31 Tem 2007

30 Temmuz-5 Ağustos Haftası Maç Sonuçları;

Pazar;

10. Ozan - Rıfat : (9-4)

[Ozan bildiriyor:] Ersel agabey ile yaptığımız maçtan hemen sonra oynadığımız için benim çok ısınık bir şekilde maça başlarken rifatın henuz ısınmamış olması skora böyle yansıdı. Genel anlamda güzel bir oyun oldu. Soldaki resim Ozan ve Rıfat'ın maç esnasında alınmış bir görüntüsüdür.


9. Ersel - Özgür : (9-2)

[Ersel bildiriyor:] Özgür bu maçtan sonra Ersel'e vermiş olduğu gözdağı için süreyi 6 aydan 2 aya indirdi. Bunda Ozan'ın aldığı galibiyetin bir payı var mı bilemiyorum :)

8. Ozan - Ersel : (9-6)

[Ersel bildiriyor:] Ozan güzel, isabetli vuruşlarına bu sefer atak oynunu da kattı ve haklı bir galibiyet aldı. Yenilgiye sebep olarak gösterebileceğim hiç bişi yok çünkü elimden gelen her şeyi maçta göstermeye çalıştım. Ne kadar köşelere atsamda genç ayaklar koşup topu karşılamasını bildi.

[Ozan bildiriyor:] Çok çekişmeli ve zevkli bir müsabaka oldu. Ersel agabeyin tecrubesinden yararlanmaya devam edip oyunumu geliştirmeyi sürdürüyorum.



Cumartesi;

7. İrfan - Ersel : (6-9) [klasman dışı]


Cuma;

6. Celil - Ersel : (1-9)

[Ersel bildiriyor] Son iki haftada yapmış olduğum sekiz karşılaşma sonrasında çıktığım bu maçta nihayet topu istediğim yerlere yölendirme çabalarımın karşılığını almaya başladım. Köşelere attığım derinlemesine toplar ve Celil'in boş bıraktığı yerleri değerlendirmem sonucunda rahat bir galibiyet aldım. Sevgili arkadaşım Celil, Şah'tan sonra benim düzenli tenis oynamaya çalıştığım arkasından çok koşturduğum arkadaşlarımdan... Evlilik, çocuk vs. derken tenise zaman ayıramadığı için paslandı malesef. Sigarayı azaltarak, düzenli tenis oynamak suretiyle eskiden çok beğendiğim güzel vuruşlarına tekrar kavuşmasını ve ışıl ışıl parlamaya başlamasını diliyorum.

Perşembe;

5.İlhan - Celil: (9-6)

[Ersel bildiriyor] Şahbende karşısında aldığı galibiyet sonrası Celil karşısına çıkan İlhan, fırtına gibi esmeye devam ediyor.Ben Rıfat'la maç yaparken İlhan yan sahada Celil karşısında hoplaya zıplaya oyunları alıyordu. Oyunlar arasında yan sahaya dönüp skor sormaktan başım döndü.. "İlhan tenis'e beraber başladığım Şah'ı nasıl devirebilir, Celil alır bu maçı" diye düşünürken, ama o da ne, aman Allah'ım !! Celil de koca bir çınar gibi devrildi !!

4. Ersel - Rıfat : (9-3)

[Ersel bildiriyor] Öyle sanıyorum ki Rıfat gününde değildi. Sonuç Rıfatı'n potansiyelini hiç ama hiç yansıtmıyor.

3. Özgür - Ersel : (2-9)

[Ersel bildiriyor] Aslında bu maç Ebru ile Özgür arasında idi. Ebru'nun rahatsızlığı devam ettiği için söz verdiğim üzere maça ben çıktım. Özgür son haftaların en faal teniscilerinden oldu. Bu aralar tenis dersi almaya niyetli olduğunu söyleyen Özgür, bu azmi devam ederse bir kaç aya kalmaz tecrübesini artıracak ve daha rekabetçi bir oyuncu olarak karşımıza çıkacaktır. Zaten kenisi de bana "Altı ay sonra beni gör !" diyerek gözdağı veriyor.


Salı;

2. Ozan - Hamdi: (9-6) [klasman dışı]
[ozan bildiriyor :] Teknik ve güçlü rakibim Hamdi'ye karşı oynadığım oyunu, üstad Ersel agabey'i yenmenin şevkiyle kazanmasını bildim. Maç 6-6 ya kadar surekli berabere ve iddialı gitti, bir suredir maç yapmayan Hamdi'nin konsantrasyon eksikliği göstermesi oyunun kopmasına neden oldu. Maç içindeki diğer fotograflara Ozan.vs.Hamdi 'den erişebilirsiniz.





Pazartesi;

1. İlhan - Şahbende : (9-4)

Yenilgilerden bıkmış iki tenisçi Yıldırak Daş 4 numaralı merkez kortunda kozlarını paylaşmak için bir araya geldiler.

İlhan yerini korumak için, Şahbende de haketmediği yenilgiyi unutup bir üst satıra çıkmak için korta çıkmıştı. İşte bu yoğun atmosferde başlayan maç oyunlarda skor 4-4 olana kadar çok çekişmeli ve başa baş gitti. Daha sonra kortta İlhan fırtınası esti ve gerek forehand / backhand slicelarıyla gerek arka çizgiye attığı yüksek spinli toplarla Şahbende'yi 9-4 lük net bir skorla geçmeyi, daha da önemlisi 4. satırda bulunmasının tesadüf olmadığını göstermeyi başardı.
Çok güzel rallylere tanık olduğumuz bu maçta kazanan ve kaybeden tarafları tebrik ediyor, maçlarının devamını bekliyoruz.

Hiç yorum yok: