13 May 2010

10-16 Mayıs Haftası

Pazar:
10. Mesut - Serkan Y. : (4-1)(4-0)(4-0)
9. Özge Y. - Serkan T: (4-3)(4-2)
Cumartesi:
Cumartesi sabah 8'de kim tenis oynar? ; tabi ki bizim piramit sakinleri :) ODTÜ'de  bu saatte boş olacağını düşündüğüm 6 korttan 4'ü arkadaşlarımız tarafından kullanılıyordu.
Özge Y. - Hülya                   Ersel - Murat
8. Hülya - Özge Y. : (4-0)(4-2)
7. Ersel - Murat : (4-0)(4-1) klasman dışı

Muzaffer - Özgür        Aziz - İlhan

6. Muzaffer - Özgür : (6-2)(6-1)
5. Aziz - İlhan : (4-0)(4-1) klasman dışı
Cuma:
4. İlyas - Özge Y. : (4-0)(4-0)
Perşembe:
Antreman öncesi Özgür ve Asiye              Maç öncesi Ersel ve Hülya
3. Ersel - Hülya : (4-0)(4-2)
    [Ersel'in notu] Hülya ile maçımızı ATK kortlarında yaparken, eşim de seyircimiz oldu. Kısa bir süre sonra yerinde duramayan seyircimiz, seyri bırakıp hakemliğimizi üstlendi. Hakeme kuralları mı öğreteceğim, yoksa maça mı konsantre olacağım bir ara kendimi kaybettim açıkcası. İlk seti yine de kayıpsız kapattım. Ancak ikinci sette işler o kadar kolay olmadı. Bayanlar arası dayanışma da eklenince, ikinci sette dirençli, azimli ve olabildiğince hızlı olan Hülya'dan, oyunları ya avantaj puanı ya da karar puanı ile alabildim. Artık bunu çıkaramaz dediğim topları sahama gönderdikçe, eşimden kaç "Helal olsun !!" övgüsü aldı; sayısını bile hatırlamıyorum. Neyseki Hülya toprak korta ısınamadan maç bitti de üçüncü seti  ya da tie-break'i oynamak zorunda kalmadık. Yoksa halim haraptı...
Çarşamba:
2. Bilal - İlyas : (4-3)(3-2)
Salı:
1. Özge Y. - Özgür : (4-0) (4-2) klasman dışı
    [Özgür'ün notu] Maç skordan da anlaşılacağı gibi Özge'nin etkili oyununa sahne oldu. Uygun pozisyonu yakaladığı anda çok etkili vuruşlar gerçekleştiriyor. Birkaç tanesine raketimi bile dokunduramadım. Toprakta dahi toplar yerden fazla yükselmiyor. Maç için teşekkürler Özge.
    [Özge'nin yorumu] Yazdığım bir tüyodan hatırlıyorum; topu takip ederken, topun alt yarısına bakmaya çalışırsak kendiliğimizden biraz daha eğilmiş oluyoruz ve böylece daha iyi pozisyon alıyoruz, vücut ağırlığını uygun dağıtıyoruz ve topa daha fazla kuvvet veriyoruz. Ben de kendi adıma çok fazla çift hata yaptığımı söyleyebilirim. 1-2 tane de vole kaçırdığımı hatırlıyorum. Özgür'ün kestiği toplara karşılık veremedim, hala mesafeyi ayarlayamıyorum (bunu kullanmalıydın Özgür, örnek: bkz. Ersel) Forehand'im ise dengesiz... Geliştireceğim ne çok şey var, ne güzel!!!

Hiç yorum yok: