29 Tem 2007

23-29 Temmuz Haftası Yapılan Maçlar;

Salı ;
1. Rıdvan - Rıfat : (9-5)
Rıdvan ile Rıfat arasındaki maç yakıcı güneş altında, kıran kırana başladı. Oyun 5-5 olana kadar çekişme devam etti. Rıdvan bu aşamadan sonra tecrübesi sayesinde, genç yetenek Rıfat'a üstünlük sağlayarak maçı kazanmasını bildi. Son üç maçında 3 seviye yükselen Rıdvan'ın gözü sanıyorum Hamdi'nin yerinde :)
2. Metin - Şahbende : (9-5)
Metin maça hızlı başlayarak yakıcı güneş altında gençliğini konuşturdu ve hemen 5-1 öne geçti. Bu aşamadan sonra tezahuratlarım Şah'ta doping etkisi yaptı ve maçı bir parça dengeleyerek durumu 7-5'e getirdi. Yorulan Şah'ı görünce "Oyuncu değişimi yapacağız, Şah'ın yerine ben sahaya çıkıyorum !" dedimse de, Metin; "Gömlek, kravat, kösele ayakkabı ile korta çıkılmaz. Tenisçi şortun, hele hele beyaz çorabın bile yok !" diyerek teklifimi reddetti ve son darbelerini vurarak maçı 9-5 kazandı. Maç sonunda Şah; "Onurlu bir mücadele sergiledik, yenildik ama ezilmedik !" diyerek maçı özetliyordu. :)

Çarşamba ------------------------------------
3. Rıfat+Turgut - Metin+Özgür : (6-0) (6-1) (6-2)

Perşembe -------------------------------------

4. Ersel - İlhan : (9-2)
Maç sırasında İlhan'a ilk tavsiyem tenis toplarını koyabilmesi için cebi olan bir şort edinmesi oldu. Zira servis atmaya her defasında elinde bir top ile geliyor, bu topu kullanıldıktan sonra, sahada ağırçekimde top aramaya başlıyordu. :) Bu sonuçla 3. seviyeyi piramidin ilk oluşturulduğu tarihten itibaren işgal eden İlhan'ı 4.basamağa itelemiş bulunuyorum. 5. sıradaki arkadaşların ellerini oğuşturduklarını görür gibiyim. Bu arada bende bir üst seviyeyi zorlamak için ne yazık ki tatilde bulunan arkadaşlarımızın dönmesini bekleyeceğim.
5. Erşan - Hamdi : Antreman

Cuma ------------------------------------------

6. Ersel - Rıfat: (9-6)
Maçımız, Rıfat'la Rıdvan arasında oynanan maçın bir tekrarı gibiydi. 4-4 olana kadar başa baş bir mücadele içerisinde geçti. Bence Rıfat, piramitteki oyuncular arasında, vuruş sitili olarak gördüğüm en iyi oyunculardan birisi. Maç yaparak edineceği tecrübe ile piramidin üst sıralarını her zaman zorlayacak bir oyuncu olacaktır.

Cumartesi -------------------------------------
7. Özgür - Rıfat : (4-6) (1-6)
(Rıfat bildiriyor) - Cumartesi günü ODTÜ kortlarında antrenman niteliğinde 2 setlik bir maç yaptık. Eğer ODTÜ'de öğrenciyseniz kortlarda ücret vermeden oynayabilirsiniz. Bilkent'te de bu kural geçerli. Kort rezervasyon bilgilerini daha sonra postalayacağız.
Pazar -------------------------------------------
8. Ozan - Ersel : (9-8)
Bu hafta sonu bende ilk kez ODTÜ kortlarına çıktım. Güzel bir ortam içerisinde çekişmeli bir maç yaptık. Topları köşelere yönlendirerek sert vuruşlar yapmaya çalıştım ancak isabet oranım oldukça düşüktü. Hem bu sebeple hem de Ozan'ın sakin, ama ısrarcı ve bir o kadar dengeli vuruşları karşısında 7-4 geriye düştüm. Baktım ki maç gidiyor, hucum etmekten vazgeçtim. Sabrederek topu oyunda tutup, uygun anlarda son vuruşu yapmaya başladım. Bu sayede üst üste dört oyun alarak 8-7 öne geçsem de Ozan bir oyun daha alarak seti tie-break'e taşıdı. Tie-break'i de 7-5 kazanan Ozan, bana piramitteki ilk yenilgimi tattırmış oldu. Rıfat'la aynı hocadan ders aldığını öğrendiğim Ozan'da üst sıraları zorlayacak oyuncular arasında. Bu zevkli oyun ve misafirperverliği için Ozan'a teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok: