27 Eyl 2010

20-26 Eylül Haftası


Pazar:
11. Ersel - Anıl : (6-7)(6-3)
    [Ersel'in notu] Bu rövanş maçında, kendi oyununu dikte ettiren ince ince işleyerek puanları alan bir Anıl vardı karşımda. 5-2'den seti çevirerek tie-break 7-2 gibi net bir skorla alarak ilk seti almayı başardı. Anıl ikinci sette'de 3-2 öne geçince maç gidiyor diye düşünmedim değil hani. :) Bir seferinde beni sahanın bir kenarından diğer kenarına 4-5 sefer koşturup tökezlememi sağladında Anıl'ın karşı korta güme krizine girdiğini gördüm. Sanıyorum puanı Pervin'e ithaf ediyordu o an.. :) Maça ancak hain "drop shot"larımla ortak olabildim.  Güzel tenis ve eğlenceli maç için teşekkürler Anıl.

10. Onur - İlhan : (6-4)(6-4) klasman dışı
Cumartesi:
9. Mehmet - İlhan : (4-2)(4-0)
8. İlyas - Kemal : (7-5)(6-3) klasman dışı
    [Kemal'in notu] İlyas piramidin tepesinden kolay kolay inmeyecek sanırırım çünkü performansı hala yüksek seviyede. İlk setin 1. oyunun sonrasında yaptığım winner'lar nedeniyle oyunu kaybettiğimi söylemesi bir nevi pozitif geri besleme oldu benim için. Vuruşlarımla artık boğuşmuyorum ve servis hatalarım maç içerisinde 2 ya da 3 oldu. Oyun kurmaya başladım ancak yüksek lop toplara vurmada sıkıntım var. File önü fena değil. Yaklaşık 1 saat 45 dakika süren maç 7-5, 6-3 İlyas'ın lehine bitti. Keyifli ve çekişmeli maç için teşekürler İlyas.:)
.
7. Faruk - Gülçin : (4-2)(4-0) klasman dışı
6. Özge Y. - Figen : (6-1)(6-1)
Cuma:
5. Erşan - Figen : (4-2)(3-3)

Perşembe:
4. Mustafa - Gülçin : (4-2)(4-0)
Çarşamba:
3. Kamil - Burak : (6-2)(7-6) klasman dışı
Salı:

2. Burak - Erşan : (6-2)(6-3)
Pazartesi:
1. İlyas - Kamil : (4-1)(4-1) Ayın maçı
    [Kamil'in notu] Yenildim ama tecrübe kazandım :)

Hiç yorum yok: