10 Haz 2010

7-13 Haziran Haftası

Kurallarımıza göre bu hafta maç yapması gereken oyuncularımız;
Ali, Aziz, Fevki ve Ebru
(*: klasman dışı maç yapması yeterli...)
~~ Sonuçlanan Maçlar ~~

Pazar:
13. Muzaffer - Faruk : (3-6)(6-0)(6-2) (klasman dışı)
12. Kamil - Onur : (6-1)(6-3)
[Onur'un Notu] Kendi adıma servis avantajımı pek kullanamadığım ve çok sayıda basit hata yaptığım bir maçtı. 40-0 ve 0-40'tan da en az 4-5 oyun verdim, konsantrayon sorunum olabilir. Ayrıca piramitteki ilk maçımdı, onun heyecanı olsa gerek :) Kamil yükselen formunu devam ettiriyor, piramite de fırtına gibi girdi. Yakın zamanda üst sıralara tırmanacağına eminim. Benim ise daha çok maç yapıp maç tecrübemi arttırmam gerekiyor.
[Kamil'in Notu] Cumartesi' nin aksine sevisler başta iyi iken sonra yine isabetsizleşmeye başladı. Bir çözüm bulacağız umarım. Onur' un file önüne slice ları başarılıydı koşturdu beni yine:) İkimizin de tecrübeye ihtiyacı var. Güzel maçtı Onur arkadaşıma teşekkür ederim.
11. Hülya - Serkan T. : (6-3)(6-4) (klasman dışı)
Cumartesi:
10. İlhan - Murat : (6-1)(6-4)
9. Mesut - Kamil : (6-3)(6-2) (ayın maçı)
[Kamil'in Notu] Mesut Bey' e öncelikle benim açımdan, tecrübe edinebildiğim, geliştirici ve bir o kadar da zevkli maç için teşekkür ederim. Hatalarım çoktu saymakla bitmez özellikle servislerim çok isabetsizdi. Kendisini soğukkanlı, kararlı ve kaliteli oyunu için bir kez daha tebrik eder, yeni görevinde de başarılar dilerim.
8. Hülya - Muzaffer : (7-6)
7. Kemal - Faruk : (6-3)(6-1)

Perşembe:
6. Kemal - Özge : (4-2)(4-2)
5. Ersel - İlhan : (6-1)(6-0)
[Ersel'in notu] İzne gideceğim sonra oynayalım dedim. Sen kaşındın, napıyım İlhan'cım...Bir dahaki sefere önce ders sonra pratik :) Kafanı iyice karıştırayım ki aldığın bir oyunu da alamayasın benden :)

4. Kamil - Mithat : (4-3)(4-2)
[Mithat'ın Notu] Uzun zamandır beklediğmiz mücadele dün akşam gerçekleşti. Aslında kendimi maça fena hazırlamamıştım ancak maç içindeki ufak konsantrasyon kayıpları, dolayısıyla kırılma anlarındaki basit hatalar beni etkiledi. Kamil'in backhand tarafıma attığı yüksek toplar en büyük handikapımdı. Daha yolun başında olduğumuz için azim içinde çalışmaya devam :) Kamil'e de bu zevkli mücadele için teşekkürler. Piramitte daha çok maç yapmak dileğiyle...
[Kamil'in yorumu] Herşeyden önce kıyasıya geçen mücadele, uygun hava durumu, ve yan tarafta yapılan bir diğer piramit maçı ile inanılmaz zevkli bir oyundu. Maç başabaş geçtiğinden basit hatalar maçın skorunu belirledi. Ben de bi hayli basit hata yapmama rağmen konsantrasyon konusunda iyiydim sanırım. Backhand konusunda sıkıntılarımız mevcut. Mithat ın da dediği gibi daha çok yolumuz var önemli olan tecrübeleri doğru değerlendirmek hatalardan ders almak. Şortlara değinmek istemiyorum :)
Çarşamba:
3. Kamil - Serkan Y. : (4-0)(4-2)
[Serkan'ın notu] Şerefimle 2-0 yenildim. Kamil ile oynamak çok zevkliydi. Biraz kondisyon, biraz da teknik erezyonu telafi edersem, çok daha zevkli maçlar yapacağımı umuyorum. :)

2. Ersel - Bilal : (6-4)(6-3)
[Ersel'in notu] Bilal, atlattığı küçük sakatlıktan dolayı, tenise iki hafta ara vermiş. Maça bu sebeple kolay ısınamadı. İlk sette 5-1 geriye düştü. İkinci sette de aynısı oldu ve 4-0 geriye düştü. İki sette de sonradan toparlanan Bilal'e setleri vermemek için elimden geleni yaptım. Maçın genelinde Bilal benden daha fazla hata yaptı dolayısı ile maçı ben kazanmadım; Bilal kaybetti !! İkimizin de en büyük rakibi bir diğerimiz değil, kortta ikimizin sahasını ayıran fileydi... İkimiz de atak için fileye ne zaman çıksak topu fileye taktık. Maçın eğlenceli geçmesine ek olarak kendi adıma gördüğüm tek olumlu nokta; zor toplara koşup yetişerek karşı tarafa gönermek için gösterdiğim azim... Maç sonunda galibiyeti alıp tekrar sol şeride geçmemi de unutmadan ekleyeyim !!! :)
[Bilal'in yorumu] Her şey bir yana çok eğlendiğim bir maç oldu. Maçta kendimi kasmadan rahat bir şekilde oynamaya çalıştım. Bu da çok hata yapmama sebep oldu ama maçlarda kendimi kasmadan oynamayı bir şekilde öğrenmem lazım. Skorlara bakıp da Erselin maçı çok kolay aldığını zannetmeyin, bayağı koşturdum kendisini :) 40-40'lardan hiç oyun vermemesi ve file önü mucizevi kurtarışları maçı çevirmesine yetti. Kendisini tebrik ediyor ve en kısa zamanda intikam alınacaktır diyorum (yenilen pehlivan). Bir önemli notu da eklemeden geçemiycem, ısrar ediyorum FİLE YÜKSEKTİİİİ :))
Pazartesi:
1. Kemal - Ersel : (4-3)(4-2)
[Ersel'in notu] Maç öncesi sabırlı oynamak konusunda ne kadar kendime telkinde bulunsam da yine istediklerimi tam anlamı ile yapamadım. Forehand vuruşlarımda topu hissetmiyorum ve bu beni üzüyor. Yine de çekişmeli bir maç oldu. Kemal her zamanki gibi benden daha tutarlı oynadı. Dengesiz kısa toplarım onun için atak fırsatı oldu. Karşılıklı slice vuruşları denedik. File önünde denemeler yapan Kemal büyük bir oranda başarılı voleler ile puanlar aldı. Benim fileye çıktığımda ise lop vuruşlar ile beni 3-4 kez geriye püskürttü. Neyse ki çok güzel bir vole ile puan aldım da hevesim kursağımda kalmadı :) Maç için teşekürler ediyorum, ama beni alt basamağa düşürdüğün için teşekkür edemeyeceğim Kemal. Bir dahaki sefer şeytanın bacağını kıracağım :)
[Kemal'in yorumu] ATK'daki çifler ligi maçımı Ersel ile oynayacağım maç ile bütünledim. Maç güzeldi. Servislerimiz istikrarlı, oyun göze hoş ve tatmin ediciydi. İlk setin 3-1 lik oyun sonrasında agrefsif oynayım derken kendimi havalara girmiş ve şımarmış bir durumda buldum işte o an oyun 3-3 olmuştu. Kendimi toparlamakta zorlandım ama düşüncesiz oyunum ile ikinci sete aşırı kaygı olarak yansıdı ve beni psikolojik olarak yordu. Ersel ile ezeli rakip moduna giriyoruz herhalde. Beni yendiği gün şeytanın bacağı (yani benim) alçıya alınacak. :) Ersel'ciğim ben ufak şeytan bacağına sahibim beni yenen şeytan bacakları daha değerli hatırlatırım. Ersel'in servisime yaptığı slice vuruşu filenin önüne oturunca kalakaldım ve bende yapsam iyi olur diye başladım. Sanırım kısmen de başarılı oldum. Ersel ile yaptığımız maçların skoru ne olursa olsun keyifli geçiyor. Bu arada ne demişti büyük düşünür Şükrü Hoca "Yenen sadece maçı kazanır, yenilen tecrübe kazanır !!

Hiç yorum yok: