5 Eki 2010

4-10 Ekim Haftası


Pazar:
5. Ersel - Mehmet : (6-3)(6-1) klasman dışı
    [Ersel'in notu] Pazar sabahı buluşarak ODTÜ'nün kortlarına çıktık. Mehmet'in tenise yeni ısındığını bildiğim için daha çok ralli yaparız diye düşünüyordum. Ancak, Mehmet'in backhand savunma  vuruşlarının, file önüne düşmesi ve beni abondonede bırakması ile 0-3 geriye düştüm. Bu aşamadan sonra daha çok odaklanıp, puan alıcı hain vuruşlarımı çantadan çıkarmak zorunda kaldım. Sonraki 6 oyunu aldım ama Mehmet gösterdiği direnç ile takdirlerimi kazandı. Normalde çoğu oyuncunun vurmaya yeltenmeyeceği puan alıcı vuruşlarımı geri gönderme azmi ile koşular/kurtarışlar/planjonlar yaptı. Öyleki bir seferinde alt baldırını yere sürterek derisini sıyırdı.. Winner olacağını düşündüğüm bir topa da uçarak, yerde yuvarlandı.. Neyseki sakatlık çıkmadı...Tenis derslerinde öğrendiği vuruşları çekinmeden maçlara uyarlayarak tecrübe kazanırsa, gençliği ve dayanıklılığı ile Mehmet'in ikinci bir Serkan vakası olacağına kesin gözü ile bakabiliriz.
    [Mehmet'in yorumu] Maçtan önce yoğun bir psikolojik hazırlık süreci geçirdim. Çünkü oynayacağım kişi Tenis Piramidinde zirve oyunculardan biriydi. Ersel Bey’e sinek ısırması gibi "cız" diye :) acısız bir şekilde beni bitirmesini ve canımı çok yakmamasını şaka yollu rica ettim :))
   Ersel Bey karşısında ilk game’i alınca “beni 6-0 yenemeyeceksiniz” dedim büyük bir sevinçle :-D Çünkü oynadığım kişi Ersel Bey idi... Ersel Bey >> Mehmet. Sonra 3-0 öne geçtim. Bir yerlerde bir terslik vardı. Acaba neydi neydi? :)) Ve Ersel Bey soyunmaya başladı, “Aha, şov başlıyor ” dedim :)) Ersel Bey: “Seni biraz koşturayım mı nihaha :)” dedi :))) Ersel Bey beni sadece koştursa gene iyiydi de O fazlasını yaptı :) Daha öyle rakibin raket tutuşundan topa nasıl vuracağını kestiremesem de Ersel Bey’in tutuşundan drop shot vuracağını az çok kestirilebiliyor oldum. Yetmedi! :) Toplara yetiştim-yetişemedim. Ama 3 kere topa yetişeceğim diye sol ve sağ ayakta sıyrıklara sebebiyet verdim. Bir topta, 1.85m boyunda birinin,yani benim :), sakatlanmamak için yerde takla attığını görseniz eminim gülerdiniz :)))
    İstatistikler gösteriyor ki Ersel Bey ikinci setlerde daha iyi oynuyor. Öyle de oldu. İkinci set = 6-1. Genel olarak güzel oyundu. Kendi adıma çok kötü oynadığım düşünmüyorum B-) Şu anki seviyemde belki 6-4 6-4 bitirebilirdim. Fazlası için daha yapmam gerekenler şeyler var.
    Maçın teknik incelemesine gelir isek;
- Ersel Bey çok fazla ters ayak taktiği yapıyor. Çok tehlikeli. Aman dikkat edin :)
- Ersel Bey’in killer bir drop shot tekniği var. Her an fileye depar atacak gibi dikkatli, geri çizgiye sert top gelecek gibi ihtiyatlı olabilmek gerekiyor. Olurda topa yetiştiniz, özellikle Ersel Bey'in backhand tarafı açık kalıyor ;-)
- Kendi hastalıklarım yer yer nüksetti. Neydi bunlar? Yok, onları yazmayacağım! :))) Bunları dikkat edersem rakiplerimi şaşırtabileceğimi düşünüyorum.
Cuma:
4. Muzaffer - Bilal: (7-6)(6-1)

Çarşamba:
3. Bilal - Kamil : (4-1)(3-3)
2. Erşan - Figen : (4-0)(4-1)
Salı:
1. Bengi - Gülçin : (7-6)



Hiç yorum yok: