5 Nis 2010

27 Mart - 4 Nisan tarihleri arasında oynanan maçlar

4 Nisan Pazar:
   10. İlyas - Serkan T. : (6-4)(6-2) klasman dışı
[İlyas'ın yorumu] Serkan fena geliyor arkadaşlar, ben korktum hakkaten ama beni yenmesi için daha 5 yılı var en az:-)))
[Anıl'ın notu] Böyle diyerek bu zamanı kısaltmak için Serkan'ı daha da gaza getirmiş bulunuyorsun İlyascım :)) Efet efet katılıyorum ama Serkan fena geliyor. Kendisi pek taktik çalışıyor :))

   9. Faruk - Hülya : (9-6) klasman dışı
3 Nisan Cumartesi:
   8. İlyas - Anıl: (4-1) (4-3) klasman dışı

2 Nisan Cuma:
   7. Özge Y. - Bengi : (4-0) (4-1)
1 Nisan Perşembe:
   6. Kemal - Ersel : (4-2)(4-2)
[Ersel'in notu] Kemal'le çok çekişmeli çok zevkli bir maç yaptık. Her topa koştum. Yetişilemez gibi gördüğüm bir kaç topu çevirmeyi başardım. Buna kendim bile inanamadım :) Ancak sabırsız vuruşlarım ile birlikte basit hatalarım yine meydana çıktı.. Bir de Kemal'in sonuca dönük güzel oynu da eklenince net bir skorla maçı kazandı.
[Kemal'in yorumu] Piramitteki arkadaşlara yeni sezonda bol ve güzel tenisli günler dilerim. Sezonun ilk maçını Ersel ile yaptım. Geçen hafta sert zeminde oynadığımız maçta Ersel'in oyun şeklindeki değişiklerin sinyalini almıştım. Bu maçta da aynı oyun şeklini ortaya koydu. Ersel topu oyunda tutuyor, vuruşlar istikrarlı ve istediği yere yönlendiriyor herşeyden önemlisi her topa koşuyor. Bugün hayatımda en güzel paralel topu yedim hem de attığım topa yetişip vuramaz diye düşünürken. Ersel kış sezonunu çok iyi geçirmişsin, güzel maç için teşekkür ederim.
   5. İlyas - Özgür : (4-0)(4-0)
30 Mart Salı:
   4. Ersel - Özge Y.: (4-1)(4-3) Klasman dışı
[Ersel'in notu] İki hafta önce Özge ile yapmış olduğumuz antremanda aldığım izlenimler; maçın çetin geçeceğinin habercisiydi. Bundan dolayı ilk seti elimden geldiğince çabuk almaya çalıştım. Öyle de oldu. Ancak ikinci sette ısınan Özge beklediğim gibi kısa düşürdüğüm topları affetmedi, alçaktan köşelere zıpkın gibi gelen derin toplarla 3-2 öne geçti. Bundan sonraki oyunları karar puanından aldım ama öldüm öldüm dirilim. Son karar puanında Özge'nin topu filenin üstüne çarpıp kendi sahasına düştü. Benim sahama düşse bu puan, maçı tie-break'e götürür ve kaybedeceğim maçın kader puanı olurdu.

29 Mart Pazartesi:
   3. İlyas - Bilal : (9-3)
[Bilal'in notu] Bu sene piramitte oynadığımız ilk maçımızda her ikimizde de heyecan vardı. Karşılıklı servis kırarak başladık maça. Bu oyunlardan sonra İlyas oynamaya başladı, sonra İlyas oynadı, sonra yine İlyas oynadı ve son olarak yine İlyas oynadı :) Maç bu şekilde gerçekleşti diyebilirim. İlyas'ı tebrik ediyorum.
Daha üst sıralarda tekrar karşılaşmak dileğiyle, intikam soğuk yenen bir yemektir diyorum :))
28 Mart Pazar:
   2. Hülya - Serkan T.: (9-6)
[Serkan T.'nin notu] Pazar gunu Hülya kortlara galibiyetle döndü. Skor 9-6, kendisini tebrik ediyorum...Omzundaki problemden çekinerek oynayan Hülya'dan 6 oyun aldım...Sakatlığını tamamen attıktan sonra Hülya'nın bu kadar cömert olmayacağına eminim...
[Hülya'nın yorumu] Hertarafım çok fena şekilde tutulmuştur. Tam 3 ay sonra elime raket aldım. Parmaklarım bile ağrıyor. Ve dün, bir türlü iyileşemediğim, üstüne üstlük tenis oynayıp, tekrar tutuldum için omuzumdan iğne yemeye başladım. Bu arada, 6 oyunu bence bileğinin hakkıyla kazandın. Herseyi benim sakatlığımla açıklamak bence sana yazık olur.
27 Mart Cumartesi:
   1. Faruk - Serkan T. : (6-7) (6-0) (1-0) klasman dışı
[Serkan T'nin notu] piramidin tepesinden 1 set almışım..kim tutar beni:)

Hiç yorum yok: