22 Nis 2010

19-25 Nisan Haftası

Pazar:
7. İlyas - Ersel : (4-1)(4-1)
[Ersel'in notu] İlyas, son dönemde hayatında tenise önemli bir yer ayırmış haftada en az 3 maç yapan oyuncularımızdan. Hem ATK klasman, hemde ODTÜ tunuvalarında güzel sonuçlar aldığını ve formda olduğunu biliyordum. O yüzen sonuca odaklanmadan kendi oynumu oynadım.  Ayaklarımı hareketlendirdim, her topa koştum ve tenis adına öğrendiklerimi oynuma yansıtmaya çalıştım; drop shut ve açılı vuruşlar denedim, atak için uygun zamanı sabırla bekleyerek basit hata yapmamaya çalıştım. Bununla birlikte İlyas maçta sert servislerini atmadı ama son çizgideki oynunun üzerine ek olarak artık fileye de çıkmaya başlamış, saha ortasından etkili vuruşlar sergiliyor ve açığınızı bulduğunda affetmiyor. Önceki maçlarımızda gördüğüm, maç ortasından itibaren yorgunlukla birlikte çoğalan basit hatalarını da bu maçımızda yapmadı. Skor iyi olmasa da, kendi adıma maçtan oldukça memnun kalıp, zevk aldım. İlyas'ı tebrik ediyorum.. Eline sağlık İlyas..
Cumartesi:
6. İlyas - Serkan T. : (6-1)(4-0)
5. Ersel - Özgür : (4-2)(4-0)
Cuma:
4. Mesut - Faruk : (6-3)(6-3) klasman dışı
3. Muzaffer - Ersel : (9-8) süper tie-break (11-8)
[Ersel'in notu] Sabah 8'de sözleştiğimiz gibi ODTÜ'de buluşutuk Pırıl pırıl ama yakmayan güneşli bir bahar havası ve ODTÜ 'nün oksijen deposu yeşili. Bundan güzel bir spor ortamı olabilir mi ? Kısa bir ısınmadan sonra oynumuza başladık. Zira turnuva maçlarının hemen maçımızın sonrasında başlayacağını tahmin ediyorduk. Maç başında 2-1 öne geçsem de Muzo'nun yanıtı gecikmedi ve 5-2 öne geçti. Bunun sonrasında çok basit hata yaptığımı görerek daha sabırlı oynadım ve 6-5 öne geçtim. Devamında 8-8'e kadar çok denk giden karşılaşmayı süper tie-breakte kaybettim. Maçın denk görünen skoru kimseyi aldatmasın; Muzaffer benden en az 2-3 gömlek daha üstün bir tenisci. Sadece bu oyunda benim gibi çok hata yaptı ve geçen seneden hatırladığım sert servislerini hemen hemen hiç kullanmadı. Bahar yorgunluğunu üzerinden atmasından sonra geçtiğimiz sezon olduğu gibi kısa sürede piramidin tepesine çıkacaktır diye düşünüyorum. Tabi son dönemin namalüp oyuncusu İlyas çelme takmazsa :)

Çarşamba:
2. Özge Y. - Bengi : (4-1) (4-0)
Pazartesi:
1. Pervin - İlhan : (9-6)

Hiç yorum yok: