9 Nis 2010

5-11 Nisan Haftası

Pazar;
4. Anıl - Pervin: (4-3)(4-3)
Cumartesi;
3. İlhan - Murat : (4-1)(4-2)
[Murat'ın notu] Maçı setlerde 4-1 ve 4-2 olmak üzere kaybettim. Ama iyi maç oldu, top gidip geldi. Oyun sırasında 40-40 olunca std olarak avantaj uygulamasını devam ettirdik, kortta zaman sıkıntısı yoktu çünkü. Ama ikince sette bazı oyunlar 40-40 tan sonra bayağı uzadı, keyifli oldu yani.
Perşembe;
2. İlyas - Kemal : (6-3)(6-2)
[Kemal'in yorumu] İlyas'a karşı yaptığım tüm maçları kaybettim şimdiye kadar. İşte oyuncu psikolojisi burada devreye giriyor. İlk set 3-3 iken sinirlerini benden daha iyi kontrol eden İlyas oyunu sonuna kadar aynı anlayışla götürürken bozulan oyunumu bir türlü toparlayamadım. Kontrol bende daha zayıftı, geriye kalan istikrar, derinlik ve güç için bir şey söylemeye gerek yok sanırım. Maç sırasında fileye takılan toplarım için fileyi de kendime rakip kabul etmem inanılmaz bir motivasyon bozukluğuna neden oldu bende, düşündükçe kendime kızıyorum. Halbuki fileden top aşırmak için ne önlem aldım, ne düşümdüm.... koca bir hiç. Ancak servislerin oyuna girdiği ve topun oyunda kalma süresinin fazla olduğu keyif verici bir maçtı. Keyifli maç için ve güzel oyunu için İlyası tebrik ediyorum.
[İlyas'ın notu] Kemal Bey topu oyunda tutmayı seven biri, benim gibi, o yüzden uzun rallilerin olduğu 2 saate yakın süren çok keyifli bir maç oldu. Az hata yapıp biraz da atak oyunumdan sayıları alınca maç benim haneme yazıldı. İyi servis attım ama kaybettiğim 5 oyunun dördünü kendi servisimden verdim, aslında fena servis atmadım ama. Özgür ve Metin Beylerden değerli yorumlarını bekliyorum bu konuda.
[Özgür'ün notu] Aşağıda, İlyas'ın iyi servis atamadığının kanıtını, kimsenin kafasında şüphe bırakmayacak şekilde gözler önüne seriyorum.
Önerme 1: İlyas iyi servis attığı zaman oyunu kaybediyor.
Önerme 2: İlyas maçı kazanıyor.
Çıkarım: İlyas iyi servis atamıyor.
Bunu ben değil, mantık (propositional logic) söylüyor. Tabii bu işin şakası... İyi iş çıkarıyorsun İlyas. Bu oyununa devam et ve hatta şimdiye kadar yaptığın gibi oyununu geliştirmeye devam et. Servislerin hızlı ve isabetli (benimkinin tersine). 1-2 aya kadar isabet yüzdemi artırabilirsem, servis düellosuna davet edeceğim seni.
1. Bilal - Özgür : (4-2) (4-0)

Hiç yorum yok: