10 May 2010

3-9 Mayıs Haftası

Pazar:
7. Aziz - Murat : (4-1)(4-2) klasman dışı
    [Murat'ın notu] Hafta sonu Aziz'le Sapanca da maç yaptık. Turnuva öncesi iyi bir mücadele ve idman oldu. Otelin 2 bakımlı kortu vardı orman içinde, Pazar sabahı saat 07:00 de kuş cıvıltıları eşliğinde maç yaptık, çok keyifli oldu.  Kendi adıma şunu gördüm, ben oyuna sete alışana kadar set hemen bitiveriyor, İlhan la yaptığımız maçta da öyle oldu. Sanırım ben 6 oyun üzerinden 5 set maç yapmalıyım :))

6. Ersel - İlyas : (2-4)(4-1) süper tie-break (11-8) klasman dışı
Cumartesi:
5. Faruk - Anıl : (2-6) (7-6) süper tie-break (9-2)
    [Anıl'ın notu] Benim lehime olan 6-2'lik ilk setin ardından, Faruk "doğal doping"im dediği sigarasından 1 tane yaktı ve yakış o yakış oldu... :) İkinci setle ve özellikle süper tie-breakle süper bir geri dönüş yaşadı. Kendisine bu keyifli maç için teşekkür ediyorum.

4. Bilal - Ersel : (4-3)(4-2) klasman dışı
Cuma:
3. Bilal - Serkan T. : (4-1)(2-4) tie-break (7-2)
    [Bilal'in notu] Gerçekten çok güzel bir maç oldu. Serkanı daha önce izlemiştim ama ilk defa kendisiyle oynadım. Geçen seneden bu yana vuruşlarını çok düzeltmiş. Bütün topları yakalıyor ve düzgün bir vuruşla geri çeviriyor. Bu özelliği bende İlyas veya Hülya'yla gizlice çalışıyor izlenimi yaratmadı değil :) Açıkçası Serkanın piramitte şu an görünen istatistiğinin uzun süre öyle kalmayacağını söyleyebilirim.
    [Serkan'ın yorumu] Bilal'e bu zevkli maç ve yorumu için çok teşekkür ederim..Defalarca (bir oyunda 6 kez oldu sanırım) beraberenin yaşandığı oyunlar ve çok uzun süren puanların olduğu maç çok keyifliydi. Kritik puanlarda Bilal tecrübesini konuşturdu diyebilirim. En kısa zamanda tekrarlamak dileğiyle..
Perşembe:
2. Mesut - Ersel : (3-4)(3-2)
    [Ersel'in notu] Bu maçın ilginç geçeceğini zaten tahmin ediyordum. Kort değişimi yüzünden 5 dakika geç girdiğimiz sahada, tam anlamı ile ısınamadan maça başladık. İlk set ikimizin de basit hataları ile bir şekilde geçti. İkinci sette Mesut etkili slice ve lopları sayesinde 3-0 üstünlük sağladı. Son yedi dakikaya iki oyun sıkıştırsam da eşitliği yakalayamadan süremiz bitti.. Bitirilemeyen maçlarda alınan oyunların toplamında eşitlik olması durumunda maç, son sette önde olanın hanesine yazılıyor. Dolayısı ile bende altıncı sıraya doğru tepe taklak iniyorum. Zirvenin keyfini çıkart  Mesut'cuğum. Zira kısa sürede yukarı çıkıp yine zirve mücadelesine girmek için ben yolumu çizdim bile; geçen sefer piramidin en sağından çıkmıştım, bu sefer sol şeridi kullanacağım !!  :)
    [Mesut'un yorumu] Ayın maçına yaraşır mücadelenin olduğu bir maçtı. Kazanılan oyunların eşit olduğu bir oyunda kıl payı bir farkla da olsa maçın galibi ilan edildim. Oyunun genelinde Ersel daha iyi oynadı. Ama sonuçta kıyak yapıp aranızdan ayrılmadan önce benim dünya gözüyle piramidin tepesini görmeme izin verdi. Hani hep derler ya.. Her şeyi tadında bırakmak gerek diye..
Salı :
1. Kemal - Özgür : (4-1)(4-0)
    [Kemal'in notu] Özgür'ü Ersel ve Hülya ile oynadığı maçlarda kısmen izleme fırsatı bulmuştum. Özgür'ün tekniğini çok beğenmiş ve nasıl oluyor da maç kaybediyor diye düşünüyordum. Yaptığımız maçta tekniğini beğendim ancak top kontrolünün sürekliliği zayıf ve servislerde ikinci servisi birinci servis gibi attığını gördüm. Özgür bence doğru yolda ilerliyorsun. Kontrolünü arttırdığında ve ikinci servis hatalarını bir set içinde en az 2 yada 3 düşürdüğünde (yani top oyuna girecek şekilde spinli ve birinci servisten biraz daha az hızlı) oyunun rengini çok değiştireceğinden eminim. Maç için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok: