1 Eki 2010

27 Eylül - 3 Ekim Haftası


Pazar:
13. Murat - Türkan : (4-0)(4-2)
12. Ersel - Bilal : (6-3)(3-6)(6-4)
      [Ersel'in notu] Ezeli rekabet devam ediyor. Bu seferlik kıl payı ile de olsa benim şansım yaver gitti :)
11. Onur - Erşan :  (6-4)(7-6)
10. Aziz - Burak : (6-1)(6-3)
Cumartesi:
9. Pervin - Özge Y. : (7-6)(6-7)(6-2) klasman dışı
8. Burak - Faruk : (6-4)(3-6)(7-5)
7. Aziz - Gülçin: (4-2)(3-0) klasman dışı
6. İlyas - Serkan T. : (6-4)(6-1) klasman dışı
    [Serkan'ın notu] En azından şampiyona yenildim diyorum. Tebrikler İlyas...
Cuma:
5. Erşan - Figen : (4-1)(4-1)
Salı:
4. Kamil - Onur : (6-2)(6-0) klasman dışı
3. Ersel - Burak : (6-1)(6-2) klasman dışı
    [Ersel'in notu] Grubumuza yeni katılan Burak ile maçımızı Gazi Üniversitesi kortlarında yaptık. Genç arkadaşımızın tenis oynamaya ne kadar istekli olduğunu görmeliydiniz. Güzel sert vuruşlar, sert servisler, voleler vurma isteği ile oynuyor. Gençliğinin vermiş olduğu sabırsızlığı da üzerine eklenince her topa atak yapmaya çalışan Burak, oldukça fazla hata yapıyor. Öyle ki dün sahada ben sadece figürandım. Sahnede sadece Burak vardı. Benim 3-4 passing shot'ımı saymaz isek skorun bu şekilde oluşmasına benim etkim neredeyse sıfırdı !!. Maçın sonunda Birol hocamın bir sözü geldi aklıma; "Maçı güzel vuruşlar yapan, sert servisler atan değil, karşı sahaya daha fazla top gönderen kazanır !"... Maç kazanmak herşey değil biliyorum ama, Burak maç konusunda deneyim kazanıp, tutarlı oynayarak az hata yapmaya odaklanır ve sabır göstererek atak yapılacak topu bekleyebilirse, hem daha rekabetçi olacak hem de kendisi ve rakibi için daha zevkli maçlar çıkaracaktır. Zira ben bunun için gerekli potansiyeli, yeteneği Burak'ta görüyorum.
Pazartesi:

2. Kamil - Mithat : (6-3)(7-5) klasman dışı

1. Erşan - Türkan : (4-0)(4-0)

Hiç yorum yok: