16 Eyl 2010

13-19 Eylül Haftası

Pazar:
12. İlyas - Serkan T. : (7-6) klasman dışı
11. Mehmet - Erşan : (6-2)(6-2)

Cumartesi:
10. Ersel - Muzaffer : (6-7)(6-3) super tie-break (10-7)
    [Ersel'in notu] Muzo'nun alışageldiğimiz servis-vole oyunu maçın genelinde yoktu. Daha çok baseline'da kalıp yeni raketi ile vuruşlar denedi. Eh durum böyle olunca ilk setin başında, 4-0 öne geçtim. Setin gittiğini gören Muzo, yeni raketini kenara bırakıp eski raketi ile seti tie-break 'te almayı başardı. İkinci sete de yeni alığı raket ile başlayınca, sabırlı oynayarak 5-0 öne geçtim. Sonra Muzo yine eski raketi eline aldı ama bu sefer fileye çıktıkça üzerinden aşırma vuruşları yaparak dengesini bozdum..Üç oyun kaybetmeme rağmen yorgun düşen Muzaffer'den bir oyun kopararak seti aldım. Süper tie-break'te de  senaryo aynı idi; 7-1 öne geçtim, Muzo skoru 9-7'ye kadar getirdi ama son gülen ben oldum.J Öncelikle Burak'a "dün akşam yaptıkları 3 setlik maçta rakibimi yorduğu için", sonra Muzo'nun 2 aylık kızına "gece saat ikiye kadar uyutmadığı için", yeni raketine "vuruşlarını zayıflattığı için", son olarak da kendisine "eğlenceli maçı ve piramitteki yerini bana lütfettiği için" teşekkürlerimi sunuyorum.
    [Muzaffer'in yorumu] Ersel kötü günümde yakaladı beni, resmen kolumu zor kaldırıyordum. Attığı kısa toplara koşacak halim bile yoktu ama yine de elimden geleni yapmaya çalıştım, olmadı. O da acımadı. J
9. Pervin - İlhan : (4-1)(2-4)
8. Aziz - Serkan T.: (6-4)(4-2)
Cuma:
7. Ersel - Özge A.: (6-1)(4-1) klasman dışı
6. Muzaffer - Burak : (6-0)(6-2)(6-3) klasman dışı
Perşembe:
5. Anıl - Serkan : (7-6)(4-1)
    [Serkan'ın notu] Anıl acımadı !!
    [Anıl'ın yorumu] Kıran kırana bir mücadeleydi J İlk seti tiebreakle (7-3) aldım, ikinci seti ise bitiremedik. Her zamanki gibi aramızda acımasız bir rekabet duygusu büyütmeye çabaladığımız ama gülen yüzlerle oynadığmız keyifli bir maçtı.

4. Ersel - Bengi : (4-1)(4-1) klasman dışı
Çarşamba;

3. Mehmet - Mustafa : (6-3)(6-4)
2. Muzaffer - Aziz : (8-4) klasman dışı
Salı:
1. Kemal - Serkan T. : (1-6)(6-3)(6-4) klasman dışı
    [Kemal'in notu] Serkan ile yaptığım maçta ilk sette basit hata oranım oldukça yüksekti.Sonucun Serkan lehine 6-1 olması normaldi. Serkan'a pek iş bırakmadım diyebilirim. 2. set toparlandım vuruşlarımı çıkardım diyebilirim. Sonuç 6-3 lehime sonuçlandı. 3. set ise çekişmeli oldu 6-4 lehime bitti. Sonuç olarak servislerim eski günlerine kavuştu ancak hala forehand ve backhand vuruşlarımı beğenmiyorum. Serkan çıtasını yükselttiği seviyeyi koruyor. Bu arada sinirden raketimin tellerini ayakkabımın uçuna vurarak patlattım, nede olsa agressif oynayınca sinirlenmemde çok agressif oluyor. Maç için teşekkürler Serkan.
    [Serkan'ın yorumu] Kemal Abinin servisleri çok ama çok etkiliydi. Benim servislerim ise maç ilerledikçe kötüleşti...İstatistiklerime baktığımda ilk seti alıp maçı verdiğim çok fazla örnek var. Kondisyon sorunum olduğu açık. Özetle yenildim ama maçtan çok zevk aldım. Teşekkürler Kemal Abi...

Hiç yorum yok: