14 Haz 2010

14-20 Haziran Haftası

Pazar:
8. Hülya - Serkan T.: (7-6)(6-3) (klasman dışı)
[Serkan'ın Notu] Pazar günü, tenis için ideal bir havada 2 saati aşkın bir sürede son derece çekişmeli bir maç yaptık Hülya ile...Uzun süren ve kaliteli puanların bir hayli fazla olduğu maç için Hülya'ya teşekkürler..Kritik puanlarda Hülya'nın ağırlığını koyması haneme bir yenilgi daha ekledi..Bir dahaki maçımızı sabırsızlıkla bekliyorum ve geçmiş olsun diyorum:)
[Hülya'nın Notu] Sabah 7.30'da Batıkentteki kortlarda bir ara gelmiştik ki, o ne birileri 7'de gelmiş ve kortu kapmış!!! Diğer kort ise akşam yağan yağmurun etkisiyle sularla kaplı. Bu saate uyanmışsın, hazırlanmışsın, üstüne bir de hayal kırıklığı..Bize yine ODTÜ kortlarına yolculuk düştü. Kırmızı başlıklı kız ise bizden önce yerini almıştı.
Karşımda duvar gibi bir Serkan buldum. Her zaman, bir sonraki maçımıza daha hazırlanmış, taktikler geliştirmiş olarak çıkıyor. Bir de şu servisleri işi bozmasa..Çok kısa bir süre içinde kendini oldukça geliştirmiş durumda..Bravo Serkan..

7. Anıl - İlhan: (6-2)(6-1) (klasman dışı)
Cumartesi:
6. Aziz - İlhan: (6-1)(6-1)
Perşembe:
5. Hülya - Murat: (4-0)(4-0)
[Murat'ın Notu] Bana düşen teselli "En azından şampiyona yenildim " oldu :)) İyi maç oldu, eksiklerimi daha iyi gördüm böylece. Çalışmam gereken teknik ve taktik konular var daha. Ayrıca servis işini de iyice kavramak ve pratik yapmak gerekiyor. Sayıların birçoğunu servisten verdim. MTA nın kortları güzel (2 açık ve 1 kapalı var). 2 haftadır ders de alıyorum orada. Kort arayanlara ve ders almak isteyenlere tavsiye edebilirim.
[Hülya'nın Notu] Sonuca bakmayın! Tenise yeni başlamış biri olarak Murat'ın oyununu beğendim. Vuruşlarına tam olarak hakim olamasada maç esnasında oyun kurmaya çalışıyor. Bunu çok net bir şekilde hisedebildim. Bence teniste olması gereken en önemli şeylerden biri de bu. Oynunu zamanla, ve göstereceği çabayla belli bir seviyeye getirecektir zaten. Maç için teşekkürler...4. Aziz - İlhan: (6-0)
Salı:
3. İlyas - Bilal: (2-4)(4-2)
Pazartesi:
2. Onur - Aziz: (1-6)(0-1)
1. Pervin - Özgür: (4-2)(4-2)

Hiç yorum yok: