2 Eyl 2008

Haftanın Maçları

Pazartesi:
 1. Faruk - Ersel : (2-4) (4-2) (3-3)
[Ersel'in yorumu] Bu güne kadar yaptığımız maçlarda Faruk'a karşı bir galibiyetim yoktu... Son dönemde aldığım dersler ve omzumda olan problemin düzelmesinden aldığım kuvvetle maça çıktım. Oyun stilimde tenis derslerde öğrendiklerimle her zaman yaptığım hareketler arasında gidip gelmeler oldu... Forehand vuruşlarımın daha etkili olduğunu ancak backhand'imin hala yerinde saydığıını hissettim. Önceki maçlarımda Faruk'u yorarak maç almaya çalışıyordum ama bu sefer etkili vuruşlarımla sonuca gitmeye çalıştım. Ancak maçı sonuçlandıramadık.. Üçüncü seti oynamaya karar verdik ama bitirmeye zamanımız yetmedi. Tiebreak'te görevlilerin yandan gelen "kapatıyoruz" sesleri yüzünden bir dahaki sefere deyip bıraktık..

1 yorum:

Ozan Deniz dedi ki...

derbi diye ben buna derim...
ezeli rekabet bakalım nasıl sonuclanacak...