a mahkum eden iki rakip uzun vuruşlarla birbirlerini test ettiler. Rıfat uzun boyunun da etkisiyle sonuca gitmeyi başardı.





3. Emre - İrfan: (3-9)
Uzun süredir bana yaz, kış, soğuk, sıcak demeden tenis kortlarında eşlik eden İrfan, piramitteki ilk klasman maçını yapmış oldu. Rıfat'ın maçını kayda aldığım için maçı seyredemedim malesef. Ancak İrfan, Emre'nin gayet güzel oynadını sadece maç heyecanına yenik düşmesinden dolayı puanları kaptırdığını ifade etti. İki oyuncunun da üst sıraları zorlayacağını düşünüyorum.





Salı;
2. Rıfat - Hamdi : (1-9)
Hamdi amelyatla çıkarttırdığı yirmilik dişlerin etkisinden çabuk kurtulmuşa benziyor.
1. Ebru - Özgür : (9-7)
[Ersel bildiriyor:] Ne yalan söyleyeyim bu maçı Ebru açık ara kazanır diye düşünmüştüm. İki üç oyun Özgür'ün alacağını tahmin ederken bir saat sonra maçın devam ettiğini görüp durum kaç kaç diye sorduğumda 6-6 yanıtını Ebru'dan alınca şaşırdım. Maçın yorumunu Ebru şöyle yapıyor; "Servis atamama üzerine kurulu bir maç oldu. Servis atamayarak, birbirimize oyun ikramında bulunduk. Olabilen rally'ler uzun ve zevkliydi. Tam 3 tanesinde, Özgür utanmadan yaşlı bir kadını koşturup durdu. 1 saat sonunda durum henüz 6-6 idi ve saha değişikliği yapmak zorunda kaldık. Rüzgarlı tepelerdeki sahada, servis atılabilen ve rally olan 4 oyun daha oynadık. Saha dezavantajına rağmen, en iyi kısım bu son 4 oyundu.".. Almış olduğu yenilgiden sonra bir alt düzeye inen Özgür biraz üzgün durumda; ""Seyirci destegini
aldigi son 4 oyunda etkili olan Ebru ile bir sonraki karsilasmamizda, en
az 5 taraftarimi beni desteklemeleri ve Ebru'nun moralini bozmalari icin
(taraftarlarim Wimbledon seyircileri gibi oturmayacaklar tabii ki)
getirerek oyunu garanti altina alacagim." diye duygularını dile getiriyordu.

Hiç yorum yok: