21 May 2010

17-23 Mayıs (TCMB tenis turnuvası) Haftası

Cumartesi:
15. Hülya - Anıl : (6-3)(6-4) klasman dışı
14. Aziz - İlhan : (6-1)(6-3)(6-4) klasman dışı
13. Muzaffer - Kemal : (9-6)

Cuma:
12 Fevki - Murat : (4-3)(4-1) klasman dışı

11. İlyas - Ersel : (9-3)
10. Hülya - Pervin : (6-2)(6-2)
9. Anıl - Özge : (2-6)(6-4) super tie-break (10-6) klasman dışı
8. Kemal - Mesut : (3-4)(3-1) klasman dışı
    [Kemal'in notu] En nihayet sonunda bir araya gelip maçı yaptık. Mesut'un aramızdan uzun süre ayrılacak olması nedeniyle geçici bir veda maçı oldu. Mesut oyuna tutuk başladı ama çok çabuk ısınıp ilk seti 4-3 almayı becerdi. İkinci set ise 3-1 lehime sonuçlandı. Ne yazık ki 1 saat bir zaman içerisinde bu kadar oynayabildik. Hem eline hem de ayağına sağlık Mesut, yolun açık olsun.
    [Mesut'un yorumu] Kemal bey ile uzun süredir maç yapamayı planlıyorduk. Sonunda geçe cuma günü fırsat bulabildik. Kemal bey çok formda göründü. Servislerde isitikrar kaznamakta zorlansa da oyun içerisinde kısa top arkasından uzun yüksek top atarak dengesiz vuruşlara zorlaması ve ıyun içeriinde mümkün olduğunca çizgilere oynamaya çalışması benim de ritim bulmamı zorlaştırdı. Slice ve backhandine vuruşlar yaparak ben de onun oyun kurmasını engellemeye çalıştım ama sonuç olarak Kemal bey çok daha dengeli ve isabetli oynadı. Kendisine maç ve iyi temennileri için teşekkür ederim.
Perşembe:
7. Aziz - İlhan : (6-1)(6-1) klasman dışı
6. Ersel - Murat : (4-0)(4-0)
5. Bilal - Serkan Y.  : (9-2) klasman dışı
4. Ali - Fevki : (9-5)
3. İlyas - Aziz : (9-1) klasman dışı

Çarşamba:
2. Mesut-Faruk (2-6) (6-1) (6-1)
    [Mesut'un notu] Faruk'la bu yılın ikinci Piramit maçına çıktık. ODTÜde güzel bir hava vardı. İlk sette ben bir türlü ritim bulamadım ve çok fazla basit hata yaptım. Faruk ise oyunun kontrolünü elinde tutmayı başardı. Ve bunu kendi adı ile anılan "Faruk Vuruşları" yapmadan rakibini etkili vuruşlarla köşelere gönderip file önüne yaklaşarak yapmayı başardı. Ancak ikinci sette ritim yakalayıp Faruk'un stratejisine çözüm üretmeye başladım. Bunda daha iyi ilk servis atmaya başlamam da etkili oldu. Daha derin vuruşlar yaparak mumkün olduğunca Faruk'un oyunun kontrolünü ele geçirmesini engellemeye çalıştım. Oyunu onun backhandine yıkarak ve fileye gelerek (yani onun bana ilk sette yaptığı strateji) yapmaya çalıştım. Faruk'un ilk iki setteki oyununu çok olumlu buldum. Yalnız iki temel eksiği var, uzun süreden breri onu zorlayan tekel bankhand vuruşları ve file önü. Bu ikisini geliştirise zaten iyi olan performansını bir kademe üzeriye çıkaracaktır.
Salı:
1. Mesut-Özgür (4-0) (4-0)
    [Mesut'un notu] Sanırım Piramitte Özgür kadar antreman vuruşları ile maç esnasındaki vuruşları bu kadar değişikilik gösteren bir arkadaş yok. Antremanda yaptığı vuruşları maça yansıtması halinde oyununun çok daha üst seviyelere çıkacağı aşikar. Bunun için de sanırım tek çare bol bol maç yapmak. Maç için teşekkürler.

Hiç yorum yok: